Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 19 20 [21]   Omlaag

Auteur Topic: Discussietopic  (gelezen 17365 keer)

Walter

• Gast
Re: Discussietopic
« Reactie #300 Gepost op: 6 november 2012, 10:59:20 »

Citaat
Ik zat zo te denken, voor het geval Tante toch slecht is... Als ze dus niet op Nicolai stemt... Dan lijkt het me beter dat we op haar stemmen ipv op Nicolai, aangezien die dan waarschijnlijk sjamaan is (zie zijn laatste post, hij lijkt zelf te denken dat wij dat denken). Maar alleen als Tante niet op Nicolai stemt natuurlijk...

Mijn pm naar Fien van 2 dagen geleden... Had al zo'n gevoel. Ik had gehoopt dat Fien adellijke was (ik weet dat kans klein was, maar ok), en dat zou dan verklaren waarom het spel nog niet gedaan was (als wij 2 dan op Tante stemden had zij er uit gelegen)...

Maar goed gespeeld slechtjes  O0

Ik zat wel de hele tijd goed met Tante, een kleine troost  (A)

Tante

• Gast
« Reactie #301 Gepost op: 6 november 2012, 11:15:12 »

Klopt Walter, jij zat de hele tijd in m'n nek! Ben allang blij dat Fien op een gegeven moment 'bijdraaide!'  XD

Fien

• Gast
« Reactie #302 Gepost op: 6 november 2012, 17:30:34 »

Schrale troost dat ik ook steeds wel goed zat met mijn onderbuik gevoel, gefeliciteerd slechtjes!

Fien

• Gast
« Reactie #303 Gepost op: 6 november 2012, 17:56:23 »

1 nov stuur ik een pm naar Theodorus met als titel "Alleen voor jouw ogen"

Hey, Nicolai heeft dus een wolf gevonden.
Ik vrees echter voor het volgende: Tante is geen jager meer en Nicolai is gewoon sjamaan.

Denk dat we eraan gaan :p

XD

Gewoon toch al die tijd ook goed gezeten met Tante *trots* Kon het alleen niet hardmaken. Jammer.
Pagina's: 1 ... 19 20 [21]   Omhoog