Nieuws

Een nieuw forumteam
Heb jij al gelezen wie er in het nieuwe forumteam zitten? Bekijk het snel door hier te klikken voor het forumnieuws. Volg tevens 539, een afscheidsspel...

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag

Auteur Topic: Na-babbel topic  (gelezen 3941 keer)

Mus

Re: Na-babbel topic
« Reactie #45 Gepost op: 20 februari 2013, 23:25:36 »

Er komt ooit een dag dat wij keihard Eindbazen zullen zijn Mexicano!
Maar tis gewoon grappig dat blijkt dat iedereen para & wantrouwig is  (A) (6)
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Nephtysis

« Reactie #46 Gepost op: 20 februari 2013, 23:29:25 »

Ik erger me altijd dood aan wolventeams waarin bepaalde spelers (en ik heb nu niet bepaalde mensen op t oog, maar gewoon in t algemeen) het hele wolventeam zomaar doorgeven wat vervolgens binnen andere allianties (koppels/lijk/infiltrerende goedjes) goed gebruik van gemaakt wordt. Dus om die reden geef ik gewoonweg geen wolven af, klaar. De rest kan een zeker hulpje (want dat was ie gewoon) rustig vragen en als er plannen waren geweest op dat punt die voorbij 'wie gaat er random op de lunch' gingen, dan had ik hem daar zeker van op de hoogte gesteld. Dus ik denk niet dat dit wantrouwig is, ik denk dat dit gewoon 'niet naief' is XD

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

RoNoS

« Reactie #47 Gepost op: 21 februari 2013, 01:18:07 »

Ik kopieer maar even het hele stukje gesprek ter volledigheid, dit is dus nadat ik gait als doelwit had gegeven omdat ik ervoor koos om niet in te gaan op wat naar mijn gevoel weleens het 'zoeken naar wolven' kon zijn van een hulpje. Ik dacht dat een gewoon hulpje net zo goed een ander goedje kon kiezen (en dus niet zoveel problemen zou hebben met het doelwit dat ik had gekozen), waar iemand die zocht naar hulpjes vooral wilde weten waar de wolfjes zaten. Toen kwam dus dit:
(en ik vergiste me trouwens, je hebt t maar 1x direct gevraagd en daarna vroeg je nog wel door, maar iets minder direct)
(directe vraag naar de wolven)
"Ter volledigheid"? Dan mis ik juist het 'zoeken naar de wolven' van mij...
Ik wilde een reden hebben waarom JIJ geen antwoord gaf op MIJN vraag ::) Daarom vroeg ik '3 wolven?'.
Als dat jou voornaamste reden is om mij niet te vertrouwen... Veel plezier met het spel. Want dat is letterlijk het gerichtste wat ik ooit (dit spel) heb gevraagd naar wolven:
 3 willekeurige namen noemen, geen antwoord krijgen op mijn vragen, vragen of het dan wolven zijn.

En naar dat 'doorvragen' ben ik ook wel benieuwd :)

Jij bent volgens mij gewoon iemand die wel geniet van die macht (en gelijk heb je), en zijn 'onderdanen' in het gewisse wilt laten, want jij bent de grote spin in het web. Alleen bedenk je wel dat je je 'onderdanen' dan tegen je in het harnas werkt. Gelukkig voor dit spel was de Orc-rol omgedraaid en kon ik het nu zo spelen. (Waarvoor dank, Eddo)
Guess who's back, back again...

Nephtysis

« Reactie #48 Gepost op: 21 februari 2013, 11:20:36 »

nogmaals: ik vroeg jou naar ideeen voor de orcmoord, waarop jij zei niemand specifiek te weten. Jij noemde 3 namen, maar op dat moment had ik gait al bedacht en ik wilde nog even geen info geven naar wolven, dus ik gaf een andere naam dan degene die jij noemde. Vervolgens ben jij (zo lees ik dat hier) niet bezig met het bedenken waarom bepaalde spelers goedjes zijn en eruit moeten, maar met wie wolven zijn. Het ENIGE waar je werkelijk naar vroeg zijn de wolven. Je vroeg niet naar wie we hadden voor lunch, je vroeg niet naar andere mogelijke dingen (die overigens er niet waren op dat moment, want het was nog extreem vroeg in t spel).

Ik wilde een reden hebben waarom JIJ geen antwoord gaf op MIJN vraag ::) Daarom vroeg ik '3 wolven?'.

En ik gaf je een reden waarom ik geen antwoord gaf op jouw vraag: ik wilde op dat moment nog niet vertellen wie de wolven waren en gezien er idd een wolf tussen die drie zat, wilde ik over die drie niets zeggen. Mijn antwoord 'ik mag/ga niets zeggen over mijn medewolven, dus ik ga even niets zeggen over deze drie' lijkt me toch een vrij duidelijk antwoord waarom ik daar niet op inga.

Als dat jou voornaamste reden is om mij niet te vertrouwen... Veel plezier met het spel. Want dat is letterlijk het gerichtste wat ik ooit (dit spel) heb gevraagd naar wolven:
 3 willekeurige namen noemen, geen antwoord krijgen op mijn vragen, vragen of het dan wolven zijn.

En naar dat 'doorvragen' ben ik ook wel benieuwd :)

Jij bent volgens mij gewoon iemand die wel geniet van die macht (en gelijk heb je), en zijn 'onderdanen' in het gewisse wilt laten, want jij bent de grote spin in het web. Alleen bedenk je wel dat je je 'onderdanen' dan tegen je in het harnas werkt. Gelukkig voor dit spel was de Orc-rol omgedraaid en kon ik het nu zo spelen. (Waarvoor dank, Eddo)

Die voornaamste reden was vooral dat Adriaan doodging, zoals ik hierboven ook al zei. Ik was met het niet ingaan op die drie, nog simpelweg bezig met 'de wolven niet weggeven, omdat dat niet hoort' zonder direct te denken dat jij niet te vertrouwen was ofzo. Dat wantrouwen kwam dus hoofdzakelijk door Adriaan die doodging, wat vrij snel bleek niet door een huidenwissel of iets te zijn, waardoor ik uiteraard direct aan jou dacht, gezien een orcmoord niet gestopt kan worden (behalve door de yeti). Toen heb ik inderdaad het gesprek teruggelezen en wellicht iets meer in dit licht gezien dat werkelijk in het gesprek zat, maar punt blijft dat jij je orcmoord op een wolf zette, puur omdat ik weigerde de wolven te geven, want voor nacht 1 gebeurde er gewoon nog helemaal niets en het enige wat ik richting jou zei is dat ik geen wolven ging geven en verder best wel info af wil staan.

Overigens is er nog wel een vraag waar ik benieuwd naar ben:
Je zei te denken dat ik jou bewust in het donker hield en je niets zou gaan vertellen. Wat heb jij gevonden op het wolvenboard waarvan jij denkt dat ik je dat had moeten vertellen (met uitzondering van wie de wolven zijn uiteraard)?

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

Meister

« Reactie #49 Gepost op: 21 februari 2013, 18:26:58 »

Ik heb geen zin om het allemaal te lezen maar het begint een beetje op de man en ik wil het laatste woord hebben te worden jongens.

Denk dat we allemaal onze les eruit kunnen trekken en hou astublieft op met zeuren op elkaar. Het mag duidelijk zijn dat jullie het niet met elkaar eens zijn en elkaar niet gaan overtuigen.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog