Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag

Auteur Topic: Speltopic - Let's go to Digiworld!  (gelezen 5416 keer)

Nephtysis

Re: Speltopic - Let's go to Digiworld!
« Reactie #45 Gepost op: 25 januari 2012, 16:07:28 »

MegaSeadramon ging weer weg, terwijl het plezier in zijn ogen te zien was. Hij wist dat de groep hem nooit zouden kunnen verslaan, omdat de groep niet eens als groep tegenover hem zou kunnen staan. Hij zou de rest van de groep waarschijnlijk willen bewaren voor het diner, terwijl hij Izzy als lunch tot zich had genomen.
Tai keek rond om te zien wie er nog over waren. Hij zag de wanhopige blikken op de gezichten van zijn teamgenootjes en wist dat het gevaar in de groep nog niet was geweken. ”Myotismon heeft meer dan 1 verrader in de groep zitten en nu is het aan ons om die snel te vinden, voordat we allemaal dood zijn en Myotismon voor altijd de wereld in zijn greep kan houden.” Zijn vertrouwde Agumon was niet heel snugger, maar geen verrader van de groep, dat wist Tai zeker. Kari vertrouwde hij niet meer, maar zij was niet belangrijk. De echte verrader moest Gomamon zijn, want Sora was gewoon te lief en te onschuldig om de groep te verraden voor Myotismon. Op dat moment merkte hij op dat Sora niet in de buurt was. En hij had zich nog maar tien keer verontschuldigd voor zijn idiote klunzigheid bij de fontein.
Tai rende het bos in, op zoek naar Sora. Hij sloeg de takken gewoon aan de kant. Straks verongelukte ze omdat hij haar wederom in de steek had gelaten. Hij hoorde haar roepen: “WIE IS DAAR!?” “LAAT JE ZIEN DAN!” “KOM OP!” Blij ging hij op de stem af en zag dat Sora in gevechtshouding stond. “Rustig maar, Sora, ik ben het.” “Samen zullen we Myotismon verslaan, al is het het laatste wat we doen.” Tai liep op haar af met open armen om haar gerust te kunnen stellen, want ze verdiende gewoon een paar sterke armen om haar heen na alles wat ze hadden doorgemaakt.

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

Femsel

« Reactie #46 Gepost op: 25 januari 2012, 19:06:09 »

Sora stond nog steeds in de gevechtshouding om de aanvaller een knal te verkopen. "Rustig maar, Sora ik ben het" ze zag dat Tai aangelopen kwam. Sora keek nogal bozig want, ze wilde gewoon met rust gelaten worden.. Tai sloeg zijn armen om haar heen. Sora voelde zich redelijk veilig. "Gomamon.." mompelt Sora. "Wat?" vraagt Tai. "Gomamon!" Die zit hier achter! Sora haar ogen spuwde opeen vuur. Ze pakte Tai zijn hand, en trok hem mee terug naar de rest van de overgbleven groep.
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...

Jannes

« Reactie #47 Gepost op: 25 januari 2012, 19:53:00 »

Kari had het een beetje gehad met alle beschuldigingen die over en weer gingen konden ze niet gewoon samenwerken om nu eerst Megaseadramon weg te werken. Maar nee, er moest eerst een verrader gezocht worden. Kari was net Gatomon verloren!!! Haar gatomon. Ze wilde gewoon met rust gelaten worden en alleen zijn. Ze was het bos in gewandeld omdat ze tijd voor haarzelf nodig had. Daar zag ze een stukje verder Sora en Tai staan. Zuchtend liep ze verder.

Na een half uur gelopen te hebben zag ze een schim in de verte, het leek vertrouwd maar niet op zijn plaats. Kari liep voorzichtig richting de schim en zag dat het Gatomon was!!
Hallucineer ik nu?!? "Gatttomon ben jij het echt?" Gatomon knikte alleen, kwam dichterbij en wilde iets zeggen. "Ga... Volg... " Voordat ze verder kon gaan verdween ze en stond Gomamon ineens voor Kari. "Wat doe je nu!!! Je hebt Gatomon weggejaagd!" Gomamon keek Kari raar aan. "Ik heb wat?"
Het maakte Kari niks meer uit, ze draaide zich om en rende weg, tranen stroomde over haar wangen. Ze was alles verloren. Alles. 

Ik heb er één ding van geleerd: Ik leer het nooit!
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog