Nieuws

Schrijf je nu in voor spel 547 . Dit basisspel is perfect om in te stappen als nieuweling of als je al even niet meer hebt gespeeld. Doe jij ook mee?

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Rapture - Your final resting place  (gelezen 2593 keer)

Linqy

Re: Rapture - Your final resting place
« Reactie #15 Gepost op: 2 april 2012, 11:03:06 »

Dan heb ik er nog 4 te gaan om jouw record te verbreken :D

Nietes, want deze telt officieel niet als lunch 1e nacht (A)

taramay

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 2 april 2012, 16:25:01 »

Nietes, want deze telt officieel niet als lunch 1e nacht (A)

Hihi, waren die van jou dan wel allemaal persoonlijk? Wat heb jij dan gedaan dat ze niet met je willen spelen?
dank je :) ik snap niet waarom de wolfjes voor mij kozen om te lunchen. uiteindelijk was ik een verdachte en neutraal, ik had dan wel goed gekozen maar kon liegen natuurlijk.

Mischien omdat een neutraal in ieder geval krachten heeft, die ook tegen de wolven ingezet kan worden. Terwijl ze bij de goedjes maar moeten afwachten wat ze opeten ;)

Relaed

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 2 april 2012, 18:42:53 »

Hello there party people,

Mooi doodscene Linqy! Ben er blij mee. En bedankt dat je mn verhaal wat afsluiting hebt gegeven met Kay.

Wilde eigenlijk een heel betoog houden, wie ik dacht dat in ieder geval wolf was, maar ik zie net dat alle rollen al gegeven zijn. Eerste keer dood he  :)

Kay

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 3 april 2012, 21:14:54 »

Zo hard zijn ze eigenlijk niet te doden. Ik had ze veel moeilijker verwacht.  :P
Ik vraag me af waarom ik eraan moest, ik had met geen enkele wolf contact.

En ja, voor eeuwig bij elkaar!  :D

Nou, ik had begrepen dat je een erg sterke en achterbakse speler was (respect) dus leek je een goede eerste lunch. Mijn excuses

dank je :) ik snap niet waarom de wolfjes voor mij kozen om te lunchen. uiteindelijk was ik een verdachte en neutraal, ik had dan wel goed gekozen maar kon liegen natuurlijk.

Nou, ten eerste zat je op het goede spoor. Ten tweede konde we door jou te lunchen de anderen neutralen verdacht maken. --> of zeggen dat de wolven juist jou eruit haalden om de anderen verdacht te maken en dus ik en nobody onschuldig waren ^^
Met jou konden we beide kanten op!

LittleWeird

« Reactie #19 Gepost op: 5 april 2012, 17:41:19 »

En daarnaast zou je die nacht je neutraalheid bewijzen, waarmee we dachten dat je de lunch zou stoppen.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog