Nieuws

Schrijf je nu in voor spel 548. Dit spel is voor iedereen die wel eens de discussie op één plek wil houden. Enkel het discussietopic!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Terugblik  (gelezen 1686 keer)

Morana

Terugblik
« Gepost op: 6 november 2012, 09:51:16 »

Bij deze kan iedereen elkaar even in het zonnetje zetten en terugkijken op het spel.
Ik begon zelf alvast met zeggen dat ik het jammer vond dat er een flink aantal inactiefjes hier in dit spel waren. Maar verder vond ik het wel erg leuk!

Iedereen kan hier zijn complimentjes over speel en schrijfstijl kwijt aan anderen  (en ja, dit topic start ik maar even op voordat bekend wordt nog wie iedereen is :P )

Rex

• Gast
Re: Terugblik
« Reactie #1 Gepost op: 6 november 2012, 10:56:00 »

ik ben vooral trots op de wolvjes, omdat ze na het uitvallen van mij, bas en Marieke en Michelle nog de winst binnen hebben kunnen slepen. dat betekent dat ik er goed aan heb gedaan de gevoelige info buit te maken en daarmee mezelf zeer verdacht heb gemaakt. verder vond ik het samenschrijfwerk in dit spel goed geslaagd

Walter

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 6 november 2012, 11:03:57 »

Ik was (vooral in het begin, en later vond ik het moeilijk me in het verhaal te mengen) nogal inactief, misschien ook vanwege nieuw account waar ik steeds mee moest inloggen. Ik logde wel elke dag in hor, maar netwerken zat er niet in... Daardoor wist ik heel weinig, en had ik ook niet veel invloed op het spel...

maar well done slechtjes, en gefeliciteerd  :)

Nicolai

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 6 november 2012, 11:16:26 »

Dit spel was voor mij een grote mindfuck. XD

Complimenten aan Tante, die het ondanks dat ze al best lang verdacht werd door mensen toch tot het einde weet weten te redden door zich eruit te kletsen en dat ze erin geslaagd is mij te redden door iedereen te doen geloven dat Kaatje wolf was, en complimenten aan Fien omdat ze goed mee discussieerde (helaas voor haar waren de andere goedjes minder actief.
Ik zag dat Rex achter de schermen ook een hoop info had vergaard, dus ook complimenten aan Rex.

Tante

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 6 november 2012, 11:40:54 »

JakeBloom, wat was ik blij dat jij mijn 'claim' soort van had doorgespeeld aan Fien! Samen met het visioen van Nicolai is dat waarschijnlijk de rede geweest dat ik nét genoeg werd vertrouwd om niet genoeg lynch stemmen te ontvangen. En Walter, complimenten hoor! Hoe het ook ging, jij hebt mij vanaf de tweede nacht continu verdacht. Als je een beetje actiever had gespeeld was ik er zeer waarschijnlijk ook uit gevlogen!

Ik vond het sowieso fijn om te spelen zonder bekendheid van je 'echte' naam,  maar het spel was sowieso leuk om te doen. Morana jij nog bedankt voor je goede bereikbaarheid en het snelle verwerken van de nachten! Volgend spel wat je leidt schrijf ik me weer in!! (al was het puur om m'n Morana punt te cashen of uit te bouwen :p)

Morana

« Reactie #5 Gepost op: 6 november 2012, 15:53:04 »

Bij deze raad ik iedereen aan, als jullie het tenminste willen, om je karakter uit het karaktertopic in je eigen karaktertopic te plaatsen. Als je de plaatjes er ook bij wil zetten (van sig en avatar), dan kan dat natuurlijk ook, maar dan vraag ik jullie wel om die even over te kopieren en ergens anders neer te zetten op een eigen website oid :)

leary93

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 6 november 2012, 19:53:47 »

Dus we maken allemaal bekend wie we zijn geweest morana?

Ralinde

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 6 november 2012, 21:18:49 »

Morana, ik had nog een tip voor een volgende keer: als je wil dat mensen voor tijd X stemmen zodat de nacht eerder kan komen en je mist nog stemmen, stuur dan even een pm naar het echte account, want dan krijgen de betreffende personen notificatie in hun mail. :)
Zeker als er al een duidelijke lynch lijkt te zijn, loggen mensen niet constant in op hun anonieme account.

Ik ben zelf bijv de afgelopen week heel veel online geweest ivm spel 264, maar maar heel weinig op de account Nicolai. Had ik een pm gehad op mn eigen account, dan had ik eerder kunnen reageren.

Loefke

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 6 november 2012, 21:41:55 »

Ralinde,

Heel leuk om met je samengewerkt te hebben! Was er alleen elke keer weer niet zeker van of je G/S was... vandaar af en toe een leugentje..  ^-^

leary93

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 6 november 2012, 21:46:47 »

Ralinde,

Heel leuk om met je samengewerkt te hebben! Was er alleen elke keer weer niet zeker van of je G/S was... vandaar af en toe een leugentje..  ^-^

ik vond het ook leuk om samen te werken met jou. zeker omdat we in 259 nogal elkaar hebben lopen dood maken via discussie

Ralinde

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 6 november 2012, 22:11:38 »

Ralinde,

Heel leuk om met je samengewerkt te hebben! Was er alleen elke keer weer niet zeker van of je G/S was...  ^-^

Dat gevoel was geheel wederzijds, vooral toen we stemmeerderheid hadden en het spel nog niet gedaan was.
Mus, ook lang geleden dat ik met jou in een spel zat (als spelers), sorry dat ik jou (en de rest) compleet heb voorgelogen. Je was lekker actief en goed bezig in de discussie.  O0

Mus

« Reactie #11 Gepost op: 6 november 2012, 22:48:36 »

Voorgelogen?  :PNee hoor, toen jij je meldde wist ik allang dat je sjamaan was maar ja, voor de rest zat ik klem wb Tante.

Maar leuk inderdaad, samen weer eens in een spel :)
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

weerwolvenkiller98

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 6 november 2012, 23:20:52 »

He echt een leuk spel. Complimenten aan morana omdat die 2!! Spellen tegelijk geleid heeft O0

Morana

« Reactie #13 Gepost op: 7 november 2012, 11:37:05 »

Allemaal, enorm bedankt ook voor het leuke spel! Ik heb volgens mij nog nooit zoveel blije forumgezichtjes gezien en complimentjes gekregen na een spel (jullie doen mij blozen!) en dat was echt niet alleen door mij, maar ook gewoon omdat er enorm leuk werd gespeeld. Supertof vond ik het! :D
Pagina's: [1]   Omhoog