Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: nacht 3  (gelezen 1299 keer)

klarinetspeelster

Re: nacht 3
« Reactie #15 Gepost op: 26 januari 2013, 20:07:20 »

Komt in orde. Alleen zal ik maandag heel vroeg moeten stemmen want ik moet om kwart over zes al weg.

Nephtysis

« Reactie #16 Gepost op: 26 januari 2013, 20:39:07 »

Ik zal zoiezo voor zondagavond iets posten, als t goed is, komt er dan wel wat reactie op daarvoor en dan moet je maar kijken hoe je reageert erop. Ik denk zelfs dat ik morgenochtend voor de meet waar ik heen ga iets neerzet :P Enige vraag bij mij nu is of mensen erin gaan trappen XD

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

Nephtysis

« Reactie #17 Gepost op: 27 januari 2013, 10:39:00 »

nou, mir heeft gezegd me te gaan bevestigen. Als ze dat doet, kan ze zelf van de lunch af uiteraard en het lijkt me een goed idee om kingosje er dan op te zetten. Ik ben de rest van de dag niet hier maar op een meet, dus ik kijk vanavond sowieso wel wat er gebeurd is, maar mocht je zien dat mir me bevestigd, is t wel handig dat je de lunch vast wijzigt naar kingosje dus.

klarinetspeelster

« Reactie #18 Gepost op: 27 januari 2013, 18:51:57 »

Iksnap je niet meer ben ik bang??

Nephtysis

« Reactie #19 Gepost op: 27 januari 2013, 23:03:16 »

ok, dan post ik maar even het hele verhaal hier.

Meister (onze sjamaan) contacteerde mij met de info dat ik orccontrolewolf was en dat mir grafdelver was. Gezien de vele dode goedjes zou iedere slimme neutraal bij het verzoek zich aan te sluiten bij slecht naar mijn idee dat ook graag doen. Mir was daarentegen niet zo handig en dacht dat je als mogelijk slechtje ook gewoon wolven op het dtopic moest zetten.

Toen kwam ik met het (ik geef t toe: wanhopige) idee om een random goedje aan te wijzen die zich zogenaamd gemeld had, om die te laten lynchen. Daarvoor moest Mir alleen wel zelf ook zeggen dat het inderdaad een truc was. Dit laatste wilde ze nu ineens toch niet, dus nu ben ik dood.

Ik heb in ieder geval het koppel aangegeven (echt: RoNoS, als je vraagt naar wolven niet te obvious gaan zoeken en vervolgens je eerste suggestie afmaken in nacht 1, want je snapt dat ik je dan echt niet meer info ga geven dan ik zou willen dat g/s koppels weten). Hoewel er toen nog een mogelijkheid was tot huidenwisselaar, vertrouwde ik het totaal niet. Toen gait doodging als burger had ik echt 100% zekerheid.

Dan is er daarnaast nog een verhaal omtrent Bert Boefjes, waar ik een gigantische inschattingsfout maakte, maar omdat hij zo enorm aardig is en graag met mij wilt (of mss wilde nadat ie dit leest XD) samenwerken, heb ik nog even overleeft. Hij claimde namelijk neutraal, maar toen ik hem contacteerde biechte hij op goed te zijn en wel beschermengel. Hij zou zichzelf beschermen, dus op de lunch was geen optie, maar ik had nog wel een orc (helaas geen conversiewolf in ons team, anders had ik hem echt per direct op de conversie gewilt, maar sorry Bert, dat was geen optie :'( ) Ik heb dus RoNoS een pm gestuurd met of hij Bert wilde orcen. Blijkbaar wilde de orc niet zoveel doden maken (wat ik voor een g/s koppel niet helemaal snap overigens: je weet dat je zonder wolven geen lunch hebt en enkel via mij had je er enige vorm van controle over, wat dankzij je soort van obvious handelen dus vrij weinig invloed was, gezien ik vooral op zoek was naar je geliefde). Maar RoNoS was het dus 'vergeten'. Vandaag op de meet ook nogmaals bevestigd wat ongeveer de plannen zijn, maar intussen de welp (preu) dus de opdracht gegeven om Bert Boefjes te welpen, zodat die doodgaat.

Dan even wat losse puntjes:
1) STEM OP MIJ!
2) Contacteer Meister, onze sjamaan. Met hem kun je overleggen wat verstandig is om te doen
3) Contacteer Preu, zelfde verhaal, hij is de welp en zorg dat jij t overleeft tot nacht 5 minimaal, want dan kan ik daarna jullie overleg ook lezen
4) Zet hier even de plannen neer van jullie, ben wel benieuwd ;)
5) Lynch na mij dat koppel, dat zou niet al te moeilijk moeten zijn.
6) Make me proud, kill those goody bastards (6)
« Laatst bewerkt op: 27 januari 2013, 23:18:30 door Nephtysis »

Nephtysis

« Reactie #20 Gepost op: 28 januari 2013, 14:10:46 »

hmm, bijzonder. SpiritReacher is mij de hele tijd ervan aan t proberen te overtuigen dat ie niet goed is en dus niet op de lunch wilt, maar wilt niet zeggen wat ie dan wel is :P

ah, nu komt ie op wraakengel en zegt dat zijn wraak op mij staat. Gezien dit publiekelijk gemaakt wordt, is dat bewijsbaar, dus doe hier na de nacht mee wat je wilt. Persoonlijk vertrouw ik t niet overigens, dus tenzij hij zich overduidelijk bewijst als slechtje zou ik daar niets mee doen.
« Laatst bewerkt op: 28 januari 2013, 14:42:20 door Nephtysis »

Pagina's: 1 [2]   Omhoog