Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nieuw dit spel: Morana-Punten!  (gelezen 1373 keer)

Morana

Nieuw dit spel: Morana-Punten!
« Gepost op: 12 oktober 2012, 09:17:51 »

Iedereen die het spel langer overleeft dan 3 nachten en geen enkele keer inactief is geworden, krijgt 1 zogenaamde "Morana-Punt".
Onder activiteit wordt niet alleen stemmen verstaan, maar ook het schrijven van een leuk stukje. Exacte richtlijnen stel ik daar niet voor op, maar als je 3 dagen achtereen je ervan af maakt met iedere keer maar 2 regeltjes waarin je je stem zet, is dat niet actief.

Morana-Punten kan je in een volgend spel inzetten, vanaf het moment dat je je hebt ingeschreven voor dat spel totdat de inschrijvingen sluiten, voor extra leuke voordeeltjes:
Voor 1 Morana-Punt mag je 1 rol insturen die je in de rolverdeling opgenomen wil hebben
Voor 2 Morana-Punten mag je 2 rollen insturen die je in de rolverdeling opgenomen wil hebben
Voor 3 Morana-Punten mag je 3 rollen insturen die je in de rolverdeling opgenomen wil hebben
Voor 4 Morana-Punten mag je 4 rollen insturen die je in de rolverdeling opgenomen wil hebben
Voor 5 Morana-Punten mag je 5 rollen insturen die je in de rolverdeling opgenomen wil hebben

Voor 1 Morana-Punt kan je ook je rol opsturen van het laatste spel dat je hebt gespeeld, dan krijg je die bij mijn spel niet
Voor 3 Morana-Punten kan je ook een voorkeur van 3 rollen opsturen die je niet zelf wil hebben. Alle 3 deze rollen krijg je dan niet.
Voor 5 Morana-Punten kan je ook een voorkeur van 3 rollen opsturen die je zelf wel wil hebben. Welke van de 3 opgestuurde rollen je krijgt is dan een verrassing.

De maximale inzet van Morana-Punten per spel is 5 punten.

Michelle

• Gast
Re: Nieuw dit spel: Morana-Punten!
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2012, 14:12:00 »

Geldt dit ook voor Extra Rollen zoals 'cupido' en 'adel'?

Morana

« Reactie #2 Gepost op: 15 oktober 2012, 14:13:47 »

Nee, alleen voor de normale rollen.

Bas

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 15 oktober 2012, 17:12:22 »

Leuk idee!!
Alleen twijfel ik of het misschien voor problemen gaat Orgen als veel mensen tegelijk hun punten inzetten

Morana

« Reactie #4 Gepost op: 15 oktober 2012, 20:05:20 »

Nou dat is simpel, als dat het geval is, dan heeft de eerste die ze inzet geluk en de laatste heel veel pech, die mag ze dan opsparen voor een volgend spel ;)

Rex

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 15 oktober 2012, 22:20:15 »

dus we gaan vaker anonieme spellen spelen?

Theodorus

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 15 oktober 2012, 22:31:18 »

inderdaad een heel leuk idee!

Morana

« Reactie #7 Gepost op: 15 oktober 2012, 23:33:15 »

dus we gaan vaker anonieme spellen spelen?
Nou nee, reken daar voorlopig even niet op. Maar ik leidt ook niet-anonieme spellen ;)

Nicolai

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 16 oktober 2012, 08:17:00 »

Heel tof idee!

JakeBloom

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 25 oktober 2012, 11:35:25 »

We hebben nu toch allemaal een Morana punt verdient?? :D

Morana

« Reactie #10 Gepost op: 25 oktober 2012, 11:38:05 »

Ja zo staat het misschien omschreven, maar ik bedoel dus wel tot aan je dood ;)

Nu heb jij niets te vrezen volgens mij want je schrijft behoorlijk actief en ik zie dat nog niet afnemen, maar het geldt dus niet per se voor iedereen nu. Per persoon die vanaf nu sterft zal ik nagaan of ik vind dat die een Moranapunt verdient :)

Morana

« Reactie #11 Gepost op: 6 november 2012, 11:21:50 »

Zij die een Moranapunt hebben verdiend, hebben van mij een pm gekregen op hun eigen account. :)

Fien

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 6 november 2012, 17:50:09 »

Bedankt voor dit spel Morana! Wat keiveel werk heb je ervan gemaakt. Kudos to you!
Pagina's: [1]   Omhoog