Nieuws

De uitslag van de Forumawards 2020 zijn gepost!

Heb jij een award gewonnen? Klik snel hier en kom erachter!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 17 18 [19] 20 21   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic  (gelezen 17760 keer)

Walter

• Gast
Re: Discussietopic
« Reactie #270 Gepost op: 3 november 2012, 00:11:40 »

Kut...

Spelers die nog overblijven:
Fien
Nicolai
Tante
Walter

(als ik niemand vergeet)

Ik verwachtte eerlijk gezegd dat het spel gedaan zou zijn als we geen wolf lynchten. Blijkbaar niet. We zijn maar met 4 en de wolven winnen niet door meerderheid, dus ofwel is er nog maar 1, ofwel zijn het er 2 en hoort de burgemeester (Nicolai) daar niet bij. Er zou ook nog een lijk in kunnen zitten, hoewel die delver zich dan opmerkelijk goed heeft weten te verbergen (of ik ben gewoon slecht geinformeerd). En als we pech hebben zit er ook nog een g/s koppel of zo in. Dat zou de doden binnen het netwerk kunnen verklaren...

Oké, dit klinkt misschien raar, maar zou iedereen kunnen zeggen wat zij over de rest weten? We staan voor een cruciale beslissing, en ik wil graag alle factors weten voor ik er voor mezelf 1 neem. Het maakt ook helemaal niet uit of wolven nu iets weten of niet (als ze al niet alles weten...), want met die informatie zijn ze niks meer: na deze nacht is het sowieso afgelopen (of het moet wel hééééél raar lopen).

Walter

• Gast
« Reactie #271 Gepost op: 3 november 2012, 00:13:58 »

Sorry voor de herrie, dat zijn mijn hersens die aan het kraken zijn.

Nah, kom.. zullen we allemaal (alle vier...) open kaart spelen hier?
Want iemand liegt. Duh.

Ah, je was me voor.

Zoals ik al aan Fien heb verteld (en misschien heeft zij het ook verder verteld aan een netwerk, weet ik niet), ben ik burger. Ik heb sinds het begin van het spel erg weinig contact gehad met anderen. Nooit in een netwerk gezeten. Weet heel weinig.

Fien

• Gast
« Reactie #272 Gepost op: 3 november 2012, 00:14:54 »

Nicolai, verklaart u nader.
Waarom, heb jij niet op 'wolf' Walter gestemd maar op Kaatje?

Fien

• Gast
« Reactie #273 Gepost op: 3 november 2012, 00:30:59 »

Nicolai claimt ziener te zijn.
Had al gauw contact gemaakt met bengel Theo aangezien hij deze in nacht 1 heeft gezien.

Tante = jager, gechecked door ziener Nicolai. Die wantrouwt werd..
Maar, precies toen Jake Nicolai wilde checken, ging Jake dood.

Wij (Tante, Theo) dachten daarom dat Waldo de lek was.

Maar, Waldo bleek burger te zijn.

Nicolai ziet dan Walter. Hij beweert dat-ie een wolf heeft gezien.
Maar Tante, Theo en ik geloven Nicolai niet.
En besluiten met z'n drieën op Kaatje te gaan.
Nicolai stemt gek genoeg ook op Kaatje terwijl hij een wolf heeft gezien?? Gaat ie daar door de mand?

Twee zieners in één spel en een dorpsgek erbij, dat kan niet.
Dat is echt te veel van het goede.

Zoiets dus.

G/s lijkt me sterk. Echt heel sterk.
Ik zou dat in ieder geval niet kunnen verklaren, mits Marieke een deel was van het koppel..

Walter

• Gast
« Reactie #274 Gepost op: 3 november 2012, 00:42:45 »

Duidelijk dat Nicolai slecht is dan. 2 zieners + een dorpsgek op 20 mensen? (+yeti, priester, weerhamster en bengel. Zou wel heel overpowered zijn) XD Ik mag hopen dat je toen je dat claimde niet wist dat er nog een ziener in zat/ vermoedde dat die bij de verhulde rollen zat, Nicolai, anders was het wel een klein beetje dom van je  (A) En als dat nog niet genoeg was weet ik zelf ook mijn eigen rol wel, en dat is bepaald geen wolf.

Ik ga er ook van uit dat 1 van de spelers die verhuld zijn dan slecht was, wolf of sjamaan (sjamaan zou verklaren hoe Nicolai wist dat Tante jager was, indien die sjamaan contact had kunnen maken), aangezien 3 wolven + 1 welp misschien iets te weinig is, als je de hoeveelheid nuttige rollen van de goedjes bekijkt.

Fien

• Gast
« Reactie #275 Gepost op: 3 november 2012, 13:42:09 »

Geen verdediging van Nicolai  ::)

Walter

• Gast
« Reactie #276 Gepost op: 3 november 2012, 18:07:36 »

En Tante zegt ook opvallend weinig. Ik heb nog een theorie waardoor het mogelijk is dat ze beiden slecht zijn (en toch nog niet gewonnen hebben) maar daar kunnen we beter niet over praten  (A)

Tante

• Gast
« Reactie #277 Gepost op: 3 november 2012, 18:37:48 »

Sorry Walter en Fien voor de stilte. Ben al drie dagen van zonsopgang tot ondergang en later aan het werk en heb alleen m'n iPhone en dat vind ik toch niet zo gemakkelijk om mee te reageren. Maar ik ben wel benieuwd naar je theorie Walter? Al gaat hij niet op door mijn rol.

Walter

• Gast
« Reactie #278 Gepost op: 3 november 2012, 21:47:45 »

Die theorie klopt waarschijnlijk niet en is verder niet belangrijk. Gewoon Nicolai lynchen en zien wat er dan gebeurd.

Nicolai

• Gast
« Reactie #279 Gepost op: 4 november 2012, 11:32:36 »

Fien, zoals al eerder gezegd heb ik nog een leven naast Weerwolven spelen en kan ik dus niet elke dag online komen. Soms kan ik even kort inloggen en dan kan ik snel wat lezen, maar heb ik geen tijd om te reageren. Beetje vervelend dat ik dat nu WEER moet zeggen.

Anyway, het enige wat ik als verdeding kan aanvoeren, gaan jullie toch niet geloven.
Ik heb altijd open kaart gespeeld, zodra ik iemand gezien had, heb ik die info direct gedeeld met de anderen mensen die ik gezien had. Zou ik dat ook doen als ik sjamaan was? Zou ik een goedjesnetwerk opstarten als ik sjamaan was? Dat gaat toch nergens over?

Walter

• Gast
« Reactie #280 Gepost op: 4 november 2012, 13:20:20 »

Wat is het waarschijnlijkst? Jij die als sjamaan een goedjesnetwerk opricht of 2 zieners, een dorpsgek, bengel, yeti en priester op 20 spelers?

Walter

• Gast
« Reactie #281 Gepost op: 4 november 2012, 15:44:05 »

Morana, kunnen we er van uitgaan dat de volgende nacht morgen om 20:00 is? Staat namelijk niet in nachten-topic.

Morana

« Reactie #282 Gepost op: 4 november 2012, 18:29:44 »

Hmm, ben ik dat vergeten?

Stom! Maar de nacht is inderdaad morgen om 20.00. Of jullie moeten nog even allemaal vandaag snel stemmen en dan doe ik de nacht vandaag nog  (A)

Fien

• Gast
« Reactie #283 Gepost op: 4 november 2012, 19:38:53 »

jaaa stemmen allemaal!

Tante

• Gast
« Reactie #284 Gepost op: 5 november 2012, 11:58:29 »

Helaas, Nicolai wilde niet meewerken met een vervroegde stemming... Nicolai, waarom niet? Omdat je, zoals het er nu naar uit ziet, BM af bent?
Pagina's: 1 ... 17 18 [19] 20 21   Omhoog