Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omlaag

Auteur Topic: Reactietopic 231 - He really knows how to work those blades!  (gelezen 6719 keer)

Nobody

Re: Reactietopic 231 - He really knows how to work those blades!
« Reactie #75 Gepost op: 7 maart 2012, 12:46:42 »

Gheheheh (6)

Vergeten? (A)

ik heb het nog in mijn berichten doorgezocht maar kan het niet vinden/herinneren ?
404 Error - body not found

tijgerke87

« Reactie #76 Gepost op: 7 maart 2012, 12:52:41 »

iets zegt me dat dat jouw aan het lijntje houden heet  :P

nielsboy

• Gast
« Reactie #77 Gepost op: 7 maart 2012, 15:03:26 »

Kunnen we niet iedereen die meedoet een bericht sturen f ze nog willen mee doen, en dan zo nodig nieuwe mensen zoeken om her-start te doen. Anders is het zonde van al het werk. :(

Meister

« Reactie #78 Gepost op: 7 maart 2012, 17:59:17 »

Ghehe ja ik twijfelde nog tussen priester en beul, maar toen had de sjamaan je bekeken en toen wist ik het zeker :P Toen wilde ik jou welpen maar helaas ging je toen dood! Dus toen heb ik maar veranderd naar Germelia. Dixie de wisselaar-killer ::)

En ik wist het wel, Meister slecht! Ten eerste als die weet dat ik slecht ben dan moet en zal ik dood en komt dat direct in het discussietopic te staan, ten tweede gaf hij eigenlijk toe dat hij mij niet gezien had door mee te gaan in mijn zandman-verhaal, en ten derde ging hij wel heel makkelijk mee op Habi. Ik had ook Bananapancake gevraagd of hij vannacht Meister wilde bekijken, jammer dat het toen afliep, anders hadden zowel sjamaan als welp contact met de wolfjes gehad :P

Edit: oooh, Kingosje jager! Verdorie! Ik heb hem in nacht 1 gewelpt en ik twijfelde ontzettend tussen weerhamster of jager, uiteindelijk weerhamster gekozen XD

Nadat Maedhros contact met me had opgenomen en ik met jou aan het praten was dacht ik al: Die is slecht

Dus heb bewust niets tegen de wolven gezegd voordat die het een leuk idee zouden vinden om Maedhros erbij te lappen om jou te naaien. Anyways toen was er geen lunch en dacht ik ga ff sjamaan truukje proberen. Had nog steeds wel het gevoel dat je slecht was maar leek me onverstandig om open kaart te spelen en het risico te lopen dat je stiekem toch goed was XD

Denk dat we het met een succesvolle lynch en lunch al zo'n beetje een meerderheid zouden hebben mjah stomme inactieven!

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Nobody

« Reactie #79 Gepost op: 7 maart 2012, 18:31:33 »

oh ik las ook op het wolvenboard dat jullie bananapancake wilde opeten xD gelukkig heeft Chrisanne zijn speeloverzicht gelezen. zou anders best sneu zijn indd!
Ik denk dat de wolven van bananenpannekoeken houden :P
404 Error - body not found

Kingosje

« Reactie #80 Gepost op: 7 maart 2012, 19:02:18 »

oh ik las ook op het wolvenboard dat jullie bananapancake wilde opeten xD gelukkig heeft Chrisanne zijn speeloverzicht gelezen. zou anders best sneu zijn indd!
Ik denk dat de wolven van bananenpannekoeken houden :P
Ik had mijn schot op hem gezet :D
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omhoog