Nieuws

Schrijf je nu in voor spel 547 . Dit basisspel is perfect om in te stappen als nieuweling of als je al even niet meer hebt gespeeld. Doe jij ook mee?

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Opgepakt!  (gelezen 3095 keer)

tijgerke87

Re: Opgepakt!
« Reactie #30 Gepost op: 18 januari 2013, 11:04:55 »

wie zijn dan precies alle slechtjes ?

t4nd

« Reactie #31 Gepost op: 18 januari 2013, 11:49:51 »

En met dit soort acties en allemaal stille afwachtende 'goede' mensen over kunnen ze net zo goed het einde vast schrijven en alle slechtjes een +je geven.
²

Linqy : conversiewolf
tom: orcwolf
dixie: orc
geconverteerde: peterpinda
slechte heks: germelia
sjamaan: epidi

welp: prophet? (nog niet zeker).

Nacht 4 wordt waarschijnlijk één van de priester gelyncht (die priester zal blijken te zijn) en de nacht daarop zullen ze wel naar voor schuiven dat de andere dan zeker ketter moet zijn. Op die manier is nacht 5 voorbij, zijn de 2 welpen opgegroeid en is er meerderheid.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

SpiritReacher

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 18 januari 2013, 14:01:02 »

Stefano is welp, dacht ik ergens gelezen/gehoord te hebben.
Maar ja, die sterft dus nog niet aan water.

tijgerke87

« Reactie #33 Gepost op: 19 januari 2013, 06:55:48 »

mexico als je dit leest ... een mythomaan kan nooit maar dan ook nooit een sjamaan worden  ::) ::)

Enkel
- wolf (bij zien van volbloed wolf)
- ziener (bij zien van ziener)
- burger (bij ieder andere rol die hij ziet)

Ralmuski

« Reactie #34 Gepost op: 20 januari 2013, 11:48:26 »

De wolven hebben flink geluk gehad in het begin en nu spelen ze het soepeltjes uit omdat niemand nog echt nadenkt en idd zo'n 1 2tje priester lynchen en het is gedaan.

tijgerke87

« Reactie #35 Gepost op: 20 januari 2013, 11:54:01 »

wazigekiop is slechte delver zonder echt contact met slecht  :) (hoe stom het ook klinkt) en denkt dat mexicano ketter is.

Ralmuski

« Reactie #36 Gepost op: 20 januari 2013, 12:02:46 »

Klinkt helemaal niet stom. Ik was zelf slechte delver laatst, maar als ik deze pot neutraal was en kijk wat er doodgaat en hoe men discusieert, zou ik achter mekaar slecht worden.  XD

tijgerke87

« Reactie #37 Gepost op: 20 januari 2013, 12:09:34 »

je bent niet de enige die zich stom voelt damnnn   XD

Ralmuski

« Reactie #38 Gepost op: 20 januari 2013, 12:18:09 »

je bent niet de enige die zich stom voelt damnnn   XD
?

Ik was gewoon suf burger hoor. :p

tijgerke87

« Reactie #39 Gepost op: 20 januari 2013, 13:36:44 »

slechte delver wil een wolfje laten lynchen ?  ;D *dit is leuk*

Mexicanobroeder

« Reactie #40 Gepost op: 20 januari 2013, 21:54:07 »

mexico als je dit leest ... een mythomaan kan nooit maar dan ook nooit een sjamaan worden  ::) ::)

Enkel
- wolf (bij zien van volbloed wolf)
- ziener (bij zien van ziener)
- burger (bij ieder andere rol die hij ziet)

Dat bedoelde ik dan ook niet. Ik bedoelde dat ik een ziener verwachtte omdat anders een Mythomaan in het voordeel van slecht is. Blijkbaar zat ik toch mis.  :P

tijgerke87

« Reactie #41 Gepost op: 21 januari 2013, 10:21:41 »

ik had maar door 2 mensen wolf kunnen worden van de rest zou ik burger worden, best wel grafindeling voor een mythomaan  :P

Roandraak

« Reactie #42 Gepost op: 21 januari 2013, 22:27:32 »

ik had maar door 2 mensen wolf kunnen worden van de rest zou ik burger worden, best wel grafindeling voor een mythomaan  :P
Inderdaad, best wel jammer eigenlijk, had mooi geweest als je ziener had geworden :-) Natuurlijk wisten wij voor nacht 2 al dat wij die niet hadden?

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Simile

« Reactie #43 Gepost op: 21 januari 2013, 22:29:36 »

je zou het ook zo kunnen zien: je was burger met een kansje op wolf worden. Wss omdat een andere neutrale rol de balans kon doen omslaan en Golo er niet nog een burger in wilde stoppen. Ik vind een mytho prima passen binnen een rolverdeling met slechts 2 startwolven hoor :P. En hoe groot is de kans nou dat je ziener wordt als mytho, in welk spel dan ook XD.

Shaddow-expert
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog