Nieuws

Schrijf je nu in voor spel 548. Dit spel is voor iedereen die wel eens de discussie op n plek wil houden. Enkel het discussietopic!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nacht 3  (gelezen 456 keer)

Morana

Nacht 3
« Gepost op: 26 oktober 2012, 16:16:33 »

Even ter verduidelijking waarom ik dit doe:

Ik ben erachter dat als je bij jullie statistieken kijkt dat je toch ziet hoeveel topics iemand heeft geopend. En nee, dat is tot nu toe niet de reden geweest dat jullie zijn gestorven, maar voor het geval dat het toch zou zijn dat iemand die erg oplet kijkt hoeveel topics jullie hebben gestart bij de statistieken, start ik zelf even opnieuw de topics.. (niet van hen die dood zijn want daar maakt het niet meer voor uit)

Als jullie een nieuw topic willen opstarten, willen jullie dan een pm sturen? Ik zal sowieso na iedere nacht een nieuw discussietopic per nacht voor jullie openen :)

Topic voor de derde nacht! Laten we goed bedenken hoe we er het maximale aantal uit kunnen werken! Rex, ik neem aan dat het Michelle was die jou gewekt heeft. Wie verdenken we nog van welp zijn? Voor die persoon moeten we zorgen dat iemand zijn of haar rol op Dtopic plaatst zodat we een extra dode hebben in de volgende nacht. Ik ben dus van mening dat we Aaliyah beter met haar rol op Dtopic kunnen droppen zodat de overgebleven welpen haar kunnen eten.

hoe wil je dat doen dan?

Daar kunnen we samen toch wel eenbeetje uitkomen? Ik heb nog geen concrete ideeen maar ben er zeker wel over na aan het denken.

ik denk toch dat we aaliyah beter niet in dtopic kunnen droppen. ze is wss priester dus als we dat doen gaat t fout. tenzij ze mij watert natuurlijk kunnen we haar als ketter beschuldigen. maar daarvoor moeten we eerst van waldo afkomen. dus moeten we hem van mij af zien te krijgen. ideen? anders kunnen we het beste aaliyah lunchen en dan scherm ik haar af van bengel
Pagina's: [1]   Omhoog