Nieuws

Sla nu aan het nomineren voor de Forumawards 2020?

Lees hier meer over hoe je nu anderen nomineert!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: Speltopic - Let's go to Digiworld!  (gelezen 5500 keer)

Stefano

Speltopic - Let's go to Digiworld!
« Gepost op: 15 januari 2012, 19:54:24 »

Myotismon Lair

Myotismon keek met grote grijns naar beneden vanuit zijn kasteel. Eindelijk had hij Digiworld overgenomen en was de duisternis compleet. Daarna keek hij naar boven en mompelde: "Wat een mooie nacht is het toch. Geen licht, geen sterren, geen maan. Helemaal niets. Alleen maar duisternis." Zijn grijns werd nog groter toen hij dacht aan alle digidestined die hij verslagen had. Ze dachten dat ze hem konden verslaan. De grote Myotismon! Drie jaar geleden dachten die vervelende Digidestined dat ze hem hadden verslagen, maar toen had Myotismon snel het lichaam van Oikawa overgenomen. In die drie jaar tijd was er veel gebeurd. Myotismon had Dark Spores gecreëerd en de eerste was ingeplant bij Ken. Die werd de Digimon Emperor, maar helaas sloot hij zich later aan bij die vervelende Digidestined! Gelukkig had Myotismon nog een troef in handen, of eerder gezegd twee troeven. Een mummy en een spin. Mummymon en Arukenimon. Wie kon bedenken dat die twee imbecielen nog de Digidestined tegen kon houden. Toch waren ze niet sterk genoeg om de Digidestined uit de weg te ruimen. Hiervoor hadden ze dan ook geboet. Myotismon had in zijn beste vorm, MaloMyotismon, Arukenimon en Mummymon tot zich genomen. Myotismon glimlachte nog een keer toen hij eraan dacht. Wat smaakte dat toch heerlijk. Zoveel plezier, zoveel ellende. "Hmm, lekker," mompelde Myotismon en hij likte langs zijn lippen.

Na de dood van Arukenimon en Mummymon had Myotismon nog een plan in gedachte. Hij zou van elke Digidestined een wereld creeëren waarin alles perfect was. Helaas ging dit niet door en digivolvde ineens elke digimon in alle vormen waarin ze maar konden digivolven. Meteen ging er een huivering door Myotismon heen als hij hier nog aan terug dacht. Zijn ledematen waren nog niet helemaal genezen van alle aanvallen. Er was wel een geluk bij, door de aanval van Imperialdramon en Paildramon werd hij terug geblazen naar de Digiworld. En toen was het de beurt aan Myotismon. Met de aanval Screaming Darkness had hij de Digiworld in zijn greep. Natuurlijk probeerde de Digidestined hem nog aan te vallen, maar ze waren te zwak. Te zwak om hem, de grote Myotismon, aan te vallen en te vernietigen. En nu, nu was de Digiworld in zijn greep en waren de Digidestined ver te zoeken. Ook al zouden ze nog proberen hem te vernietigen, het zou toch niet lukken. Ze waren ver weg, niemand kon ze vinden en Myotismon had een paar zo ver gekregen dat ze naar hem zouden luisteren. Nu was het wachten op verslag....

Op een eiland in de echte wereld

"Wakker worden! T.K., Kari, allemaal! Wakker worden!" Gatomon sprong overeind. "Waar zijn we? Wat is er gebeurd?"
"Ik...Ik...ik weet niet," mompelde Kari, terwijl ze haar hoofd vastpakte. "Het laatste wat ik weet is dat we MaloMyotismon aanvielen en nu ineens word ik hier wakker."
"Same here," zei T.K. Hij stond ook op en keek rond. Overal zag hij zijn vrienden liggen. Er was zelfs een meisje bij die hij niet kon. T.K. liep snel naar haar toe en maakte haar wakker. "Sorry, maar wie ben jij?" vroeg hij. Kari en Gatomon liepen ook naar haar toe.
"Ik ben Rika. Ik ben om de een of andere reden ook hierheen gestuurd. Ik kreeg een melding dat een vijand de Digiworld had overgenomen en blijkbaar vonden ze het goed dat ik jullie meehielp." Ze keek arrogant naar T.k., Kari en Gatomon, die alledrie in de startblokken stonden om Rika aan te vallen.
"Laat dat jongens. We moeten samen strijden tegen Myotismon, niet tegen elkaar," zei Matt, die ook net wakker was geworden. Kari zuchtte. "Je hebt gelijk Matt." Daarna draaide ze zich om naar Rika. "Het spijt me. Het is gewoon dat....die onzekerheid." Met een zucht ging ze zitten en Gatomon ging meteen naast haar zitten. "Het komt goed Kari, het komt goed."

