Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omlaag

Auteur Topic: wat er verder gebeurde...  (gelezen 5753 keer)

Stefano

Re: wat er verder gebeurde...
« Reactie #75 Gepost op: 6 april 2012, 15:38:50 »

Hmm, dan moeten mensen denk ik de rol van wraakengel toch beter doorlezenxD
Zodat als ze hem claimen, ook goed begrijpenxD

tijgerke87

« Reactie #76 Gepost op: 6 april 2012, 15:57:48 »

als je een schuilrol neemt doe het dan goed.... vanaf et begin  (A)

Falsifica

« Reactie #77 Gepost op: 6 april 2012, 17:36:46 »

Meh Nephtysis komt tussen school in nog aant lezen geloof ik xD alle topics op adelboard en al die discussies.

Edit: Stefano&T4nd: waar ze het over hebben en waar ik dus niks meer over mag zeggen: De reden dat wazigekip zo vertrouwd werd bij Stieviex, is omdat ik de juiste rol bij elk van de personen die hij opvroeg kon geven. Het maakte verder toch niet uit, omdat de interessante rollen niet gevraagd werden. Zo heb ik hem zo rollen doorgegeven, die is wijzeburger, die is burger, die is enz. En de correcte rol bij elke speler heeft hem denk ik het vertrouwen gekregen.

Maar het blijft sullig dat dat vertrouwen zo snel gekregen werd, met mij die elke wolf op dtopic gooide.
« Laatst bewerkt op: 6 april 2012, 18:29:21 door Falsifica »
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Relaed

• Gast
« Reactie #78 Gepost op: 8 april 2012, 21:54:35 »

Ik had Relaeds rol als schuilrol gepakt tegen Neph, waarop ik eig de 2 wijze burgers tegen elkaar opzette. Wat betekenden dat toen ze beiden dezelfde vraag stelden en hetzelfde antwoord kregen, ze beiden bewezen goed waren.

Ik was persoonlijk tegen het idee dat relaed dezelfde vraag zou stellen, maar het was zijn eigen keus natuurlijk. Voor mij was Neph al bewezen toen hij zei die vraag gesteld te hebben.

In je eerdere post vond je het blijkbaar prima de wijze burger vraag te stellen en daarna was je opeens weer tegen?  :) Ik kan idd zo veel dingen doen met die vraag, maar vond de claim van Neph (3 wijze burgers) iets te hoog dus die wilde ik checken, aangezien Fals hem graag als adelopvolger wilde

Falsifica

« Reactie #79 Gepost op: 8 april 2012, 22:00:18 »

Voor mij was het al logisch dat ie de waarheid sprak, hoewel het idd een mooie mogelijkheid was om het te checken. Maar eej, je hebt nu toch gewonnen dus!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omhoog