Nieuws

Schrijf je nu in voor spel 548. Dit spel is voor iedereen die wel eens de discussie op één plek wil houden. Enkel het discussietopic!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag

Auteur Topic: Opgepakt!  (gelezen 3108 keer)

Snape77

• Gast
Re: Opgepakt!
« Reactie #15 Gepost op: 17 januari 2013, 10:56:03 »

Impossibru!
Waarom dachten ze nou dat ik slecht was? :'(

tijgerke87

« Reactie #16 Gepost op: 17 januari 2013, 11:19:17 »

nou snape ...

-2e die roept gewelpt te zijn is verrassend genoeg blijkt een welp....
- vervolgens laat jij je eigenlijk helemaal niet zien in d-topic, enkel om een 2e poging te melden...

Met andere woorden enkel roepen ik ben gewelpt en verder helemaal niets doen in d-topic  :P

Nou ralmuski, nu heb ik bewust iemand bekeken (als ik kans had gehad) die beul bertje om een bepaalde reden vertrouwde. Dat had grootste kans om een goedje te vinden en misschien wel een zienende/controlerende rol.

Had ik slecht willen kiezen had ik niet voor de deadline aangegeven bij diegene die ik bekeek dat ik mezelf wilde bewijzen aan diegene bovendien. Met het gevolg een goedje te worden terwijl ik hulpje zou bekijken bij wijze van.

Ralmuski

« Reactie #17 Gepost op: 17 januari 2013, 12:10:50 »

Punt is dat je niks te kiezen hebt, je wordt wat je bekijkt en dat weet je niet van te voren normaliter ook al kun je wel een vermoeden hebben. Maar Mythomaan weegt nooit zwaar mee aan de kant van slecht in de rolverdeling, dus tip van mij, probeer altijd slecht te worden als je kan, de balans gaat lekker met jou mee. ;)

bert-boefjes

« Reactie #18 Gepost op: 17 januari 2013, 12:13:17 »

Ik ben benieuwd hoe ik dood ben gegaan XD
Ik wou zo graag iemand beulen, maar het niet verspillen door het risico te nemen en mogelijk een goedje te nemen XD
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

tijgerke87

« Reactie #19 Gepost op: 17 januari 2013, 12:14:21 »

ik was een beetje heel erg zat van steeds maar keer op keer slechtje te zijn  :P * heb nu al een hele lange streak van slechtje zijn. En ik ben er zo verrekte slecht in  XD

Maedhros

« Reactie #20 Gepost op: 17 januari 2013, 15:29:04 »

oh ja, gewoon ter informatie: de reden dat ik de informatie over het aantal welpen had was gewoon omdat mijn zielsverwant wijze burger is (en ja: is klopt wel degelijk, want deze wijze burger leeft nog)
River Song: “Apollo 11 is your secret weapon?”

The Doctor: “No, no, it’s not Apollo 11; that would be silly. It’s Neil Armstrong’s foot!”

Snape77

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 17 januari 2013, 16:36:21 »

...
Met andere woorden enkel roepen ik ben gewelpt en verder helemaal niets doen in d-topic  :P
...

Is dat niet precies wat JustWendy ook doet.

Ralmuski

« Reactie #22 Gepost op: 18 januari 2013, 00:56:33 »

Is dat niet precies wat JustWendy ook doet.

Ja, net zo waardeloos. Maar jij deed het twee keer. :P Ik zou echter weer gewoon op Tom gestemd hebben als ik me niet verkeken had op de nacht ivm tijdsverschil.

t4nd

« Reactie #23 Gepost op: 18 januari 2013, 09:10:26 »

Ik ben priester en ik gooi mijn heiligwater over Desmond
Mexicanbroeder/Violetta priesterde Stefano/Desmond, maar er gebeurde niets.
IK ben priester en ik gooi mijn heiligwater over Mexicanobroeder.

Wtf?

Mexicano gebruikt water op Stefano.
Conclusie: Mexicano is priester of ketter.
Het water haalt niets uit.
Conclusie: Mexicano is priester of ketter.

Zowel de priester als de ketter kunnen niet sterven aan water.

Lanizae gebruikt water op Mexicano...
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

bert-boefjes

« Reactie #24 Gepost op: 18 januari 2013, 09:36:52 »

Inderdaad XD
Wat een waterballet XD
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

t4nd

« Reactie #25 Gepost op: 18 januari 2013, 09:41:14 »

Vooral bizar...
Tenzij er een zwaar doordacht plan achter zit dat wij niet kennen natuurlijk, maar het leek mij altijd evident dat je je rol leest (met beperkingen) voor je acties onderneemt. Die eerste wateractie snap ik op zich ook niet trouwens ::).

bert-boefjes

« Reactie #26 Gepost op: 18 januari 2013, 09:44:15 »

Van wat ik op Skype had gelezen wou mexicanobroeder voor wat roering zorgen! Maar ik weet niet of hij nou daadwerkelijk priester of toch ketter is!

Maar goed , ik neem aan dat er voor zo een actie een achterliggende reden moet zijn!

tijgerke87

« Reactie #27 Gepost op: 18 januari 2013, 10:15:19 »

stelletje malloten neemt idd rolbeschrijving niet door ... hup slechtjes hup dan maar  (A)

t4nd

« Reactie #28 Gepost op: 18 januari 2013, 10:22:21 »

*zucht*

Net alle slechtjes gehoord. Volgende keer luister ik gewoon naar Ralmuski :(.

Ralmuski

« Reactie #29 Gepost op: 18 januari 2013, 10:50:33 »

Goedzo. :P

Ik vond het ook pijnlijk te zien hoe goed ik zat. XD

En met dit soort acties en allemaal stille afwachtende 'goede' mensen over kunnen ze net zo goed het einde vast schrijven en alle slechtjes een +je geven.
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog