Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het Dorpshuis of een meeting. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nacht 4 - One step at a time!  (gelezen 1242 keer)

Linqy

Nacht 4 - One step at a time!
« Gepost op: 30 juni 2012, 09:05:20 »

Nou, op zich geen slechte nacht, alleen jammer van die rotstemming op het einde waardoor we (alweer) een lunch mislopen.

Wel is het heel erg fijn een ziener eruit gespeeld te hebben, al zit er vast nog genoeg in het spel waardoor we door de mand kunnen vallen.
Jammer genoeg is Spiritreacher nu zo goed als 'bewezen' omdat hij vertrouwd werd door de ziener, waardoor komende nacht minder focus op hem zal liggen na zijn verdachte Heartless-dood-actie (hij gaf bij mij aan meer wolven gevonden te hebben, maar als dat allemaal zo'n 'wolven' als Heartless zijn.... XD)

Zoals het er nu uitziet kunnen we echter wel hopen/vermoeden/sturen naar een lynch op Nobody/ Rowena/ Heartless en in principe zou dat voor ons voordelig moeten zijn! (Welpen e.d niet meegenomen).

Wat betreft de lunch neig ik op het moment enigszins richting Adriaan/Dixie die allebei wel redelijk actief meedoen en zelf nog niet echt in de verdenkingen hebben gestaan!

En gaan we orcen vannacht?

Ik hoop wel dat Tijmen nog online komt... vast niet....wat betekent dat we een wolf waarschijnlijk kwijt zijn vannacht (haat aan dat soort mensen!)
Ook Wolf hoop ik nog wel terug te zien, dat zou iig fijn zijn!

t4nd

Re: Nacht 4 - One step at a time!
« Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2012, 09:09:26 »

Ik zou op zich wel willen orcen vannacht & op die manier zowel Dixie als Adriaan eruit kegelen :).
De lynch zal volgens mij wel (opnieuw) spontaan in het 100 lopen, dus daar gaan we niet zoveel voor moeten doen. Morgen ga ik proberen de laatste 10blz van de discussie eens bij te lezen, maar het is gewoon irritant hoe zinloos 90% van de posts daar zijn :(.
(al vind ik dat laatste als wolfje deels nog wel handig (A))
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

LittleWeird

« Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2012, 10:14:33 »

Is het niet handiger als ik de wamster hap dan? Want jullie kunnen haar niet vermoorden, maar ik volgens mij wel. Tenzij jullie inderdaad Dixie en Adriaan zo irritant vinden...

t4nd

« Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2012, 10:18:02 »

Weet jij wie de wamster is?
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

LittleWeird

« Reactie #4 Gepost op: 30 juni 2012, 10:39:46 »

Rowena gaf dat in DT aan. Hoewel dat natuurlijk niet gelijk te geloven is, maar het zou best wel eens waar kunnen zijn. Of ze heeft een hele sterke rol en wil voorkomen dat ze gelunched wordt, maar geen probleem met orcen zou ik zeggen.

LittleWeird

« Reactie #5 Gepost op: 2 juli 2012, 10:31:16 »

Adriaan of Rowena orcen?

Linqy

« Reactie #6 Gepost op: 2 juli 2012, 10:32:12 »

Ik heb Dixie maar vast opgezet als lunch.

Littleweird: Als jij het aandurft is Rowena orc-en inderdaad een erg goed plan.
(Ik heb nog helemaal niks gehoord over mogelijke mislukte acties, dus misschien hebben we wel niet eens een Yeti (A)!)

LittleWeird

« Reactie #7 Gepost op: 2 juli 2012, 10:34:01 »

Of een yeti die zijn/haar rol niet snapt! Maar ja, ik durf het wel aan hoor.

Linqy

« Reactie #8 Gepost op: 2 juli 2012, 12:34:59 »

Bah, zul je dadelijk zien dat Rowena gelynched wordt XD

Duimen dat SR of Nobody nog meer stemmen gaan krijgen ;)

De lunch dit keer zal iig niet aan de galg belanden vermoed ik zo, dus dat moet zeker goedkomen (A)
Hopen dat Rowena niet aan de galg belandt of iig dat LW nog kan checken en eventueel veranderen!

Deadline om 15:00.... Tijmen zijn we kwijt vermoed ik zo :'(

LittleWeird

« Reactie #9 Gepost op: 2 juli 2012, 12:52:56 »

Ik ben Orc, dus hulpje, dus ik mag de lunch niet veranderen ben ik bang.

Alexxje

« Reactie #10 Gepost op: 2 juli 2012, 13:32:52 »

Ik ben Orc, dus hulpje, dus ik mag de lunch niet veranderen ben ik bang.
Als je ziet dat Rowena gelyncht wordt, je Orc-actie veranderen dus.

LittleWeird

« Reactie #11 Gepost op: 2 juli 2012, 13:43:52 »

Ooh, zo! Sorry, dat kwartje viel even niet. Ja, dat kan ik wel. Dan verander ik naar Adriaan ;)

Linqy

« Reactie #12 Gepost op: 2 juli 2012, 15:20:58 »

Hihi, dat is (hopelijk) een leuke meevaller voor ons XD

Een beul die een goedje beult en dan weer een goedje gelynched, hopelijk een geslaagde lunch en dan ook de orc nog...
Dit zou een mooi resultaat voor ons kunnen betekenen!

Linqy

« Reactie #13 Gepost op: 2 juli 2012, 15:30:30 »

Oh, en Devyathe en Tijmen sterven inactief.... dan is Devyathe voor ons wel meegenomen, Tijmen niet.

Stom figuur. XD
Pagina's: [1]   Omhoog