Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: welkom mede wolven  (gelezen 1800 keer)

Tante

• Gast
Re: welkom mede wolven
« Reactie #15 Gepost op: 22 oktober 2012, 15:41:01 »

Kan ook een yeti geweest zijn. Marieke, met wie heb jij allemaal contact gehad waardoor je door een bengel beschermd zou kunnen worden?

Rex

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 22 oktober 2012, 18:48:42 »

Rex, waldo heeft letterlijk tegen mij in PM gezegd: 'op dit moment staan mijn pijlen op Rex. Hij is de enige niet bewezene die contact heeft gehad met Loes' mijn vermoeden is dat hij Jager is en zijn geweer op jou heeft.

hmm okee. het punt is dat ik duidelijk in dtopic heb gezegd dat ik denk dat het via Michelle is weggelekt. kan je dit subtiel duidelijk maken aan hem? verder moeten we hem dan maar niet lunchen.

MariekeMontac

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 24 oktober 2012, 14:54:47 »

Kan ook een yeti geweest zijn. Marieke, met wie heb jij allemaal contact gehad waardoor je door een bengel beschermd zou kunnen worden?

Michelle(maar die was dus welp)
Jake
Theodorus
en Aaliyah.

En Kaatje maar dat was alleen haar verontschuldigin dat ze me niet gevraagd had of ik het goed vond mij in haar verhaal te betrekken

Aaliyah pas sinds vandaag. Jake heb ik ook pas net verstuurd.  Theodorus was voor de eerste deadline. Dus ik heb het vermoeden dat hij bengel is.
« Laatst bewerkt op: 24 oktober 2012, 14:56:38 door MariekeMontac »

Tante

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 24 oktober 2012, 15:18:49 »

Op de een of andere manier begin ik ook verdacht te raken.. Ik KAN dus niet mee gaan schapen en moet 'random' gaan stemmen of een argument gaan verzinnen. Ik heb met nog weinig mensen contact gehad maar met bijvoorbeeld Walter een heel erg waterig contact. Hij vroeg om een claim die ik beantwoord heb met 'die krijg je natuurlijk niet zomaar :P kan ik je wel vertrouwen?' wat hij dus met slechts 'ja' beantwoordde.. Nu geeft hij aan dat zijn 'gevoel' zegt dat ik geen goedje ben. Beetje slapjes eigenlijk maar hoe ik dat kan gaan verdraaien weet ik nog even niet. Iemand input?

@Marieke: Ik heb eveneens contact met de personen gehad. Daar zit Waldo en Walter nog bij.

Misschien is het goed als ik met Waldo mee ga? Daar heb ik namelijk het meeste contact mee!

Rex

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 25 oktober 2012, 11:11:06 »

zo nu moeten jullie het zonder mij doen. Gelukkig weten ze nu niet wat ik was

Tante

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 25 oktober 2012, 11:14:54 »

Dat was een mooie laatste troef Rex! Jammer dat het zo heeft moeten lopen..

Rex

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 25 oktober 2012, 11:16:28 »

vind ik ook, maar ik vertrouw erop dat jullie het wel slim kunnen uitspelen

Tante

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 25 oktober 2012, 11:28:57 »

Eerst gaat Theodorus eraan. Dat kan echt niet moeilijk zijn! Hij had al vier of vijf stemmen en door jou verhuller kunnen we hem met gemak de schuld in de schoenen schuiven! Voor de lunch moeten we nog maar eens even kijken wie het wordt maar jij kan het allemaal volgen en dit is het laatste wat ik tegen jou zeg! Maar sowieso bedankt voor jou bijdrage!  O0

Rex

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 25 oktober 2012, 11:45:28 »

hmm ik weet niks als dode, morana gooit niks open, maar idd contact verbreken is wel slim straks zeg ik nog dingen :P

Morana

« Reactie #24 Gepost op: 25 oktober 2012, 11:55:31 »

Das niet waar, hij ziet nu het dodenboard, dus vanaf nu mondje dicht ;)
Pagina's: 1 [2]   Omhoog