Nieuws

Schrijf je nu in voor spel 548. Dit spel is voor iedereen die wel eens de discussie op één plek wil houden. Enkel het discussietopic!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Nacht 5 - Help een zombie  (gelezen 2847 keer)

Wies89

Re: Nacht 5 - Help een zombie
« Reactie #30 Gepost op: 22 september 2012, 18:11:54 »

Lunch opties:

- Dragonfly
- Habi
- Kingosje
-Sil
-Lanizae

Kun jij 600 inzetten op de Leugenwolf, Berber? En dan 700 op de weerhamster, dan is die er maar gewoon uit.
Ik zal mijn 300 inzetten op Bengel III.
Kunnen Bjoernie en Peter ook hun geld inzetten op de Bengel III?
Don't you bully me with your politeness! Love is hard to believe, ask any lover. Life is hard to believe, ask any scientist. God is hard to believe, ask any believer. What is your problem with hard to believe? - Yann Martel

Wies89

« Reactie #31 Gepost op: 22 september 2012, 20:00:32 »

Fijn, jongens..

Hopelijk gaat de lunch wel door, ook al is die niet overlegd.

Jullie hebben zeker ook niet meer geboden??
Don't you bully me with your politeness! Love is hard to believe, ask any lover. Life is hard to believe, ask any scientist. God is hard to believe, ask any believer. What is your problem with hard to believe? - Yann Martel

PeterPinda

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 22 september 2012, 20:25:36 »

geboden wel

Bjoernie

« Reactie #33 Gepost op: 22 september 2012, 20:34:01 »

Sorry jongens, doordat wij visite hadden en omdat ik ziek was vandaag (waardoor ik een redelijk deel ook weg geslapen heb) ben ik niet meer online geweest om te stemmen of een lunch neer te zetten. Sorry :(

Ik had ook geen geld meer om te bieden, dus daar is niets op verloren.

Perfecte schoonzoon 2011 & 2012, Lid met het goddelijkste lichaam 2012, Tank 2011

Wies89

« Reactie #34 Gepost op: 23 september 2012, 16:24:21 »

Ik heb van Habi en Daffy vernomen dat zij ook twijfelen aan Diva. Ik wil jullie dus vragen om NIET op mij te stemmen, maar Diva als koppel te beschuldigen. Uitleg volgt.
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog