Nieuws

De inschrijvingen voor Spel 555: Harry Potter en de Weerwolf Invasie staan open!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2] 3 4   Omlaag

Auteur Topic: Speltopic - Let's go to Digiworld!  (gelezen 5511 keer)

DolfjeWeerwolfje

Re: Speltopic - Let's go to Digiworld!
« Reactie #15 Gepost op: 17 januari 2012, 19:39:41 »

De Digimons en hun meester waren op stap, maar waar waren ze eigenlijk aanbeland. Niemand die wist wat er hun te gebeuren stond. Plots liepen ze zich uit op een open plekje in het bos, daar kwamen ineens allemaal Bakemons tevoorschijn. Joe liep naast Gomamon, wat waren ze toch onafscheidelijk, zijn nerdige baasje en hij. Maar Joe werd ondermijnt door de rest, het werd tijd dat Gomamon sterker zou worden dan zouden ze wel gaan luisteren naar Joe en wat hij te zeggen had. Voor nu was het steeds Tai die de leider was van de club en Gomamon was het moe. Gomamon was wel degene samen met Biomon en Gatomon die de groep Bakemons op afstand moest houden. Joe ging samen met Sora en de anderen rennend de bakemons verslaan. Boh wat was die Sora toch een dappere strijder. Stiekem toch een meisje waarop iedereen verliefd kon worden, maar ja ze hadden nu andere problemen om zich mee bezig te houden.

Femsel

« Reactie #16 Gepost op: 17 januari 2012, 19:51:15 »

Sora keek verbaasd om zich heen toen ze samen met de Digimon en Digidestined op een verlaten eiland beland was. Snel keek ze om zich heen om te zien of Byomon nog bij haar was. “Byomon!” riep Sora. Waarna Byomon uit de bosjes naar haar toe kwam. Sora zuchtte even “Gelukkig je bent er nog.” Niet veel later kwamen er Bakemons uit de bosjes gezet. De Digimons hielden de Bakemons tegen en de Digidestined zetten het op het rennen Sora rende voorop met Joe. Sora had altijd wel het soort van moeder gevoel. En keek steeds achterom of iedereen er nog was. Ze zag dat Tai struikelde en hield hem snel overeind. Voordat ze het hoekje omrende zag ze Gatomon nog dapper tegenover de Bakemons staan.
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

forecaster

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 17 januari 2012, 21:05:20 »

“Jongens, waar gaan jullie heen?!” riep Matt verbaasd, “Sora heeft een idee.” Matt probeerde een sprintje te trekken om tai, de ‘boosdoener’ in te halen en deze onderuit te halen zodat Joe aan het woord kon komen, die hetzelfde idee wilde opperen als dat Sora had. Uiteindelijk bleek Gatomon hem voor te zijn, met dezelfde gevolgen.
Joe kreeg uiteindelijk alle tijd om uit te leggen wat het plan was en ook hoe het werkte.

Terwijl de groep door rende, herhaalde iedereen de regels die ze zouden zeggen en hield een groot deel van de digimon de Bakemon op afstand.
“Electro Zzzhocker!” hoorde je nog een aantal keer boven alles uit. “Het werkt!” roept tentomon, “Zzze voelen het duidelijk beter dan eerzzzt”
De vreugde was groot bij Tentomon en tussen zijn aanvallen door was duidelijk een bepaalde zin te verstaan: “Bakemon, word zzzwakker!”

Het duurde niet lang meer, tot de laatste bakemon ook tot het verleden hoorde en de groep weer rust had, voor zover zij ooit echt rust zullen hebben.
“Tai? Waarom moezzzt iedereen wegrennen?” vroeg Tentomon, “Izzzy wazzz bezig met een programma op te zzztarten van Zzzennai. Hiermee zzzouden we ook van die Bakemon afkomen en Zzzora en Joe hadden ook ideeën.” Voegde Tentomon wat geïrriteerd toe.

