Nieuws

Sla nu aan het nomineren voor de Forumawards 2020?

Lees hier meer over hoe je nu anderen nomineert!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag

Auteur Topic: Spel 231 - Vragen  (gelezen 4723 keer)

Linqy

Re: Spel 231 - Vragen
« Reactie #15 Gepost op: 25 februari 2012, 11:14:30 »

Elke speler mag 1 moordcontract per dag accepteren (ik dacht dat ik dat wel ergens had neergezet (A))

Eerst lezen, dan vragen aub.

nielsboy

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 25 februari 2012, 13:42:05 »

Moet je aan eht einde van je moordcontactverhaal met een streepje afscheiden en een samenvating er onder zetten. Dus zo:
[verhaal]

Ik heb moordcontact pietje vermoord.

Dixie

« Reactie #17 Gepost op: 25 februari 2012, 14:02:50 »

Het staat niet bij de uitleg dus ik kan me niet voorstellen dat het verplicht is, maar het is voor Linqy vast wel handig. Heb je eigenlijk dit wel doorgelezen? XD

nielsboy

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 25 februari 2012, 14:14:00 »

Het staat niet bij de uitleg dus ik kan me niet voorstellen dat het verplicht is, maar het is voor Linqy vast wel handig. Heb je eigenlijk dit wel doorgelezen? XD
Ja dat heb ik gelezen. Ik ben eindelijk klaar met mijn verhaal :)

Kingosje

« Reactie #19 Gepost op: 25 februari 2012, 15:21:15 »

Is er een ziekenzaal?

Linqy

« Reactie #20 Gepost op: 25 februari 2012, 15:23:50 »

Nee, die is er niet :P

Kingosje

« Reactie #21 Gepost op: 25 februari 2012, 15:28:19 »

Nee, die is er niet :P
Heeft iedereen wel een eigen kamer met bed?
Of op zijn minst een bed?  XD

Linqy

« Reactie #22 Gepost op: 25 februari 2012, 15:51:16 »

De benedenverdieping van het kasteel bestaat uit slaapzalen waar jullie terecht kunnen. Alleen de huurmoordenaars met hoge rangen (jullie niet dus) hebben eigen kamers.

LoveRalph

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 25 februari 2012, 16:44:21 »

Natuurlijk is het wel toegestaan om omgeving te gebruiken als moordwapen, maar het is dus niet de bedoeling dat jullie "toevallig" bergen coole wapens vinden in de huizen van jullie slachtoffers of in een bosje langs de weg.

Een grote steen, ja. Een toevallig rondslingerende sabel, nee.
Oke, nou ga ik even een hele stomme vraag stellen waarschijnlijk XD Maar als je dan een jager moet vermoorden, mag je dan bijvoorbeeld wel zijn geweer afpakken en hem daarmee neerschieten of zoiets dergelijks?

nielsboy

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 25 februari 2012, 17:29:52 »

De benedenverdieping van het kasteel bestaat uit slaapzalen waar jullie terecht kunnen. Alleen de huurmoordenaars met hoge rangen (jullie niet dus) hebben eigen kamers.
En is er bij het paleis/kasteel bijvoorbeeld een vijver om op te frissen. En zijn het stapelbedden, of niet?

LoveRalph

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 25 februari 2012, 17:41:51 »

En is er bij het paleis/kasteel bijvoorbeeld een vijver om op te frissen. En zijn het stapelbedden, of niet?
Je mag zelf ook een beetje origineel zijn hoor ;)

tijgerke87

« Reactie #26 Gepost op: 25 februari 2012, 18:19:56 »

Citaat
Overzicht

Het spel speelt zich af tijdens de Derde Kruistocht in de middeleeuwen.
<deel 1

Citaat
Het verhaal

In Assassin's Creed II neemt de speler de rol aan van Ezio Auditore da Firenze, een Italiaanse jonge edelman. Tijdens een interview met Patrice Desilets, de creative director, werd bekend gemaakt dat de familie van de speler gedood is en het spel draait om het wraak nemen op de andere families die hier mee te maken hadden.[3] Het spel speelt zich af in Noord-ItaliŽ: VenetiŽ, Florence (vlak vůůr en tijdens de Florentijnse Republiek), het Toscaanse platteland met het stadje San Gimignano, Romagna met de stad Forlž, Monteriggioni, Rome en een stukje van de Apennijnen, in de periode 1476-1499 (tijdens de Renaissance), 295 jaar na het eerste spel.

Maedhros

« Reactie #27 Gepost op: 25 februari 2012, 18:28:24 »

Ik neem aan dat als je een smid moet vermoorden, je wel een hamer kan vinden (dat heb je nu eenmaal nodig in een smederij)
River Song: ďApollo 11 is your secret weapon?Ē

The Doctor: ďNo, no, itís not Apollo 11; that would be silly. Itís Neil Armstrongís foot!Ē

Habi

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 27 februari 2012, 19:29:02 »

Blijft het speltopic uit 1 pagina bestaan linqy? Ik scroll me suf bij ieder nieuw verhaal

Dixie

« Reactie #29 Gepost op: 27 februari 2012, 19:31:56 »

Bij een bepaald aantal posts komt er een tweede bladzijde, dus dat is nu even behelpen :P
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog