Nieuws

Een nieuw forumteam
Heb jij al gelezen wie er in het nieuwe forumteam zitten? Bekijk het snel door hier te klikken voor het forumnieuws. Volg tevens 539, een afscheidsspel...

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 15 16 [17]   Omlaag

Auteur Topic: Speltopic 259 - Welcome to your final resting place.  (gelezen 19621 keer)

daffy92

• Gast
Re: Speltopic 259 - Welcome to your final resting place.
« Reactie #240 Gepost op: 20 oktober 2012, 20:56:51 »

E04

Minhee zit vol strijdlust, en gaat zo hard ze kan op zoek naar een klasgenoot. Ze is er klaar mee af te wachten.. Ze wil de touwtjes in handen nemen! Ze gaat nu alles op alles zetten!! Onderweg komt ze Monia tegen. hmmm... denkt ze. Dat zal wel eens mijn eerste slachtoffer kunnen worden. Sterker nog, ze wordt het!!!

E04>E05>E06>E07>E08/b]

Linqy

Re: Speltopic 259 - Welcome to your final resting place.
« Reactie #241 Gepost op: 3 november 2012, 13:45:25 »

G07 - De School

Een enkeling had zich verscholen in de hoop de competitie voor het feestmaal uit te kunnen schakelen. Govert grinnikte. Het was niet zijn bedoeling dat de kinderen elkaar als ninja's af zouden slachten. Hij hield juist veel meer van een leuk gevecht. Hij was trots op kleine Raija, die werkelijk waar in haar element leek als moordenaar. Nou ja, totdat ze tegen Brian opbotste in ieder geval. De twee vielen elkaar helaas niet aan maar deden iets waarvan zijn bloed ging koken.

"We doen het gewoon samen." mompelde Brian tegen Raija terwijl hij haar hand stevig vastpakte. Hij voelde dat ze trilde, en haar handpalm was net zo zweterig als de zijne. Meester Loser tegenspreken... het was zeker niet de slimste keuze die ze konden maken besefte Brian, maar het was de enige juiste keuze. Ze konden onmogelijk die gestoorde psycho zijn zin geven en elkaar uitmoorden alsof het ze wat uitmaakte. Nee. "Wat is nou het ergste dat hij kan doen... ons allemaal doodmaken.... maar zou jij willen leven met dit op je geweten?" legde hij even later zijn plan uit aan Vaile die hen een seconde daarvoor had geprobeerd te bespringen. Hij was echter op zijn enkel geland zonder Brian of Raija te hebben geraakt. Nu hielp Brian hem overeind en hield het drietal elkaars handen vast terwijl ze verder liepen richting de school. Ook Tani had hen niet veel later benaderd. De ketting werd langer, steeds langer. Ook Minhee en Monia, die elkaar bijna wilden aanvliegen op het moment dat het viertal langsliep sloten zich bij Brian en Raija aan. Zo kwamen ze alle zes aan bij de school. Een grote tafel stond op het verlaten pleintje, gedekt vol met heerlijk voedsel. De kinderen moesten al watertanden bij het zien van het eten alleen al.

Toch bleven ze alleen maar staan, hun handen verstrengeld in die van degene naast hen. Stil verzet tegen meester Loser en zijn Battle Royale. Uiteindelijk gingen ze allemaal tegelijkertijd zitten aan de tafel. De luidsprekers bleven stil toen ze hun borden volschepten. Ze wisten dat het eten niet vergiftigd zou zijn, de loser wilde immers dat ze elkaar ervoor vermoorden. Alleen Brian en Raija hadden nog geen hap genomen toen de luidsprekers begonnen te kraken. "DIT WAS NIET DE BEDOELING!" bulderde de stem van Govert over het eiland. "Gezellig samen zitten eten? Op MIJN eiland? Dit zijn MIJN regels! MIJN Battle Royale!" schreeuwde hij, terwijl de leerlingen niet eens stopten met kauwen. Minhee was de eerste die begon te hoesten, al snel gevolgd door Monia, Vaile en Tani. Schuim vormde zich rond hun lippen, en de blik in hun ogen weerspiegelde de uiterste verbazing om de gebeurtenissen. Het eten... vergiftigd....
"Hoe... konden jullie...." wist Minhee nog uit te brengen voordat haar hoofd voorover viel in de portie stoofvlees die ze net had opgeschept. Een straal bloed kleurde de aardappelpuree rood. Ook de anderen verloren al snel het bewustzijn, het vergif werkte snel.

"Ok, ok. Ik moet toegeven dat dat een knap kunstje acteerwerk was jongens." grinnikte Govert terwijl hij Raija en Brian op hun rug klopte. Het drietal zat achterin de helikopter die hen ver weg zou brengen van het eiland. "Een perfect einde voor die klote klas, als je het mij vraagt!"

Samenvatting:

Dixie (Raija) en Nephtysis (Brian) winnen het spel. Minhee (Daffy92) sterft, maar krijgt als grafdelver van Nephtysis toch een overwinningspunt!
Pagina's: 1 ... 15 16 [17]   Omhoog