Nieuws

Een nieuw forumteam
Heb jij al gelezen wie er in het nieuwe forumteam zitten? Bekijk het snel door hier te klikken voor het forumnieuws. Volg tevens 539, een afscheidsspel...

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Feedback  (gelezen 3575 keer)

Nephtysis

Re: Feedback
« Reactie #15 Gepost op: 3 maart 2012, 21:41:34 »

Ik vond het erg leuk! Ik mistte zelf het netwerken wel wat, maar vond dit ook een leuke manier van spelen, ook omdat we ons nu volledig kunnen focussen op de discussie. Wat betreft het minimum/maximum van posts: ik denk zelf dat een variabel aantal wellicht iets handiger zou zijn: de eerste dagen (vooral BM stemming) werd heel veel uitgekauwd en herhaald, puur om dat minimum te halen, terwijl ik de laatste 2 dagen vooral echt heel hard moest proberen om alles binnen die 3 posts te zetten waar je dan juist veel meer info hebt om over te discussieren en minder mensen om die info uit te kauwen.

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

Prophet

« Reactie #16 Gepost op: 4 maart 2012, 18:20:26 »

Ik vond het ook super, juist omdat er geen verhaal is en je puur op het weerwolven gefocussed bent, deze vorm komt voor mij ook het dichtst bij het IRL weerwolven. En het minimum en maximum was wel handig, het helpt wel dat iedereen betrokken was, het zorgt voor een wat opener spel, omdat iedereen toch moet bijdragen. Als er nog zo'n spel komt, doe ik zeker mee. O0
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Zabulus

« Reactie #17 Gepost op: 8 maart 2012, 16:25:23 »

Er komt trouwens een vervolg. Nu wel met verhaal, maar wederom zonder netwerken en verplicht posten in het discussie topic. Dat zal spel 236 worden beginnend op 20 maart

tijgerke87

« Reactie #18 Gepost op: 8 maart 2012, 19:58:52 »

Er komt trouwens een vervolg. Nu wel met verhaal, maar wederom zonder netwerken en verplicht posten in het discussie topic. Dat zal spel 236 worden beginnend op 20 maart

count me in  :o

-vond al niet leuk dat ik deze moest missen

Rowena Inara

« Reactie #19 Gepost op: 8 maart 2012, 23:12:22 »

count me in  :o

-vond al niet leuk dat ik deze moest missen
*Yay* ;D!

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)
Pagina's: 1 [2]   Omhoog