Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Welkom  (gelezen 2218 keer)

Wies89

Re: Welkom
« Reactie #15 Gepost op: 8 september 2012, 17:04:11 »

Ik kende het kaartspel ook vrij goed, maar dit is wel iets gecompliceerder. Komt iets meer discussie en bedrog bij kijken naar mijn idee. Zeker dit spel trouwens! XD Dit wordt een moeilijke denk ik
Don't you bully me with your politeness! Love is hard to believe, ask any lover. Life is hard to believe, ask any scientist. God is hard to believe, ask any believer. What is your problem with hard to believe? - Yann Martel

Wies89

« Reactie #16 Gepost op: 8 september 2012, 17:06:32 »

Ik krijg nu net een berichtje van Sil dat jij jager geclaimd hebt, Peterpinda? Probeer hem niet teveel te vertrouwen, hij is een behoorlijke relschopper en impulsieve speler die vaak last heeft van tunnelvisie en zet AL zijn vermoedens op het Discussietopic. Probeer afstand te bewaren (maar poeier hem niet af) Zelf heeft hij een neutrale rol.
Don't you bully me with your politeness! Love is hard to believe, ask any lover. Life is hard to believe, ask any scientist. God is hard to believe, ask any believer. What is your problem with hard to believe? - Yann Martel

PeterPinda

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 8 september 2012, 17:13:21 »

Haha klopt ik weet dat hij iets heeft geboden van rond de 300 goud.

ik vind de jager rol nooit vervelend als dat uitlekt. dan weten de burgers toch dat je niet op hem moet stemmen want anders heeft dat gevolgen voor 1 van de stemmers.

voordeel is hij weet niet hoeveel ik geboden heb en of er niet hoger wordt geboden door een ander

Wies89

« Reactie #18 Gepost op: 9 september 2012, 16:50:24 »

Iemand een idee voor de lunch morgen al, of wordt het iene-mine-mutte?

PeterPinda

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 9 september 2012, 16:51:47 »

tja handig om de mensen die een neutrale rol heeft om op te eten?

Bjoernie

« Reactie #20 Gepost op: 9 september 2012, 17:18:36 »

Dat zou ik juist niet doen, als het actieve spelers zijn schat ik met deze variant de kans juist groter in dat ze slecht kiezen.
Ik zal er morgen ochtend even goed naar kijken, aangezien ik het hele weekend weg ben geweest en dus nog niet eens en idee heb wie er zoal meedoen.

Perfecte schoonzoon 2011 & 2012, Lid met het goddelijkste lichaam 2012, Tank 2011

PeterPinda

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 9 september 2012, 18:14:49 »

laat ik zo zeggen ik ken nog niemand van spel hoe zij of hij speelt. dus ja ik weet n nog niet zo goed op wie we als eerste moeten stemmen
Pagina's: 1 [2]   Omhoog