Nieuws

Schrijf je nu in voor spel 548. Dit spel is voor iedereen die wel eens de discussie op één plek wil houden. Enkel het discussietopic!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Polls  (gelezen 1258 keer)

Stefano

Nephtysis

Re: Polls
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2012, 20:26:32 »

Ok, puntjes voor MOTM:
- Femke omdat ze t voor elkaar kreeg om mij heilig te laten geloven in haar onschuld.
- Jannes omdat ze ervoor zorgde dat ik die actie op Berber uit liet voeren.
- Berber omdat hij daarvoor wel met succes bijna het spel voor ons had gewonnen als ik beter had nagedacht (en omdat ik vind dat ik hem wel een puntje moet geven nadat ik hem heb laten beulen terwijl hij ziener was).

en MOTS:
- Forecaster en
- Tijgerke: beide omdat ze gewoon echt goed in het verhaal zaten en zelfs nog in het verhaal zaten nadat ze dood waren.
- Stefano/Lucas voor hun enorm leuke lange posts
« Laatst bewerkt op: 26 januari 2012, 21:49:08 door Nephtysis »

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

forecaster

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 26 januari 2012, 21:46:43 »

hehe, ik geloof dat ik zo ongeveer hetzelfde ga stemmen als nepht
maar dan op LW ipv berber

(en op nepht ipv van op mezelf :P)

bert-boefjes

« Reactie #3 Gepost op: 26 januari 2012, 22:10:43 »

Ik ga niet stemmen :P
Niet omdat ik niet wil, maar na me eigen dood dit spel eigenlijk niet heel veel meer gevolgd heb en dus ook niet kan zeggen van ow die heeft goed gespeeld tegenover mij.

Mocht ik dan toch iemand kiezen, dan kies ik toch voor Femsel ^^
Lekker onschuldig in een pm reageren met Ik vind het ook leuk om weer samen in een spel te zitten en ik zie het wel zitten om samen te werken XD
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!
Pagina's: [1]   Omhoog