Nieuws

Schrijf je nu in voor spel 548. Dit spel is voor iedereen die wel eens de discussie op n plek wil houden. Enkel het discussietopic!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: wie gaat er dood nacht 2?  (gelezen 1064 keer)

Rex

• Gast
wie gaat er dood nacht 2?
« Gepost op: 18 oktober 2012, 13:15:26 »

tja nu Marieke niet dood is gegaan moeten we die maar niet meer gaan lunchen. ze kan wamster zijn. ook Michelle en loes vallen tijdelijk af, een van hun is welp, ik vermoed Michelle. ik zat te denken aan fien, die is nogal agressief

Tante

• Gast
Re: wie gaat er dood nacht 2?
« Reactie #1 Gepost op: 18 oktober 2012, 15:17:38 »

Waar baseer jij je vermoedens op dat Loes en/of Michelle welp zijn? Het zou natuurlijk ook kunnen dat Marieke zichzelf als Bengel beschermd heeft. Hebben we al enig idee of er een sjamaan in ons midden zit?

Tante

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 19 oktober 2012, 11:31:19 »

Ik ben het trouwens eens met het lunchvoorstel van jou Rex. Fien zou ons nog wel eens tot last kunnen zijn met haar overdreven agressieve manier van spelen. Ik zeg: Lunchen om te kijken hoe ze smaakt!  (6)

Bas

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 19 oktober 2012, 15:44:16 »

Mee eens maar
We zouden ook loes kunnen lunchen aangezien zij de welp weet misschien geeft ze de bm gechekt en is dus ziener

Ps: ik ben van maandag tot vrijdag weg en heb geen wifi. Oftewel ik probeer zomdag te stemmen en dan mis ik een nacht.  :(
Edit: ik kan in ieder geval nacht 3 stemmen nacht 2 alleen als de nacht vroeg online staat.
« Laatst bewerkt op: 19 oktober 2012, 17:37:24 door Bas »

Rex

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 19 oktober 2012, 16:28:47 »

loes kent een dorpsgek. dat is heel gevaarlijk. ze wil nu mijj laten checken en bas. en Jake waarvan ze een ziener claim heb gehad. we moeten hier echt wat aan doen anders gaan we allemaal dood. ik probeer de dorpsgek wel te vinden en als ik die vind lunchen we die

Bas

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 19 oktober 2012, 16:49:52 »

Oei dat is heek gevaarlijk

Rex

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 21 oktober 2012, 11:16:49 »

loes claimt burger, en aaliyah claimt zichzelf te kunnen bewijzen wanneer nodig. bij een burger blijven of toch naar aaliyah wisselen voor lunch? Het kan altijd nog dat het allemaal niet lijkt zoals t is en loes toch burger claimt omdt ze wellicht sjamaan is

Bas

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 21 oktober 2012, 17:17:58 »

Dan aaliyah waarschujnlijk beul of priester

Bas

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 21 oktober 2012, 17:47:01 »

Marieke montac kunnen we lynchen aangezien ze meegaat met michelle

Bas

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 21 oktober 2012, 23:37:15 »

Nice
Dorpsgek eruit

Rex

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 21 oktober 2012, 23:46:35 »

Nice, jullie zijn voorlopig veilig. Als aaliyah deze drie dagen geen forum actie doet lunchen jullie haar maar denk? anders moeten we nog Ff kijken. ik had voor de nacht al vernomen dat Jake misschien zienende krachten had, dus misschien dat die sjamaan kan zijn. Zal ik die benaderen? ik heb btw geen kracht gebruikt vannacht. vanwege inactiviteit- ik kon vandaag onverhoopt niet aanwezig komen

Bas

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 21 oktober 2012, 23:56:45 »

Hmm ik weet niet. Ik zet in ieder geval alvast eentje op lunchlijst movht onverhoopt een wolfje gewaterd worden ofzo

Bas

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 22 oktober 2012, 00:19:52 »

Als aaliyah haar kracht gebruikt verander de lunch dan naar fien

Tante

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 22 oktober 2012, 00:25:59 »

Waarom laten we Aaliyah haar kracht niet gewoon verspillen? Ik zie Fien liever geluncht worden! Mijn vermoedens over de kracht van haar rol zijn sterker dan die van Aaliyah. Bovendien heeft Aaliyah nog geen enkel verdenking jegens ons geuit dus is ze totaal niet verdacht! En Bas, als de kans aanwezig is dat Jake een kracht heeft waarmee hij visioenen kan opvragen en we hebben er al eendorpsgek uit (mooi werk trouwens!) dan kunne we er toch wel vanuit gaan dat ALS dit het geval is, Jake eerder sjamaan is dan Ziener?
Pagina's: [1]   Omhoog