Lucas

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 17 januari 2012, 21:38:38 »

De Nacht

Op een eiland in de echte wereld

Nadat alle Digidestined wakker waren geworden,zagen ze als eerste de Bakemons. Meteen was iedereen in aanvalssfeer en begonnen ze tegen de Bakemon te vechten.
Waar ze al snel achter kwamen, was dat het digivolven naar een hoger level niet lukte. De eerste groep Bakemon hadden ze kunnen afweren, maar er was nog een tweede groep verschenen. Deze waren zelfs nog sterker dan de vorige groep. Zelfs met de spreuk van Sora en Joe lukte het niet. Ze hadden nu echt een probleem. Konden ze maar digivolven.
"Izzzy help, we kunnen niet dizzzivolven. Kan jij nog dat programma van Zzzennai opzzztarten om onzzz af te zzzchermen van hun? Dan kunnen wij zzze nu bezzzig houden." Zei Tentomon in enige angst, Izzy pakte meteen zijn laptop erbij en probeerde de inmiddels veroudere versie ervan op te starten. Maar op een of andere reden lukte het Izzy niet het programma werkend te krijgen..”het lijkt wel of er iets stoort op het programma” zei Izzy verontrustend. Hij probeerde verder te gaan met het uitzoeken van de oorzaak. maar Izzy kwam niet echt ver omdat hij ineens werd vastgerepen door Tai en weer moesten ze rennen. Na een tijdje was iedereen moe van het rennen om de Bakemon af te weren.
“We kunnen ze niet eeuwig van ons af houden!” schreeuwde Tai. “Izzy… als jij je nu bezig houd met het verder uitzoeken van de oorzaak van het niet kunnen digivolven.. dan strijden wij tegen de Bakemons als ze hier aan komen.” zei Tai met een overweldigende stem. Hij keek de groep aan. “Wie neemt de leiding op zich om de aanval af te weren?” Meteen stond Gatomon op. “Dat doe ik wel. Als er iemand is die Myotismon beter kent dan ik, dan mag die nu opstaan, maar zover ik weet is niemand dat.” Ze draaide zich naar de groep om en begon meteen instructies te geven. Niemand sprak haar tegen, iedereen wilde Myotismon en de Bakemon verslaan.

Gatomon draaide zich om naar Izzy. “Izzy? Hoe ver ben je, ben je al klaar met het programma.”
Waarop Izzy antwoorde “bijna, ik ben bijna zover wat de oorzaak is!”
“Goed dan nemen wij vast de posities in voor het geval de Bakemons aankomen” riep Gatomon naar de andere Digimons. Kijk! Schreeuwde Kari, en ze wees in de richting waar de digidestined vandaan kwamen. “De Bakemons komen eraan".
“Snel neem julie posities in” riep Gatomon. De rest van de Digidestined knikte.
“Prima!” riep Tai.
“I’m on it!” riep Yolei.
“Check!” riep Rika.
De rest wilde nog wat zeggen, maar het was al te laat. De Bakemons waren al gearriveerd en de eerste paar klappen waren al uitgedeeld. Veemon kreeg ze te verduren en hij vloog een paar meter de lucht in. “Veemon! Nee!” riep Davis en hij liep snel naar Veemon toe. De anderen begonnen te vechten en het werd een helse strijd, zeker nu ze nog niet konden digivolven. “Boom Bubble!”, “Poison Ivy!”, de aanvallen vlogen door de lucht. De Bakemon vielen neer, maar vlogen na vijf seconden weer op, waardoor de aanvallen nog steeds geen effect hadden.
“Euraka!” riep Izzy ineens. “Ik heb het!” Hij stond op en rende weg.
“Izzy! Waar ga je heen?” riep Gatomon kwaad.
“Naar de plek van de oorzaak. Volgens mijn berekeningen moet er een Control Spire op het eiland staan. Deze Control Spire moet ook het Armor Digivolven tegenhouden. Snel, volg me!”
De Digidestined en Digimon keken elkaar verbaasd aan, maar vaak had Izzy het wel bij het rechte eind, dus volgden ze hem zo snel ze konden.

Na enkele minuten rennen, kwamen ze aan op de plek waar de Controle Spire moest staan. “Daar! Daar staat hij!” riep Izzy.
“Snel, laten we hem aanvallen. Hopelijk dat het werkt,” beval Gatomon. Elke Digimon rende op de Control Spire af en vuurde hun beste aanvallen erop af. Ze voelde ook de dreiging van de Bakemon, dus ze moesten snel opschieten. Na enkele minuten kwamen er eindelijk kleine barstjes in en dit zette de digimon aan om nog sneller hun aanvallen af te vuren. Door de aanval van Tentomon’s Electro Schocker viel de Control Spire uiteindelijk neer. “Snel, laten we kijken of we kunnen digivolven!” riep Agumon. “Agumon digivolved in…Greymon.”
“Yes, het lukt!” riepen Yolei en Rika in blijdschap. En zo begonnen alle digimon te digivolven naar hun Championvorm.
“Gatomon? Ben jij ook klaar om te vechten tegen de Bakemon?” vroeg Kari. Ze was bang dat Gatomon uitgeput zou zijn, maar dat viel mee. “Nee, het lukt wel,” zei Gatomon en haar ogen straalden van vechtlust.
Alleen wat ze niet hadden verwacht, was dat de Bakemon niet alleen op kwamen dagen. “Zo. Het is jullie dus gelukt om te Digivolven.” De stem van Myotismon droop van het sarcasme. “Ach, het maakt toch niet uit. Jullie kunnen nooit van me winnen, niet zolang jullie niet eens het gevaar in jullie eigen groep zien.” Hij begon maniakaal te lachen.
“Wat bedoel je daarmee!” riep TK woedend uit.
“Zoals ik het zeg.” Myotismon lachte nog een keer en strekte toen zijn vingers uit. “Nightmare Claw!” En nog voor iemand het wist, werd Togemon geraakt. Ze viel met een harde knal op de grond en bewoog niet meer. “Dit is jullie verdiende loon. Blijf je tegen mij verzetten en niemand zal dit overleven!” Alle Digidestined en Digimon schrokken van de plotselinge bevriezing van Togemon. Mimi was zelfs aan het huilen, dit was de tweede keer dat Togemon werd versteend door Myotismon. Met een lach verdween hij weer, de Bakemon met zich meenemend.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Samenvatting:
Tijgerke87/Gatomon is burgemeester
In de nacht stierf Bert-Boefjes/Palmon/Togemon. Zij was Grafdelver.

Jullie kunnen vanaf nu digivolven naar Champion. Dit betekent ook dat jullie vanaf nu van het eiland af kunnen. Hoe, dat mogen jullie zelf bepalen, maar wel worden jullie, zodra jullie eenmaal van het eiland af zijn, aangevallen door zowel Seadramon als Whamon! Deze twee digimon kunnen jullie nog niet verslaan, dit gebeurd pas in de volgende nacht!

Jannes

« Reactie #19 Gepost op: 18 januari 2012, 22:55:36 »

Iedereen stond stil, De stem van Mythomon was duidelijk te horen. En vooral niet om aan te horen.
Niemand zei iets tot er door Mythomon een ""Nightmare Claw"" werd afgevuurd op Togemon.
"Nee, Togemon Kijk uit!" Zei Kari, Maar het was al te laat. de aanval raakte Togemon en binnen een paar seconden was hij versteend.

''nee'' huilde kari. Tai, Matt, TK kwamen dichterbij om te kijken wat er gebeurd was. De rest stond er verslagen bij. Rita stond te tieren en te doen. Izzy was zijn laptop al aan het raadplegen. De overige Digimon stonden om Togemon heen.

"Wat nu" vroeg Patamon? Ze keen elkaar aan maar niemand wist echt iets te zeggen. Kari keek Gatomon hoopvol aan. Maar zelfs zij was te droevig om nu te helpen.
"Ik denk dat iedereen even tijd nodig heeft om dit te verwerken, laten we over een uur hier terug komen om te bespreken wat we verder doen?"
Kari keek om en zag Veemon verder in het bos staan. Helemaal alleen. Kari liep naar Veemon en vroeg "Hoi veemon, hoe gaat het met jou? Wat doe je hier toch alleen?"

Ik heb er één ding van geleerd: Ik leer het nooit!

forecaster

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 18 januari 2012, 23:01:18 »

“Het is zo wel even genoeg hoor” zei Matt wat geïrriteerd tegen Tentomon.
Hun overwinning op myotismon had vreemd genoeg, een heel bittere nasmaak.
Ze hadden een zware strijd geleverd naar de bakemon die myotismon naar ze toe had gestuurd en ze konden weer digivolven naar champion omdat één van de ‘controll spires’ van myotismon was vernietigd.
De prijs die hier echter tegenover stond was het verlies van Palmon, die was versteend door Myotismon. De groep was ook nog niet vergeten wat Myotismon hen had verteld: “Jullie kunnen nooit van mij winnen, niet zolang jullie niet eens het gevaar in jullie eigen groep zien.”
De groep stond nu voor een dilemma: moesten ze geloven wat Myotismon hen zei, en elkaar beginnen te wantrouwen of moesten ze door gaan en elkaar blind blijven vertrouwen. Hopend dat Myotismon een gruwelijk gedachtespelletje zat te spelen.
“Izzz het niet een idee om het eiland wat beter te verkennen?” stelde Tentomon voor, “Alzzz een aantal van onzzz dizzzivolven, kunnen we zzznel op die berg komen en het eiland makkelijker verkennen en mizzzchien zzzelzzz wel andere eilanden zzzien vanaf hier. De rezzzt kan hier blijven en ruzzzten of een vlot maken, zzzodat we makkelijk weg kunnen.”

Nephtysis

« Reactie #21 Gepost op: 19 januari 2012, 02:45:05 »

De zware slag was geleverd. Maar deze was gewonnen met een behoorlijk groot verlies door de verstening van Palmon. Er moest snel besloten worden wat er gedaan moest worden en Tai vond dat hoewel hij officieel geen leider meer was van de groep, hij toch het voortouw moest nemen omdat hij gewoon een natuurlijk leider was en daarnaast ook veel meer ervaring had met de groep uit problemen te halen. Zijn gedachten bleven vooral hangen bij de woorden van Myotismon: “Jullie kunnen nooit van me winnen, niet zolang jullie niet eens het gevaar in jullie eigen groep zien.” Waar zou dat gevaar kunnen liggen en waarom zou die persoon of digimon een gevaar voor de groep kunnen zijn? Ze wilden allemaal Myotismon verslaan, dat was zeker. Hij begon wel een beetje te twijfelen aan Rika, gezien hij haar eigenlijk niet kende en zij was de enige, dacht hij, die van buitenaf kwam en dus de groep geinfiltreerd kon hebben. “Maar wat als ze gewoon is wie ze zegt dat ze is, en Myotismon een of andere hersenspoel truc heeft gebruikt? We weten tenslotte niet eens hoe we als groep ineens hier beland zijn!” Zei Tai tegen zichzelf.
Hij liep een klein stukje het bos in om even goed te kunnen nadenken. Hoe wist hij zeker wat de goede keuze was? Kon hij het wel zeker weten of moest hij, zoals hij al vaak gedaan had, toch op gevoel een keuze maken en ervanuit gaan dat het de beste was? Hij ging tegen een boom aan zitten en luisterde even naar het gefluit van de vogeltjes. “We zitten wel op een mooi eiland hier.” “Ja inderdaad” kwam een stem van achter hem. Vliegensvlug draaide hij zich om en zag Sora staan die naast hem kwam zitten. “Ik zag dat je behoorlijk in de knoop zat en dacht dat je misschien wel behoefte had aan wat gezelschap.” Tai antwoorde: “Nee.. Ja.. Ik weet t niet. Het is allemaal zo verwarrend. We waren tegen Myotismon aan het vechten en nu zijn we ineens hier en lijkt ie gewoon met ons te spelen en hebben we misschien een gevaar in de groep en... Ik hoor te weten wat we zouden moeten doen en ik weet t niet.” Sora sloeg haar arm om Tai heen en fluisterde: “Het is niet jouw fout, je kan niet alles weten. Alles komt goed.” Ze ging nog wat dichter tegen Tai aanliggen, terwijl ze zwijgend tegen de boom zaten.

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

maartenrambo

« Reactie #22 Gepost op: 19 januari 2012, 14:07:46 »

Tai liet merken dat hij Rika  niet mocht. Alleen om dat ze uit te toekomst kwam om hun te helpen met de problemen die zij onder wonden. Rika  probeerde uitteleggen dat ze  voor dat ze op het eiland kwam alleen maar  van digimon gehoord  had via televisie serie en dat ze nog steeds verbaasd was dat deze wereld echt bestond. Langzaam  aanbegon ik  door te krijgen hoe het was om met de  digimon om te gaan. Het ging der toch hier anders aan toe  want hier  leerde ze dat ze niet alleen maar kon vechten met  der digimon. Ze leerde ook dat je met ze samen  kon werken  om zo weer nieuwe mogelijkheden van de digimon te leren. Ze riep Renomon op. Om Samen met hem op zoek te gaan naar iets om van het eiland te komen. Ze kwam op het strand en zag al  snel dat der geen boten lagen. Ze besloot op de rest te wachten en pakte de training van Renomon op terwijl ze  op de rest aan het wachten was. Ze liet Renomon tegen pokomon rennen  omdat ze vond dat Pokomon wel wat sneller mocht worden daar  door  kreeg  die  meer kans te overleven me gevechten.   

Stem op :   Agumon/Bram222

"Then we’ll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

123berber

« Reactie #23 Gepost op: 19 januari 2012, 16:14:32 »

Patamon vond het vreselijk dat Palmon er zo bij lag. Helemaal versteend zonder enige beweging. Hij wist dat er wat gedaan moest worden. Even verderop hoorde hij Izzy met Tentomon praten. Hem leek het wel een goed plan. Hij vloog naar Gatomon om te vragen wat die in gedachte had. Hopelijk had die een plan. patamon vertelde Gatomon over dat wat hij Izzy en Tentomon hoorde bespreken. Dat ze het land moesten verkennen, en misschien zelfs het water over moesten steken. Gatomon liet merken dat ze dat plan wel zag zitten. Zodoende ging Patamon op verkenning. Hij liep samen met T.K richting het water. Bij het water aangekomen vloog hij de lucht in. Wetend dat hij in de lucht meer zou kunnen zien. Toen hij boven was zag hij iets hun kant op komen. Iets enorms. Misschien zelfs iets kwaadaardigs. Patamon zag T.K langzaam in het water lopen. "T.K. terugkomen, niet het water in, het is gevaarlijk." "Wat is er dan Patamon? Wat zie je?" "Ik zie twee hele grote digimons op ons afkomen. Het lijken wel Whamon en Seadramon en ze zien er niet heel vriendelijk uit." T.K. en Patamon rende weer naar de groep om het nieuws te vertellen. Patamon maakte zich zorgen. Hoe konden ze nu ooit van het eiland afkomen?

Ik stem op Tai

WCeend!! Zomerspelen 2014

Falsifica

« Reactie #24 Gepost op: 19 januari 2012, 17:28:31 »

Kari was wantrouwig naar de houding van Veemon tegenover de rest. Mocht het dat hij verward was van de snelle incidenten die in deze vreemde omgeving plaatsvonden?
"Wij zijn nu ook van de partij! Sorry voor de late aankomst!" zei Davis, terwijl Veemon langzaam een glimlach gaf.
Verderop zat Tai tegen een boom. Puffend. Het was duidelijk dat het sprintje van Davis en Veemon erg laat was. De slag was al geleverd. Maar de overvallende angst was langzaam aan het opklaren, en een gevoel van kracht en lef brak aan.

In alle haast was het Davis helemaal niet opgevallen dat zijn digiwatch(geen idee hoe dat ding heet) aan het piepen was. Eerst konden ze niet digivolven, en nu een of andere error? "Tai, check je watch, hoor jij iets?" vroeg Davis.

(Rika)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

bram222

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 19 januari 2012, 18:06:39 »

Agumon zei tegen Tai:misschien kunnen we de bomen omhakken en boten maken
Toen kwamen t.k en patamon aan rennen. Er zijn whamon en seadramon
Dan zijn de boten geen goed idee.
Maar we kunnen ook nog een keer proberen te digivolven.
Ja, de stoorzender is kapot, dus volgens mij moet het lukken
Tai en probeerde het, ja het lukt.
Agumon werd greymon.
En weer terug, als we allemaal digivolven
Kunnen we ze verslaan.
Agumon hoorde dat rika hem niet vertrouwt
Maar agumon vertrouwt Rika daarom niet
En als whamon en seadramon vernietigt zijn.
Kunnen sommigen digimon over het water vliegen

Femsel

« Reactie #26 Gepost op: 19 januari 2012, 18:53:49 »

Sora was totaal verslagen toen ze zag hoe Palmon versteend meegenomen werd. Ze veegde snel een traan van haar wang. Even later zag ze Tai al fluiten voorbij lopen. Sora begon zich af te vragen of iedereen wel besefte hoe erg het allemaal was. Sora liep ijsberend heen en weer. Ze piekerde over hoe ze nu verder moesten. Ze keek uit over de zee. “We moeten verder.. “ mompelt ze in zichzelf. “Wat een mooi eiland.” Hoort ze Tai zeggen. “Ja, inderdaad.” Sora zei het voordat ze het doorhad. Ze liep richting Tai: “Ik zag dat je behoorlijk in de knoop zat en dacht dat je misschien wel behoefte had aan wat gezelschap.” Tai antwoorde: “Nee.. Ja.. Ik weet t niet. Het is allemaal zo verwarrend. We waren tegen Myotismon aan het vechten en nu zijn we ineens hier en lijkt ie gewoon met ons te spelen en hebben we misschien een gevaar in de groep en... Ik hoor te weten wat we zouden moeten doen en ik weet t niet.” Sora sloeg haar arm om Tai heen en fluisterde: “Het is niet jouw fout, je kan niet alles weten. Alles komt goed.” Ze ging nog wat dichter tegen Tai aanliggen, terwijl ze zwijgend tegen de boom zaten. In de verte zag ze Matt nogal jaloers hun richting opkijken. Tentomon zag het ook en ging meteen richting Matt om voor afleiding te zorgen.
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