Na een uur was iedereen wakker geworden en niemand snapte waar ze waren. Rika was wel in de groep opgenomen, maar bij sommige ging het nog niet van harte. Vooral bij Cody niet, die niets van haar verhaal moest weten. "Het zal wel," mompelde Cody. "Het enige dat ik wil is hier zo snel mogelijk vandaan en dan Myotismon verslaan."
"Dat wil iedereen Cody," zei Tai lachend. "Maar we moeten eerst samenwerken. Eerst onszelf regroeperen, dan kijken waar we zijn en hopen dat we hieruit komen."
De rest stemde hierin mee. "Dan is het eerste dat we moeten doen een leider kiezen. Daar kunnen we terecht voor als we iets vinden. Natuurlijk wil ik het wel worden," zei Tai.
De rest zuchtte. Tai wilde altijd de leider zijn, maar het mocht nu wel een keer iemand anders zijn. "Nu ja, laten we daar maar over stemmen," zei Tai lachend en de rest stemde er mee in.
Net op dat moment kwamen er Bakemon tevoorschijn die de Digidestined begonnen aan te vallen.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Samevatting:

Myotismon heeft Digiworld overgenomen en heeft alle Digidestined naar een verlaten eiland in de echte wereld gestuurd. Jullie kunnen op verkenningstocht op dit eiland, maar er dwalen wel Digimon rond. De eerste Digimon die jullie tegenkomen zijn een stel Bakemon die jullie meteen aanvallen. Jullie kunnen tegen ze vechten, maar ook weglopen. Dit heeft er mee te maken dat jullie NIET kunnen digivolven naar een hoger level. Dit kan pas later! Ook kunnen jullie niet van het eiland af.
Denk aan de grote van File Island als uitgangspunt van het eiland.

Daarbij stemmen jullie nu ook op de leider die de groep aanstuurt.
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2012, 20:58:13 door Lucas »

tijgerke87

Re: Speltopic - Let's go to Digiworld!
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2012, 23:48:19 »

Laatste wat ze zich herinnerde van voor ze hier wakker werd was dat ze tegen grond werd gesmeten door een aanval van Melomayotismon terwijl nog geen sec ook MagnaAngemon geraakt werd en tegen T.K aanviel.
Daarna werd alles duister en dat was ook zo gebleven blijkbaar, de duisternis was overal te voelen

Maar waarom leefde iedereen nog, was hij dan toch arrogant geworden en dacht hij dat ze hem niet alsnog konden verslaan. Het was eerder gelukt dit was enkel een terugslag, ze zouden terugkomen en maakte iedereen wakker. Er lag ook een vreemde griet tussen, ze stond klaar om als het nodig was aan te kunnen vallen. Het bleek dat ze uit de toekomst kwam, Kari stelde gatomon gerust dit meisje had goede bedoelingen.
Ze bleef echter waakzaam.
Uit verschillende hoeken kwamen na een tijdje bakemon vandaan, niet 1 maar een tiental die ze niet konden verslaan. En toen iedereen wilde digivolven gebeurde er niets .....

forecaster

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 16 januari 2012, 00:06:56 »

"Zzzorrie jongenzzz, ik denk niet dat dit het moment izzz om een leider uit zzzoeken:
alzzz we niet opzzzchieten krijgen we vizzzite van een paar Bakemon en ondankzzz hun naam zzzijn zzze
niet zzzo geezzztig." zei Tentomon tegen de groep, die wat aan het kibbelen waren over wie de leider zou worden.
Tentomon en de andere digimon sprongen naar voren om de bakemon aan te vallen:
"Tentomon, dizzzivolves to.... huh" er gebeurde niets.
geen enkele digimon kon nog digivolven.
"Izzzy help, we kunnen niet dizzzivolven. Kan jij nog dat programma van Zzzennai opzzztarten om onzzz af te zzzchermen van hun? Dan kunnen wij zzze nu bezzzig houden"
"Ik hoop dat jullie bakemon van wat zzzpanning houden: Electro Zzzhocker"

bert-boefjes

« Reactie #3 Gepost op: 16 januari 2012, 13:15:38 »

Langzaam werd Palmon wakker. “Waar ben ik? Mimi waar ben je?”  Na een paar minuten kwam het besef bij Palmon dat ze alleen was, er was nog geen enkel teken van de anderen. Ze besloot om langzaam maar rond te lopen in de hoop iets van de anderen te vinden.
Deze hele plek kwam haar ook niet bekend voor. Hoe was ze hier gekomen? En waarom was ze alleen? En waarom kon ze zich niets meer herinneren?
Palmon besloot al snel om bij een beekje wat water te gaan drinken. Net op het moment dat ze een slok genomen had, hoorde ze geritsel in de struiken achter haar. Achter haar verscheen een Bakemon en hij zag er niet heel vriendelijk uit. Dit vermoeden werd bevestigd toen hij Palmon begon aan te vallen. Palmon bedacht zich geen moment en besloot de tegenaanval in te gaan. “Poisen Ivy” na verschillende keren aangevallen te hebben droop de Bakemon enigszins verslagen weer af.
Net op het moment dat Palmon dacht even rust te hebben kwam Bakemon weer terug, maar nu samen met nog een andere Bakemon.
“Palmon digivolved in, hea? Wat is dit? Waarom kan ik niet digivolven?”
Palmon besloot om snel nog de twee Bakemon terug aan te vallen. Ook dit gevecht was zwaar, ze had zo’n ontzettende honger. Maar toch lukte het ook dit keer om ze te verslaan.
“Net goed Bakemon, en kom niet meer terug!”

Net alsof ze erom gevraagd had, nu kwamen er een stuk of 10 Bakemon op haar af gestormd. Palmon bedacht zich geen moment en besloot nu om snel weg te rennen in de hoop de anderen te vinden. Gelukkig was ze een stuk sneller dan die vervelende Bakemon.
Na een tijdje gerend te hebben kwam ze eindelijk de groep tegen. Gatomon was de eerste die ze zag. Maar er was geen tijd voor een vrolijke begroeting. Gatomon stond net als T.K. en Kari in vechthouding tegenover een meisje dat Palmon ook nog niet kon.
Het was niet van lange duur. Als snel kwam er een groep Bakemon aan gestormd die hun omsingelde.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

tijgerke87

« Reactie #4 Gepost op: 16 januari 2012, 14:29:09 »

Toen tentomon de aanval inzette op enkele bakemon zette ook Gatomon in, in een poging om de bakemon te verwarren zette ze haar cat's eye in om vervolgens met Lighting paw rake klappen te geven. Maar ze bleven terugkomen, gelukkig hielpen de anderen ook mee. Ook de digimon van dat vreemde meisje deed mee met een indrukwekkende Power Paw die enkele bakemon flink pijn deden.

Ze waren sterker dan ze ze ooit hadden meegemaakt,en hoewel ze stand hielden kon het niet lang meer duren. Ook was de meeste oeroude vorm van digivolven "armer" mislukt die eerder wel lukte toen er control spires stonden, Joe en sora herinnerden zich hoe ze in het verleden meerdere keren de bakemon hadden verslagen.
Het klonk gatomon raar in de oren want ze had het zelf nooit gezien, maar de kinderen en enkele digimon waren zo ervan overtuigd dat het zou kunnen werken dat ze het niet tegen wilde werken.
En ze werden bovendien allemaal heel erg moe.

forecaster

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 16 januari 2012, 16:56:55 »

"No offense Tai," zei Matt in de groep, "maar ik geloof dat jij en Davis hun kans hebben gehad om Myotismon aan te pakken. Nu is iemand anders aan de beurt..."
Matt was nog maar net uitgesproken toen Tentomon hem in de rede viel over het onverwachte bezoek.
Gabumon en de andere digimon sprongen gelijk bij en probeerden te digivolven naar hun champion vorm, maar er gebeurde niets...
"het spijt me, matt" zei Gabumon, "ik weet niet waarom, maar ik niet digivolven."
"wat? hoe kan dat? Alle controll spires waren toch vernietigd, Ken?" vroeg Matt, die nu bezig was de leiding over op zich te nemen.
"Kari, TK, Davis, Cody en Jolei, probeer eens jullie digimon te laten armour-digivolven? dat lukte eerst ook"

Maar al snel hoorde hij van Kari en Gatomon dat dit ook niet werkte
gelukkig dat Sora met een idee kwam dat al twee keer eerder werkte

Falsifica

« Reactie #6 Gepost op: 16 januari 2012, 17:37:34 »

Ze hadden gefaald. Dat was duidelijk.

Veemon stond op, nog duizelig van wat er om zich heen speelde. Hij was geschrokken. Ineens van hop naar haar. En nu zat hij vast, maar waar zat hij vast? Toen schoot het hem in, 'waar is davis?' Langzaam spreidde hij zijn ogen.
"Het lukt niet." zei Davis. Die blijkbaar naast hem stond. Hij was aan het proberen hem aan te sporen tot digivolving. 
"Laten we eerst uitzoeken waar we zijn, alvorens lomp beslissingen te maken." zei Veemon. Hij was dit echter wel gewend, Davis was een held, maar ook nog jong.
"Pas op!" Davis slaagde een kreet. Een stinkend gestalte maakte plaats in de duisternis. Terwijl de digimon steeds meer zichtbaar werd, begon Veemon zich klaar te maken voor de aanval.
"Bakemon.." mompelde Veemon.

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

123berber

« Reactie #7 Gepost op: 16 januari 2012, 19:35:01 »

Pataman werd rustig wakker. Hij was in de war. Hij zag niks bekends, ze moesten wel in een vreemde wereld zitten. Het enige wat hij herkende waren zijn vrienden, waaronder TK. Hij vloog snel richting TK. "TK, weet jij wat er gebeurt is? Ik kan me niks meer herinneren." TK schudde nee. patamon probeerde zich alles te herinneren, maar de moeite was tevergeefs. Het enige wat hij wist was zijn laatste gevecht tegen MaloMyotismon. Hij vloog naar Gatomon, misschien dat die zich meer kon herinneren. Net op het moment dat Patamon iets wou vragen hoorde hij iets. Hij draaide zich om en zag allemaal bakemon aankomen. Bakemon dacht hij bij zichzelf, wat moeten die hier. Het zou toch niet dat ze gevangen zijn genomen door Myotismon? Dacht Patamon. Patamon wist dat hij die Bakemon tegen moest houden. Hij keek ff naar TK en die knikte. Patamon wilde digivolven. Patamon digivolve to... even was het stil. Er gebeurde niks dacht Patamon. Hij keek om zich heen en zag dat ook andere digimon hier last van hadden.

Digivolven had geen zin. Ze moesten vechten. "Boom bubble" zei Patamon. En hij schoot een luchtbal richting de Bakemon. Het scheen bijna geen nut te hebben. Ze waren te sterk voor Patamon. Ook de andere digimon waren druk in gevecht. Ze bundelde hun krachten, maar ook dat werkte niet. Ze waren met te veel. Plots kwam Sora met een idee wat vorige keren ook gewerkt scheen te hebben. Ze moesten de Bakemon gewoon intimideren. Terwijl Sora begon en ook Joe meedeed. Deden al snel de andere digidestined ook mee. Het scheen te werken. De Bakemon verloren hun krachten. Patamon zag zijn kans en gebruike nog eens zijn Boom bubble. Dit keer werkte het wel. Het leek erop dat ze dit keer aan de winnende hand waren.

WCeend!! Zomerspelen 2014

bram222

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 16 januari 2012, 19:59:47 »

ik werd wakker, ik dacht waar ben ik nu weer beland.
ik liep en ik zag een boom, ik klom in de boom en pakte een kokosnoot, om wat te drinken.
opeens kwam er een bakemon.
ik draaide me om en ging in mijn gevecht positie staan.
Bakemon gebruikte zombie claw maar ik ontwijkte hem.
ik gebruikte pepper breath. maar toen kwamen er opeens veel meer bakemons
ik vluchte, later zag ik Gatomon
ik wilde met hem praten maar ik ging ergens anders heen
ik had best wel honger. dus ik ging op zoek naar eten
Later zag hij patamon de bakemons intimideren
Hij liep er heen en helpte mee

Jannes

« Reactie #9 Gepost op: 16 januari 2012, 21:38:09 »

Kari werd verward wakker, ze keek om zich heen, ze zag Sora, Izzy en Tai, Verderop zaten TK en Matt. Iedereen zag er verdwaasd uit. Wat was er allemaal gebeurd? “Gatomon! Waar is Gatomon?” Een vrolijke stem achter haar miauwde zachtjes.. “Ik ben hierrrrr… “ Vliegens vlug draaide Kari zich om en vloog Gatomon in de armen. Ze keek haar bezorgt aan.. “Heb je niks? Nergens last van?” “nee nee zei Gatomon. Maak je niet druk.” Ze liet een brede grijns zien en Kari wist dat alles goed was.

Iedereen was wakker geworden en in mum van tijd waren ze alweer aan het ruziën over wie de leider zou moeten zijn… Zucht Jongens. Kari vond Gatomon een super leidster. Ze wist alleen niet of Gatomon überhaupt leidster wilde zijn.

Door het gekibbel van iedereen hoorde ze de Bakamon niet aankomen. Opeens waren ze omsingeld en iedereen stond op scherp. Patamon probeerde aan te vallen maar met weinig effect. Ook Gatamon’s Cats Eye was niet effectief genoeg. Op een of andere manier konden ze niet Digivolven, niets werkte.

Het nieuwe meisje Rika vechten ook mee. Ze was indrukwekkend. Hierdoor kreeg Kari ook moed. En riep de ander e op mee te doen. Toen iedereen samenwerkte, werden de aanvallen sterker, en de Bakamon werden weggedreven.

Zoals Kari altijd had geloofd “samen staan we sterk!”

Ik heb er één ding van geleerd: Ik leer het nooit!

Falsifica

« Reactie #10 Gepost op: 16 januari 2012, 22:27:34 »

Digivolving, het werkt niet. Even leek in de midst van hun situatie de zaak stil te vallen. Een schuin oog naar elkaar. En toen een vallend knikje.
Jazeker, vechten zou alleen maar problemen geven.

"Ren!" riep Davis, en beiden zetten ze het op een lopen. Wat echter totaal geen zin heeft, gezien Bakemon een geest is.
Het duurde niet lang of Veemon botste tegen Gatomon op. Een indrukwekkend gevecht waar ze nog van konden leren. Het was wel duidelijk nu dat we alleen geen schijn van kans hadden. Wat we nodig hadden, was teamwork. Dus sloten ze zich aan bij de al vormende groep.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

maartenrambo

« Reactie #11 Gepost op: 17 januari 2012, 07:31:00 »

Rika werd wakker op een eiland. Ze keek der ogen uit helden uit haar favoriete tv serie  zaten hier ze zag Sora en Kari. Ze zag ook dat der hier digimon leefde. Ze riep verbaasd bestaan die beestjes echt ik dacht dat het maar een tv serie en kaartspel was. Daar kwam Gatomon aan. Die zich voorstelde en vertelde dat het echt was. Kom je ons helpen de bakumon te doden. Ja  dat wil ik wel Zei Rika. Vol goede moed ging ze de andere helpen. Haar enthousiasme straalde der van af. Kom op iedereen we kunnen ze aan, riep ze hard. Dat gaf Kari ook de  moed om der  voor te gaan.   

"Then we’ll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Nephtysis

« Reactie #12 Gepost op: 17 januari 2012, 08:43:55 »

“Huh, waar zijn we nu weer beland?” Vroeg Tai zich af. Hij keek rond en zag dat de groep op een eiland terecht was gekomen. Naast de andere Digidestined en hun Digimon die hij inmiddels kende, was er ook een vreemd meisje, die zich voorstelde als Rika. Hoewel Cody haar nog niet helemaal vertrouwde, dacht Tai daar anders over: “Het belangrijkste is dat hier vandaan komen”. Er moest ook op een leider gestemd worden. “Ik heb alle beslissingen die ik heb gemaakt als leider, gemaakt voor de groep. Als jullie iemand anders willen dan sluit ik me daar natuurlijk bij aan, want het belangrijkste is dat we als groep blijven samenwerken. Ik heb na mezelf het meeste vertrouwen in Izzy, gezien hij ons altijd met zijn computerkennis door nare situaties heeft geholpen.”
Toen werd de groep ineens aangevallen door een grote groep Bakemon. “Digivolven en aanpakken die handel!” Riep Tai meteen. Maar Agumon bleef Agumon. Ook de andere Digimon konden niet digivolven. Toen begon het gevecht tussen de Bakemon en de groep. Hoewel het in eerste instantie leek te lukken de bakemon af te slaan, bleven ze terug komen en leken ze ook een stuk sterker dan normaal. Tai begon zich af te vragen hoe dat kon, maar daar was eigenlijk ook helemaal geen tijd voor, want er moest nu iets gedaan worden. Anders was de hele discussie omtrent het leiderschap van de groep zinloos. “Wegwezen hier!” Riep Tai. “We kunnen ze niet eeuwig van ons afhouden!” En de Bakemon kwamen alsmaar dichterbij...

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

LittleWeird

« Reactie #13 Gepost op: 17 januari 2012, 14:14:58 »

Izzy schrok wakker. "Huh, waar zijn we?" riep hij gelijk. Hij wreef zijn ogen uit, zag dat hij gelukkig zijn laptop wel bij zich had en dat ze op een of ander eiland waren. Ze waren aan het kibbelen over wie een leider zou worden. Izzy keek even naar Tentomon, die zijn aandacht probeerde te trekken. "Izzzy help, we kunnen niet dizzzivolven. Kan jij nog dat programma van Zzzennai opzzztarten om onzzz af te zzzchermen van hun? Dan kunnen wij zzze nu bezzzig houden." Izzy greep onmiddelijk zijn Pineapple laptop en begon het programma op te zoeken. "Ik heb het! Het wil alleen niet helemaal goed werken. Maar als ik..." en hij zweeg weer, om druk aan de slag te gaan met zijn laptop. Waarom wil dit nou niet? Dit zou moeten werken? Hij begon gelijk allemaal theorieën te bedenken waarom ze niet zouden kunnen Digivolven. Ze konden altijd digivolven! Maar er moet een of andere stoorzender zijn op het eiland... Hij vergat het programma al helemaal weer en begon via zijn laptop naar storende dingen te zoeken op het eiland. Of elk geval iets van een plattegrond, zodat ze wisten waar ze nu precies waren.

Ondertussen kwam een grote groep Bakemon snel dichterbij, maar dit had Izzy niet door. Nog steeds probeerde hij de reden van het niet kunnen digivolven te zoeken, totdat hij werd vastgegrepen. "Hee! Wat doe je nou?" viel hij boos uit. "Ben je blind ofzo? We moeten hier weg!" Hij hoorde plots ook Tai schreeuwen. "We kunnen ze niet eeuwig van ons af houden!" En ze renden met zijn allen weg, DigiDestined en Digimon, verder het eiland op. Weg van de Bakemon, die ze op dit moment toch niet konden verslaan. Zodra ze weer even tot rust waren gekomen, ging Izzy verder met zoeken naar stoorzenders en dergelijke.

tijgerke87

« Reactie #14 Gepost op: 17 januari 2012, 18:42:45 »

Terwijl de grootste deel van de groep wegrende om te gaan vluchten van die vreselijke bakemon werd ook gatomon gedwongen de veiligheid van de groep op te zoeken. Joe riep hulpeloos dat hij een plan had maar hij werd niet gehoord door de groep en Tai die ondanks de discussie over wie leider zou moeten zijn Joe compleet leek te negeren werd door Gatomon onderuit gehaald. Joe had een plan en niemand had er echt aandacht aan geschonken. Tai werd kwaad op haar maar dat kon gatomon even niet schelen, ze had de aandacht getrokken en daar ging het om. De groep mocht elkaar niet uit het oog verliezen.Nu kon joe de aandacht op zich vestigen en het plan uitleggen.

Biomon,Gatomon en Gomamon hielden de groep bakemon op afstand terwijl Joe en sora al rennend samen met de anderen de zin "bakemon verlies je krachten" herhaalden net zo lang tot de digimon in hun huidige vorm ze konden verslaan. Net op tijd hun want magen begonnen zo luid te knorren dat je het op kilometers afstand zou kunnen horen. Ze had zelf nog steeds te maken met Tai zijn boosheid, maar dat was niets vergeleken met wat ze had ervaren voor ze Kari ontmoette. Nu ze eindelijk voorlopig veilig waren konden ze kijken of er eten in de buurt was.
Pagina's: [1] 2 3 4   Omhoog