Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nacht 4  (gelezen 452 keer)

Morana

Nacht 4
« Gepost op: 26 oktober 2012, 16:18:01 »

Even ter verduidelijking waarom ik dit doe:

Ik ben erachter dat als je bij jullie statistieken kijkt dat je toch ziet hoeveel topics iemand heeft geopend. En nee, dat is tot nu toe niet de reden geweest dat jullie zijn gestorven, maar voor het geval dat het toch zou zijn dat iemand die erg oplet kijkt hoeveel topics jullie hebben gestart bij de statistieken, start ik zelf even opnieuw de topics.. (niet van hen die dood zijn want daar maakt het niet meer voor uit)

Als jullie een nieuw topic willen opstarten, willen jullie dan een pm sturen? Ik zal sowieso na iedere nacht een nieuw discussietopic per nacht voor jullie openen :)

De volgende nacht is aangebroken! We gaan het nu wat zwaarder krijgen denk ik! Wie gaan we eruit halen?

Ik stel voor dat we voor nacht drie JakeBloom op de lunch lijst zetten. Hij heeft naar geen enkel van ons verdenkingen. Mits Walter zijn zojuist geposte verdenkingen jegens hem hard gaat maken is dit in mijn ogen een goeie optie. ZO houden wij onszelf wat buiten schot omdat we dan collectief kunnen zeggen en 'bewijzen' uit ons stemgedrag dat we ten aanzien van Jake geen verdenkingen hebben. Wie heeft er andere suggesties?

Ik niet. Maar pas op Fien. Ze vertrouwd me niet

Fien vertrouwt nagenoeg niemand dus dat scheelt

MariekeMontac

• Gast
Re: Nacht 4
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2012, 17:27:09 »

Nog maar 3 nu. En bas zie ik ook niet veel dus ik denk dat het op ons aan komt Tante.

'k zie nu pas dat Bas dood is.
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2012, 17:30:49 door MariekeMontac »

Tante

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2012, 21:37:30 »

We zullen een verdraaid goede strategie moeten ontwikkelen om dit te kunnen winnen! Heb jij hier toevallig ideen over? Ik zit er aan te denken om een aanzet te maken tot het beschuldigen van iemand buiten ons om die al verdacht is. Wie denk jij dat zich hier goed voor leent? Als we idd nog alleen over zijn en we kunnen het winnen mogen we trots zijn maar lastig gaat het sowieso worden!

MariekeMontac

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 26 oktober 2012, 21:42:17 »

Ik weet. Ik heb toe net btw Morana gemaild dat als je naar iemands profiel gaat -> profiel info -> toon bijdrage dat je dan de forums kan zien waar iemand aan heeft meegedaan. En dat is niet zo handig.

Morana

« Reactie #4 Gepost op: 26 oktober 2012, 22:44:00 »

Ik heb al gereageerd: Nee, dat kunnen ze niet zien. Je kan alleen berichten zien op boards waar je geen toegang toe hebt, dus zij zien die berichten niet. Net zoals jij bijvoorbeeld de berichten op het beheerdersboard die ik heb geplaatst niet kan zien ;)
Pagina's: [1]   Omhoog