Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nacht 5  (gelezen 718 keer)

Morana

Nacht 5
« Gepost op: 28 oktober 2012, 14:49:57 »

nacht 5 discussie

Tante

• Gast
Re: Nacht 5
« Reactie #1 Gepost op: 28 oktober 2012, 15:00:59 »

Nou Marieke, de nacht is weliswaar nog niet compleet duidelijk maar aan de stemmen in het speltopic te zien hebben we beide de nacht weer eens overleefd!

Ik ben erg benieuwd of er in de vijfde nacht een versterking wordt toegevoegd aan ons team! Zouden we wel kunnen gebruiken.. Overigens heb ik voor volgende nacht wel een idee. Het zal moeilijk worden om het uit te werken maar wat zou jij er van vinden als we Fien, bewezen goedje, en Walter, als het goed is nog niet veel over bekend, nou eens afschilderen als G/S koppel? Het zal alleen lastig worden om iedereen achter ons te krijgen maar volgens mij is het niet geheel onmogelijk. Of heb jij een beter idee?

Tante

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 28 oktober 2012, 15:53:56 »

Dat was inderdaad een goeie blinde gok!! SCORE!! En daarmee des te makkelijker om Fien en Walter als G/S koppel op topic te gooien!

Tante

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 29 oktober 2012, 10:34:30 »

Ik wil mijn voorstel even veranderen en zal het meteen in het slachtoffer topic zetten. Ik denk dat we weer het best kunnen gaan voor de meest onopvallende speler en dat is in dit geval Annie. Als je hier iets tegen hebt hoor ik het natuurlijk graag!

Tante

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 30 oktober 2012, 12:46:49 »

Marieke,

Wie wil jij eigenlijk nomineren voor de lynch? We hebben te weinig contact zo! Dat moeten we écht gaan verbeteren!

MariekeMontac

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 30 oktober 2012, 17:59:20 »

Sorry Sorry Sorry. Had er even geen trek in. Volgens mij is er nog maar 1 stem op jou he?! Dan zal mijn stem zo gaan om ons allebei te redden

MariekeMontac

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 30 oktober 2012, 18:04:42 »

Ik heb een paar claimvragen. Dus mischien burgerclaimen?

Tante

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 30 oktober 2012, 18:17:41 »

Burger is misschien iets te doorzichtig. Kan je niet met iets anders komen? Wamster ofzo? Met wie heb jij ondertussen eigenlijk het meeste contact?

MariekeMontac

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 30 oktober 2012, 19:19:12 »

Niemand eigenlijk. Maar heb 2 claims aanvragen. Van Theo en Fien

Tante

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 30 oktober 2012, 19:23:59 »

Ik denk dat ik mee ga op Waldo want dat stelt ons iig veilig! Claim anders inderdaad maar Burger en doe alsof je nog maar één spel heb gespeeld op het forum en daarom niet zo actief bent.
Pagina's: [1]   Omhoog