Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nacht 7  (gelezen 628 keer)

Morana

Nacht 7
« Gepost op: 3 november 2012, 08:59:25 »

Mocht je hier nog wat willen zeggen ;-)

Tante

• Gast
Re: Nacht 7
« Reactie #1 Gepost op: 4 november 2012, 13:47:23 »

Dag Wolfjes! Nou, het is de zevende dag en alles gaat een beetje anders dan we van tevoren hadden verwacht.. Wolfje Tante, heb jij enig idee wat we nu moeten doen?? Ik zit letterlijk en figuurlijk met mijn handen in het haar! Ik denk dat er nog n helft van een G/S koppel in zit maar ik weet het niet zeker. Als het wel het geval is, welke helft zit er dan nog in?

Tante

• Gast
!
« Reactie #2 Gepost op: 4 november 2012, 14:13:48 »

Nou Tante, leuk dat je vraagt aan mij of ik enig idee heb maar ik geloof dat we wat ideen betreft op ongeveer hetzelfde niveau zitten. Het enige verschil is dat ik niet met de handen in het haar zit. Dat heb ik namelijk niet veel meer. Ik denk dat we wel op onze hoede mogen zijn want als we het, per ongeluk, zo uitvogelen dat we de laatste helft van het G/S koppel, mocht deze er nog in zitten, eruit lynchen, dan blijven er nog twee over. Als wij dan geen BM hebben, gaan we met de lynch alsnog op de fles! Voorzichtigheid is geboden dus! Zoals je ziet staat Fien al op de lunch, die laten we vooralsnog maar even staan zo!
Pagina's: [1]   Omhoog