Nieuws

Schrijf je nu in voor spel 548. Dit spel is voor iedereen die wel eens de discussie op één plek wil houden. Enkel het discussietopic!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omlaag

Auteur Topic: Nacht 1 lunch en krachten  (gelezen 5328 keer)

PeterPinda

• Gast
Re: Nacht 1 lunch en krachten
« Reactie #60 Gepost op: 10 september 2012, 20:51:32 »

Beter gasten

Wies89

« Reactie #61 Gepost op: 10 september 2012, 21:52:07 »

Oei, die conversiekrachten zijn écht heel gevaarlijk.. Wat gaan we daarmee doen?
Don't you bully me with your politeness! Love is hard to believe, ask any lover. Life is hard to believe, ask any scientist. God is hard to believe, ask any believer. What is your problem with hard to believe? - Yann Martel

PeterPinda

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: 11 september 2012, 07:01:53 »

binnenhalen en de ervaren spelers wegplukken bij de goedjes :P

Wies89

« Reactie #63 Gepost op: 11 september 2012, 09:40:48 »

Ik denk dat er meer spelers al hun geld in gaan zetten op de conversiewolf. Ik heb in ieder geval begrepen dat Spiritreacher goedjes aan het overhalen is maximaal te bieden op de conversie. Misschien weer hetzelfde als gister: 4 personen 1100 op de conversiewolf? Als deze in slechte handen valt en één van ons wordt een goedje, dan hebben de wolven sowieso verloren gezien deze alle namen door kan geven van de wolven.
Don't you bully me with your politeness! Love is hard to believe, ask any lover. Life is hard to believe, ask any scientist. God is hard to believe, ask any believer. What is your problem with hard to believe? - Yann Martel

PeterPinda

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: 11 september 2012, 09:44:11 »

ik was inderdaad van plan om daarop te bieden. extra wolf erbij is zowieso niet erg ;)

Simile

« Reactie #65 Gepost op: 11 september 2012, 10:00:15 »

Ja deze moeten we zeker wel hebben. Als er 1 wolf geconverteerd wordt naar goed hebben we een groot probleem namelijk XD.

Shaddow-expert
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]   Omhoog