Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 14 15 [16]   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic - We have a proud tradition of failure to uphold.  (gelezen 16577 keer)

Relaed

• Gast
Re: Discussietopic - We have a proud tradition of failure to uphold.
« Reactie #225 Gepost op: 7 april 2012, 20:55:49 »

Iedereen gratz, en dank aan de spelers en spelleiding. Mooi eerste spel, en gelijk in de pocket  :)

Morgen maar eens het wolvenboard doorspitten!

Nephtysis

« Reactie #226 Gepost op: 7 april 2012, 21:03:49 »

Gefeliciteerd en bedankt iedereen! :) T was een mooi spel :P

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

123berber

« Reactie #227 Gepost op: 7 april 2012, 21:13:42 »

Gefeliciteerd medegoedjes

WCeend!! Zomerspelen 2014

Maedhros

« Reactie #228 Gepost op: 7 april 2012, 21:16:33 »

Met de lynch van Zmurv is dit spel ten einde. De laatste wolf wordt gelynched en hierdoor sterft ook meteen Stieviex als Apostaat zijnde. Het eindverhaal zal door T4nd geschreven worden

Congratz aan de overlevende goedjes O0

Goed, want ik ben vanaf maandag tot zaterdagochtend op zee en dan tot zondagmiddag in Schotland (waar ik 's middags het vliegtuig neem en pas rond 1600 op het continent aankom), dus ik zou dan een beetje inactief geworden zijn als het spel nog voort ging ::)
River Song: “Apollo 11 is your secret weapon?”

The Doctor: “No, no, it’s not Apollo 11; that would be silly. It’s Neil Armstrong’s foot!”

Falsifica

« Reactie #229 Gepost op: 7 april 2012, 21:18:25 »

Awesome! :)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Kay

• Gast
« Reactie #230 Gepost op: 7 april 2012, 21:27:35 »

Oh yeah! Lekker 2 games achter elkaar gewonnen, een mooi begin ^^

Nephtysis

« Reactie #231 Gepost op: 7 april 2012, 21:36:58 »

Awesome! :)

Ik vind het wel jammer dat jij niet hebt meegewonnen, gezien jij toch wel een behoorlijk leidende rol had bij het vinden van alle wolfjes. Volgende keer beter :)

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

123berber

« Reactie #232 Gepost op: 7 april 2012, 21:39:00 »

Al min lof gaat naar wazige kip. Goed gedaan hoor.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Falsifica

« Reactie #233 Gepost op: 7 april 2012, 21:53:12 »

Zodra adelboard hier staat krijgen jullie ook alle antwoorden naar mijn plannen, hoe ik gediscussierd heb en met wie ik contact had. En mijn MOTM stemmen gaan naar Relaed en Wazigekip.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

IJskonijn

• Gast
« Reactie #234 Gepost op: 8 april 2012, 10:23:24 »

Yes! Mooi! En goed gespeeld, Falsifica. (en waarschijnlijk ook die twee anderen, alleen heb ik daar geen weet van, wat zij gedaan hebben) Ik ben in ieder geval blij dat ik als Grafrover de goede kant heb gekozen én dat ik daarin geloofd werd. Gelukkig werd steeds op het goede moment een wolf aangewezen, anders had ik ieder moment slachtoffer kunnen worden. En ik had serieus eerst nog contact gezocht met Himan, omdat hij vrij zeker wolf was, maar de wolven wilden mij er niet bij hebben kennelijk. Tsja, dan niet  XD

Relaed

• Gast
« Reactie #235 Gepost op: 8 april 2012, 10:47:47 »

@ IJskonijn: Excuses dat ik je nog geprobeerd heb enigzins aan te vallen. Was meer om mezelf als labiele idioot neer te zetten en een spreiding te kunnen verantwoorden => puur voor de laatste check of je geen wolf was. Plan was echter niet nodig.

Mijn MOTM-stemmen gaan naar Fals en Wazige:
-Fals als woordvoerder en spin in het web, heeft het nog lang uitgehouden en heb veel van hem geleerd
-Wazige voor zijn doorslaggevende actie waardoor het op een gegeven moment een afstreeplijstje werd

IJskonijn

• Gast
« Reactie #236 Gepost op: 8 april 2012, 14:54:50 »

Ik wist van Fals dat alle goedjes toch al op één lijn zaten. Ik moest er verder gewoon niet zo veel op ingaan. Ook de discussie tussen mij en Himan wist ik dat Himan die zou gaan verliezen. Ik had hem nog gewaarschuwd in een PM, maar hij beweerde bij hoog en bij laag geen wolf te zijn. Toen wist ik zeker dat ik bij de goedjes moest gaan aansluiten; de wolven wilden er immers niemand bij hebben. Waarvoor nog mijn dank wolfjes  ;)

Als Grafrover is het trouwens wel moeilijk spelen. Vooral als tijdens nacht 3 en 4 beide keren een wolf gelyncht werd. Pfew.

Maedhros

« Reactie #237 Gepost op: 8 april 2012, 22:38:01 »

mijn rol had ik niet veel aan nu (aangezien beide burgemeesters toch goed waren en ik geen reden had om me te bewijzen (dan was de kans om geluncht te worden bij mij ineens ook een stuk groter trouwens, maar goed :P)), maar ik ben toch blij die een keer gehad te hebben (er is een eerste keer voor alles en ik had die rol zelf ooit bedacht :P)
River Song: “Apollo 11 is your secret weapon?”

The Doctor: “No, no, it’s not Apollo 11; that would be silly. It’s Neil Armstrong’s foot!”

IJskonijn

• Gast
« Reactie #238 Gepost op: 9 april 2012, 11:43:08 »

Echt leuk om al die topics terug te lezen. Achteraf werd het de goedjes wel echt te makkelijk gemaakt natuurlijk. Dat is voor de spelleiding vast niet zo leuk als dat zo loopt. (ik klaag er verder niet om hoor)
Pagina's: 1 ... 14 15 [16]   Omhoog