forecaster

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 19 januari 2012, 19:37:24 »

Matt stond op een afstandje, toe te kijken op Tai en Sora. Hij vond het maar niks hoe die twee tegen elkaar zaten.
Toen Hij eropaf wilde lopen om Tai aan het werk te zetten, kwam Tentomon snel tussenbeide om Matt even af te leiden, Tentomon voelde de bui ook al hangen.
Hij stuurde Matt, TK en Joe het bos in met hun digimon, om bomen te verzamelen zodat ze een vlot konden maken. Joe maakte er nog wel wat problemen van, iets over blaren en splinters, maar ja; niemand was anders gewend van hem en gelukkig was Gomamon overtuigend genoeg om Joe toch mee te krijgen. Matt stribbelde ook wat tegen, om obvious reasons, maar ging uiteindelijk toch mee.
Tentomon maakte nog wel een opmerking bij Agumon, dat hij Tai maar bezig moest houden, omdat dat beter was voor de groep. Waarna Tentomon lekker bij Izzy ging zoemen.

LittleWeird

« Reactie #28 Gepost op: 19 januari 2012, 19:39:31 »

Izzy keek verschrikt toe hoe Togemon versteend was. Iedereen raakte in paniek, maar hij pakte snel zijn laptop om te kijken hof het op de een of andere manier kon oplossen. In zijn achterhoofd zat natuurlijk wel wat Myotison had gezegd, dat niet iedereen te vertrouwen was. Hierdoor ging Izzy snel iedereen zijn gedragingen in zijn hoofd langs en besefte dat Rika niet helemaal zichzelf leek te zijn. Tentomon begon weer een snel een slim plan te maken, waar Izzy gelijk mee instemde. De rest leek dit niet echt te merken, dus probeerde Izzy de groep te verdelen in degenen die niks meer konden, overmand door emotie, degenen die het beste het eiland zouden kunnen verkennen en degenen die moesten proberen van het eiland af te komen. Zichzelf deelde hij in bij de eilandverkenners, hij was vreselijk nieuwsgierig naar wat hier allemaal op het eiland leefde. Het was natuurlijk geweldig dat hij de Control Spire had gevonden en daardoor het niet kunnen digivolven had opgeheven. Maar nu moesten ze verder, kijken wat ze nog van het eiland konden gebruiken en hoe ze weer terug konden. Hopelijk gebeurde dat snel… Samen met Tentomon snelde hij het eiland op, de berg op, om te kijken wat ze daar allemaal nog konden vinden.

tijgerke87

« Reactie #29 Gepost op: 19 januari 2012, 19:47:15 »

Iedereen leek verlamt en sommige begonnen ruzie te maken of zich enorm af te zonderen van de groep zoals Tai die gezelschap kreeg van Sora om hem op te vrolijken. Tentomon was op een goed idee gekomen om met de vliegende digimon een kaart te maken van het eiland en de omgeving rond het eiland af te speuren via de lucht.

Ze leende het fluitje van Kari en blies erop, dit had weinig effect en was zacht en kort. Maar toen Kari erop blies keek iedereen om. Matt zou de leiding nemen over het vlot bouwen en sora en izzy zouden vanaf de lucht een Kaart maken. Na enkele uren begon er al iets van een vlot te ontstaan en ook izzy en sora schoten behoorlijk op. Ze waren bijna klaar toen er een shellmon verscheen op het strand, gatomon commandeerde Tai dat ze de rest moest ophalen terwijl Agumon inmiddels gedigivold was in greymon begon mimi iets te gillen. Snel was tai terug met de rest van de groep
Gatomon moest haar oren beschermen en hoorde er doorheen dat ze niet alweer die mossel tegen wilde komen.
Pagina's: 1 [2] 3 4   Omhoog