Nieuws

Join hier de Discord van het forum!

Hier kun je gezellig met leden van het forum een voice- of videochat in duiken. Ook houden we je daar op de hoogte van alles wat gaande is op het forum. Kom gezellig langs!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 18 19 [20] 21   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic  (gelezen 17761 keer)

Nicolai

• Gast
Re: Discussietopic
« Reactie #285 Gepost op: 5 november 2012, 13:16:55 »

Als je gekeken had naar wanneer ik voor het laatst online was, had je gezien dat ik niet online was geweest va paar uur voor Morana haar melding deed tot vandaag.  ::)

Ik ben nu op mijn werk, dus kan geen stempost maken op mijn telefoon. Ik zal dus iets posten zodra ik werr thuis ben.

De reden dat ik vorige nacht geswitched was, was omdat mijn stem op Walter niets zou uitmaken en men er van overtuigd was dat Kaatje ook wolf was. Ik was dus in de veronderstelling dat ik how dan ook op een wolf stemde en dat Walter er dan vandaag uit zou gaan.
Ik ga dus ook op Walter stemmen.

Fien

• Gast
« Reactie #286 Gepost op: 5 november 2012, 18:40:45 »

Oh wee als iemand 5 minuten voor 8 z'n/d'r stem veranderd.  XD

I gotta feeling...

Tante

• Gast
« Reactie #287 Gepost op: 5 november 2012, 20:04:26 »

Goed gevoeld Fien, meer kan ik er momenteel even niet van zeggen...  :-X

Fien

• Gast
« Reactie #288 Gepost op: 5 november 2012, 22:16:07 »

Haha het is echt jammer dat ik vanavond niet online kon zijn rond 20:00 :D

Maar vertel, jij bent geen jager (meer) he :D

Tante

• Gast
« Reactie #289 Gepost op: 5 november 2012, 22:20:04 »

Wat had jij nog aan de stemming willen veranderen dan?  ^-^

Fien

• Gast
« Reactie #290 Gepost op: 5 november 2012, 22:28:00 »

Ja goeie :p
Maar ik heb verloren samen met Walter dus ben jij slechtje met dingetje. Of koppel maar dan snap ik nog niet waarom het spel de vorige nacht niet gewoon was afgelopen  ???

Morana

« Reactie #291 Gepost op: 5 november 2012, 23:59:50 »

Ik ga morgen pas de nacht schrijven omdat het nu laat is en ik moet slapen.. maar bij deze kan iedereen als hij/zij wil de volledige lijst met deelnemers naar mij toe sturen met wie jullie dachten dat er van het forum achter de naam schuil ging :) Dan zal ik dat morgen ook meteen als overzichtje plaatsen. :)

Tante

• Gast
« Reactie #292 Gepost op: 6 november 2012, 00:06:03 »

Is het een probleem als ik helemaal niet WIL weten wie er achter de namen schuil gingen? En als ik het ook niet belangrijk vind als anderen weten wie er achter mijn naam schuil gaat?

Nicolai

• Gast
« Reactie #293 Gepost op: 6 november 2012, 00:13:33 »

Mogen we nu ook onze vermoedens over de 'andere' deelnemers uitspreken Morana? :)

Rex

• Gast
« Reactie #294 Gepost op: 6 november 2012, 01:40:10 »

ik speel natuurlijk mee :p

Morana

« Reactie #295 Gepost op: 6 november 2012, 07:10:27 »

Mogen we nu ook onze vermoedens over de 'andere' deelnemers uitspreken Morana? :)
Ik ga morgen pas de nacht schrijven omdat het nu laat is en ik moet slapen.. maar bij deze kan iedereen als hij/zij wil de volledige lijst met deelnemers naar mij toe sturen met wie jullie dachten dat er van het forum achter de naam schuil ging :) Dan zal ik dat morgen ook meteen als overzichtje plaatsen. :)

Ja dus, via pm

Morana

« Reactie #296 Gepost op: 6 november 2012, 07:13:02 »

Is het een probleem als ik helemaal niet WIL weten wie er achter de namen schuil gingen? En als ik het ook niet belangrijk vind als anderen weten wie er achter mijn naam schuil gaat?
dan moet je vanaf nu gewoon niet meer op dit board kijken en kom je er nooit achter.

Ik weet niet wat je met die laatste zin bedoelt. Je vind het niet belangrijk? Dan kan ik je opmerking negeren. Of bedoel je dat je het geheim wil houden?

Morana

« Reactie #297 Gepost op: 6 november 2012, 09:09:20 »

Voordat ik de nacht schrijf:
Allereerst, Walter, het was de bedoeling om in de tekst je stem te verwerken, dus niet eronder los neer te zetten. Stat duidelijk in mijn beginpost.

Verder, Tante, Leuk en aardig dat je je stem wilt wijzigen, maar dat doe je door een nieuw stukje te schrijven, niet hetzelfde stukje plaatsen met een andere naam erin.

Maargoed, laat ik die dingen dan maar tegen elkaar opheffen

Nicolai

• Gast
« Reactie #298 Gepost op: 6 november 2012, 10:37:57 »

Waarom was het vorige nacht niet al gedaan, toen hadden Tante en ik toch ook al stemmeerderheid?  ???

Maar yay, gewonnen!
Ik was er heilig van overtuigd dat Tante en Fien koppel waren en/of dat het spel nog niet gedaan was door het andere spel.
Morana jij bent echt gemeen trouwens. XD

Morana

« Reactie #299 Gepost op: 6 november 2012, 10:48:12 »

Omdat ik gewoon zeker wilde zijn van jullie meerderheid en activiteit :P
En ach, nu eindigden de spellen ongeveer gelijk en kon ik je nog langer voor de gek houden (A)

Zie het topic Jan en Nicolai bij de dodenboards XD Ik lag echt dubbel
Pagina's: 1 ... 18 19 [20] 21   Omhoog