Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Nacht 3: Welkom SpiritReacher!  (gelezen 3625 keer)

Wies89

Re: Nacht 3: Welkom SpiritReacher!
« Reactie #30 Gepost op: 15 september 2012, 00:48:28 »

Daarnaast lijkt het me vrij onlogisch dat Diva de lynch ingaat nu ze huidwisselaar is. Het lijkt me beter om Diva te lunchen en tot leven te wekken.
Don't you bully me with your politeness! Love is hard to believe, ask any lover. Life is hard to believe, ask any scientist. God is hard to believe, ask any believer. What is your problem with hard to believe? - Yann Martel

Kay

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 15 september 2012, 13:52:51 »

Zowel Nobody als Sil claimen neutraal bij mij en zijn beide voor goed gedaan, als we het tactisch spelen kunnen we Sil als goedje afschilderen die wist dat Diva slecht was en kunnen we zo Diva laten lynchen.

Maar ik denk dat het beter is als we even iemand tactisch gaan lunchen, zoals Sil.

Nobody is een slechte gokker, die weet niet dat jij geconverteerd bent.

Also, zoals ik ook al eerder heb gezegd ben ik ook zeer voor diva lunchen en dan tot leven wekken met nobody's levensdrankje

PeterPinda

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 15 september 2012, 18:58:16 »

Is het al zeker dat nobody slecht kiest?

Kay

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 15 september 2012, 20:04:16 »

Heeft naar eigen zeggen gister al slecht gekozen, 100% zeker ben je natuurlijk nooit maar ik vertrouw haar wel

PeterPinda

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: 15 september 2012, 23:38:48 »

Krijgt zij dan ook toegang tot wolvenboard?

SpiritReacher

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 16 september 2012, 00:13:08 »

Nope, de neutralen krijgen geen toegang tot t wolvenboard, dus dan is het een pure kwestie van vertrouwen.

PeterPinda

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 16 september 2012, 13:25:54 »

Dus we gaan voor diva?

Maar als nobody dr weer opwekt, wordt ze dan slecht pf neutraal?

PeterPinda

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 16 september 2012, 14:24:08 »

k zet dr iniedergeval alvast op. als verandert dan moeten jullie mijn post overrulen

Kay

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: 16 september 2012, 19:05:25 »

Nobody stelt zelf voor om relaed weer tot leven te wekken gezien ze hem een goede speler vindt en het wellicht zo kan spelen dat deze geacepteerd word also goede speler.
Ik ben het hier niet mee eens en wil dat ze haar levensdrankje op diva gebruikt om eerder genoemde redens. Dat heb ik ook gezegd maar ik wou het toch nog even hier opgooien in het geval dat jullie het niet met me eens zijn. Half 8 stuur ik haar het definitieve doel voor het levensdrankje

Bjoernie

« Reactie #39 Gepost op: 16 september 2012, 19:20:53 »

Als je een dode spelers tot leven wekt (als in, eerder dood gegaan), zijn er daar twee van aanwezig: Femke en in dit geval Relaed. Op dat moment weten de goedjes zeker dat één van de twee het lijk moet zijn en is de kans dus erg groot dat er ten minste één van de twee opgehangen gaat worden. Dus kans dat dit Relaed is, is dus ongeveer 50%. Die kans vind ik te groot om het levensdrankje aan te verspillen. Maar tsja, Nobody heeft de kracht en kan er dus mee doen wat ze zelf wilt.

Perfecte schoonzoon 2011 & 2012, Lid met het goddelijkste lichaam 2012, Tank 2011

Kay

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 16 september 2012, 19:27:08 »

Right,
Nou ze stelde me het idee voor en vroeg me wat ik er van vond, ik heb zelf al doorgegeven dat ik het daar niet mee eens was, maar ik wou het jullie wel laten weten. Dan stuur ik haar nu gewoon een pm dat ze het lunchdoelwit tot leven moet wekken.

Kay

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 16 september 2012, 19:52:21 »

Ik heb ook geboden op de beschermengel rol en, mocht ik deze krijgen, ook direct op diva gezet.
Niet alleen weten we dan zeker dat de lunch doorgaat, maar we kunnen ook wijzen op het verdwijnen van de beschermengel uit de krachtenpoel en dus claimen dat er dan waarschijnlijk iemand is geweest die diva heeft beschermd gezien ze een doelwit was voor wolven
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog