Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nacht 2  (gelezen 997 keer)

Stefano

Nacht 2
« Gepost op: 28 juni 2012, 22:05:34 »

Goed.
Nacht 2, een nacht waarin veel gaat gebeuren.
Wie gaan we lunchen.

Zelf stel ik voor om een speler te kiezen die niet in de aandacht staat. Daarmee bedoel ik OK, T4nd, Spirit. Dit om de reden dat ik ervan uit ga dat een van deze spelers wel beschermd zal worden door een bengel. Zal ook wel afgelopen nacht gebeurd zijn.

Daarom zat ik te denken aan Dolfje, EMIBH of Maarten als lunch. Zijn ook niet echt sterke spelers, dus ook makkelijke lunch.

the Villain

Re: Nacht 2
« Reactie #1 Gepost op: 28 juni 2012, 22:15:00 »

Nu denk ik niet dat ik me hier uit kan praten of het ook maar nog een nachtje vol kan houden. Een oproep doen naar hulpjes?

domien

« Reactie #2 Gepost op: 28 juni 2012, 22:17:08 »

ik vrees er zelf voor dat er als er hulpjes zouden zijn ze niet echt talrijk (normaal waren er 6 wolven +evt mythomaan) zullen zijn en op de neutraaltjes moeten we ook niet meer hopen

"In this world there are no sides, just players"

Prue

« Reactie #3 Gepost op: 28 juni 2012, 22:21:18 »

Dat denk ik ook niet. Je kunt bekennen en oproep doen maar of het iets opschiet weet ik niet.
Kunnen spirit niet verdacht maken. dat ie misschien geconverteerd is?

Stefano

« Reactie #4 Gepost op: 28 juni 2012, 22:23:35 »

Dan krijg je een heel psychologisch effect XD
Maar dat kan gedaan worden, alleen dan niet door iemand die niet bekend is. I mean, waarom zouden we ons verdacht maken?

Prue

« Reactie #5 Gepost op: 28 juni 2012, 22:26:43 »

Ja klopt misschien inderdaad afwachten. Maar hoe krijg ik Spirit van mijn rug zie verhaal in welkom wolven.
Als hij mij vertrouwd zitten we wel goed. Iedereen vertrouwd hem nu

domien

« Reactie #6 Gepost op: 29 juni 2012, 18:01:41 »

voor deze nacht heb ik geen voorstel maar voor nacht 3 zou ik t4nd willen killen.
Dit aangezien jullie zeggen dat hij mythomaan is, stel dat hij de ziener ziet

"In this world there are no sides, just players"

the Villain

« Reactie #7 Gepost op: 29 juni 2012, 18:19:22 »

Iemand zou naar t4nd kunnen gaan en zeggen dat ze hem als ziener gezien hebben. Dan wordt deze door t4nd bekeken en hebben jullie een vierde wolf.

Maar ja, ik weet niet zeker of hij echt mytho is en wie weet is hij wel bekeken door een ziener. Het is erg risicovol, maar goed wilde het toch even voorslaan.

Stefano

« Reactie #8 Gepost op: 30 juni 2012, 01:37:21 »

Goed, dan zet ik deze nacht Dolfje op de lunch. Kijken we daarna wel verder

Prue

« Reactie #9 Gepost op: 30 juni 2012, 17:24:58 »

Is prima,
The villain ik stem op jou. Sorry maar ik kan niet te lang wachten en anders ben ik bang dat het te veel op valt. En je kunt er waarschijnlijk toch niet onderuit.
Pagina's: [1]   Omhoog