Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic - Waarom kunnen zij wel digivolven en ik niet?  (gelezen 4231 keer)

Lucas

• Gast
Re: Discussietopic - Waarom kunnen zij wel digivolven en ik niet?
« Reactie #30 Gepost op: 22 januari 2012, 10:18:40 »

door de beul en priester actie en te weinig stemmen is de nacht verzet naar Maandag avond 20:00 Uur.

de acties worden vanavond verwerkt.

Femsel

« Reactie #31 Gepost op: 22 januari 2012, 11:39:09 »

Mag ik vragen waarom je mij priesterde? Op basis waarvan?
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

tijgerke87

« Reactie #32 Gepost op: 22 januari 2012, 16:31:34 »

okeeee ik ben 2 dagen door reptities gedwongen door situatie inactief en nu is er gebeuld en gepriesterd  XD

-ik vraag me alleen wel af als van mij word verwacht dat ik ketter ben waarom ik dan niet de ongelukkige ben die gebeuld is, maar goed. Even afwachten hoe die 2 acties verlopen

123berber

« Reactie #33 Gepost op: 22 januari 2012, 16:34:24 »

Nou fijn dit, heel fijn dit. Ik ga een weekendje op kamp kom terug en zie dat ik gebeuld ben. Nou succes burgers :'( Nou echt iets om je geweldige weekend mee af te sluiten.

En het was nog wel zo een leuk thema.

(Gaat hopelijk naar een dodenboard toe)

WCeend!! Zomerspelen 2014

Stefano

« Reactie #34 Gepost op: 22 januari 2012, 20:20:45 »

Acties zijn verwerkt en nacht is nu dus morgen ivm de vervallen nacht van gisteraaf

LittleWeird

« Reactie #35 Gepost op: 22 januari 2012, 21:31:00 »

2 dingen aan te merken: Nacht 3 is nog niet geweest, dus hoef nog niet gekozen te hebben. En Femke kan nog een hulpje zijn of Ketter ;)

En er kan nog iets van adel inzitten, maar dat weet je nooit.

tijgerke87

« Reactie #36 Gepost op: 22 januari 2012, 21:35:50 »

<<< mijn ava is nu wel erg toepasselijk (A)  ;D ... maar Nephtysis bedankt voor het vermoorden van de ziener voor me. Had mij nou maar gedaan dan was je als je mijn claim had geloofd hoogstens een neutraaltje kwijt en nu ben je een ziener kwijt  :P

nogmaals bedankt ervoor  (A) maar zullen we het wel beetje leuk afronden die verhaallijn want het thema blijft wel tof en ik heb geen zin in enkel stukjes als "gatomon bleek slechtje .... " en verder niets leuks qua verhaal.

Ik ga stefan lief aankijken en eens zien of ik mijn lieve gatomon kan laten veranderen in lady-devimon als stimulans voor het verhaal  :P

bram222

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 24 januari 2012, 15:15:21 »

ok dan
bram - goed
nept - ketter of priester
femsel - als nept priester was :goed of ketter. als nept ketter was: weten we het niet
dolf - burger of wolf
dit is wat we weten.
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2012, 15:17:47 door bram222 »

DolfjeWeerwolfje

« Reactie #38 Gepost op: 24 januari 2012, 16:36:44 »

ok dan
bram - goed
nept - ketter of priester
femsel - als nept priester was :goed of ketter. als nept ketter was: weten we het niet
dolf - burger of wolf
dit is wat we weten.

Nou ja ik zou zeggen dat tijgerke als ervaren speelster, niet een medewolf BM maakt. Dus lijkt mij dat Femsel aan de goede kant van de streep zit.
Jannes word gezien als ziener/sjamaan. Mij lijkt dat als dat ook waar is er een wolf nog in moet zitten anders kan de sjamaan niet leven.

Femsel

« Reactie #39 Gepost op: 25 januari 2012, 10:54:11 »

Ik ben goed, ik weet ook niet waarom tijgerke mij als BM gekozen heeft. Waarschijnlijk om ze de aandacht van haar eigen wolf af te krijgen. Ik ben zelf burger. Dat moet dus betekenen dat of Nephtysis geen priester maar ketter is. Of dat Dolfje geen burger is.

Jannes is sjamaan, volgens mij weet iedereen dat. Dus we kunnen beter nu een mogelijke wolf pakken. Dan gaat het hulpje vanzelf mee dood.
Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen. Wil nog even aankijken wat iedereen vind/zegt.
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog