Nieuws

Een nieuw forumteam
Heb jij al gelezen wie er in het nieuwe forumteam zitten? Bekijk het snel door hier te klikken voor het forumnieuws. Volg tevens 539, een afscheidsspel...

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Nakletstopic 266 - Dromen zijn bedrog.  (gelezen 3088 keer)

Simile

Re: Nakletstopic 266 - Dromen zijn bedrog.
« Reactie #15 Gepost op: 11 december 2012, 23:19:11 »

Overigens wil ik Falsifica nog complimenteren met zijn wolvenzoektalent! Hij heeft het namelijk nergens ooit mis gehad dit spel. En dat zonder bruikbare visioenen.  O0

Lynches hoefde ik niet echt aan te sturen toen hij nog leefde. Ik heb af en toe zijn verdenkingen een beetje gevoed, maar dat was alles.

En WK's actie snap ik nog steeds niet. Tuurlijk was het risicovol wat je deed, maar denk je nu echt dat wanneer je samen met Fals tegen mij begint over het oude wolvenskypegesprek waar ik nog inzit en het hele verhaal omdraait, dat ik dan niet gedwongen ben om dat te melden bij Fals? Op dag 2 hield ik me daar wijselijk stil over, ik had gehuidenwisseld in nacht 1 (dacht ik althans ::)) en als ik dit keer op de lunch kwam wist ik zeker dat ik weer geluncht zou worden. Wat Lan ook zou zeggen dan XD.

Shaddow-expert

Lan

« Reactie #16 Gepost op: 11 december 2012, 23:34:43 »

Altijd prettig om te lezen dat mensen achteraf altijd alles weten en duidelijk vinden.  :P Afgezien van Insanity's beschuldiging waren Simile en ik pas obvious op het moment dat het eigenlijk al bijna niet meer mis kon gaan.

tijgerke87

« Reactie #17 Gepost op: 11 december 2012, 23:48:16 »

ik iig niet Lan .... qua alles achteraf te weten. Maar mijn verdenkingen waren gewoon te zwak ervoor en ook teveel kans op paranoia door mijn koppel-schap.

Wies89

« Reactie #18 Gepost op: 12 december 2012, 06:00:54 »

Ik begreep ook echt totaal niet dat Simile een vrijpas kreeg na het bekende gesprek met Tom en Kip, terwijl Asdoekje dood moest. Ook ik had wel eens getwijfeld aan Lan, maar dat is allemaal achteraf-gepraat inderdaad. Goed gespeeld!

Ik moet zeggen dat ik juist wel genoten heb van Wazige Kip dit spel. Ja, er zijn ook minder goede zetten gedaan, maar het lef waarmee hij speelde kan ik heel erg waarderen.
Don't you bully me with your politeness! Love is hard to believe, ask any lover. Life is hard to believe, ask any scientist. God is hard to believe, ask any believer. What is your problem with hard to believe? - Yann Martel

Falsifica

« Reactie #19 Gepost op: 12 december 2012, 07:45:36 »

De enige die na mijn dood in mijn ogen de winst verdienden!

Ik heb voornamelijk complimenten aan Wazigekip, NoicreC en natuurlijk het winnende g/s koppel. xD Damn ik ben hard op mijn snoet steeds gegaan!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Simile

« Reactie #20 Gepost op: 12 december 2012, 08:52:02 »

Ooh ik ben nog wel benieuwd naar wie welke muurpost heeft gedaan :D. De mijne is die met Groeten de BM XD. Ik gok dat die met de hoofdletters van Nobody kwam, maar de rest? :D

Shaddow-expert

weerwolvenkiller98

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 12 december 2012, 09:17:15 »

Nobody die met littleweird is de laatste wolf

Tom?100

« Reactie #22 Gepost op: 12 december 2012, 09:50:09 »

haha, het was echt genieten, die discussies die jullie voerden terwijl ik alles wist. En 2 g/s koppels en een s/s koppel, dat was mooi om te zien. Maar ik roep toch echt mijn complimenten uit naar Falsifica. Niet te geloven hoeveel wolven jij door had en ze lieten je ook veel te lang leven :P

Morana

« Reactie #23 Gepost op: 12 december 2012, 10:07:02 »

Ik vind het nog steeds balen dat door de yeti mijn wissel met klarinetspeelster niet was doorgegaan, anders lag die er al veel eerder uit en zat ik er nog in :(

weerwolvenkiller98

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 12 december 2012, 12:35:21 »

Ik zei nog tegen nobody als je echt bescherm engel bent kan je mij dan beschermen. Anders hadden ze nog geen overmacht gehad  :(
Maarja jammer de wereld vergaat niet (nog niet :P)

t4nd

« Reactie #25 Gepost op: 12 december 2012, 13:11:19 »

Ik heb het spel niet echt gevolgd (enkel de kaarten XD), maar ik sluit me aan bij deze 2 sprekers (A).

tsja, ik kan niet zeggen dat we niet obvious waren. Maar nadat Fals en Loef doodgingen, wel ongeveer de enige actieve spelers in het spel en de rest zocht geen contact meer met elkaar. De meesten hadden dag 7 & 8 alleen met mij contact.
Het spel kan alleen gewonnen worden als je actief bezig bent, niet als je gespeeld wordt. Zoals ik heb gedaan met oa Lanizae en LittleWeird en Lan met klarinetspeelster. Ik heb best wel wat tegenstrijdige verhalen verteld tegen mensen, maar als er niet gecommuniceerd wordt onderling kan ik de jageractie op Lanizae zeer makkelijk in de schoenen van Bananapancake en klarinetspeelster schuiven.
Als Banana dan vervolgens ook nog eens zijn verhaal niet op orde heeft over wanneer hij buiten is geweest en wanneer hij met mij contact heeft gehad... dan wordt het wel heel makkelijk :P.
Altijd prettig om te lezen dat mensen achteraf altijd alles weten en duidelijk vinden.  :P Afgezien van Insanity's beschuldiging waren Simile en ik pas obvious op het moment dat het eigenlijk al bijna niet meer mis kon gaan.
Best mogelijk dat Simile & Lan op een moment té obvious bezig waren, maar als de spelers die op dat moment in leven zijn het niet opmerken waren ze subtiel genoeg XD.
Congrats trouwens, g/s koppel-overwinningen zijn de leukste :)
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Gait

« Reactie #26 Gepost op: 12 december 2012, 13:13:42 »

Na de herstart had ik eigenlijk helemaal niet zoveel zin meer zelf en toen ik dood was heb ik het ook eigenlijk niet helemaal meer gevolgt om eerlijk te zijn. Toch de kaarten nog wel door gekeken en opzich wel een leuke variant om nog een keer te doen :)
Nu maar hopen dat het bij de echte RL niet zo aan toe gaat dat iedereen vermoord wordt?xD

LittleWeird

« Reactie #27 Gepost op: 12 december 2012, 13:24:30 »

Ik vind het nog steeds balen dat door de yeti mijn wissel met klarinetspeelster niet was doorgegaan, anders lag die er al veel eerder uit en zat ik er nog in :(
Maar we hadden overlegd!

Morana

« Reactie #28 Gepost op: 13 december 2012, 17:37:05 »

Klopt maar ik wist toch niet welke acties geblokkeerd zouden worden XD
Pagina's: 1 [2]   Omhoog