Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 18 19 [20] 21   Omlaag

Auteur Topic: [Discussietopic] - I always trust my gut reaction; it's always right.  (gelezen 20773 keer)

Gait

Re: [Discussietopic] - I always trust my gut reaction; it's always right.
« Reactie #285 Gepost op: 1 maart 2013, 13:55:14 »

Ik ken Asdoekje buiten het forum om, maar na onze eerste grote fout, hebben we gewoon besloten dat we niet over het spel praten meer als we bij elkaar zijn. En als we praten dan merken we wel dat we op onze hoede zijn dat we niet teveel zeggen omdat we elkaar niet vertrouwen direct.

bert-boefjes

« Reactie #286 Gepost op: 1 maart 2013, 13:56:59 »

Dat had vooral te maken met het feit dat ze wijze burger claimde

Ik was valse wijze burger en gezien heartless dit ook al claimde te zijn en ik het totaal niet vertrouwde vroeg ik hoeveel wijze burgers er in zaten, wat dus 1 was.
En toen Wies dus explicitiet wijze burger claimde bij mij, heeft ze zo een beetje haar vonnis getekend XD
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

tijgerke87

« Reactie #287 Gepost op: 1 maart 2013, 14:00:38 »

als ik tijdens meelezen lees dat een wijze burger op dag 4 zijn of haar vraag heeft gesteld naar eigen zeggen ... dan weet ik dat dat nooit diegene zijn of haar echte rol kan zijn  (A)

Wies89

« Reactie #288 Gepost op: 1 maart 2013, 14:41:41 »

Ik had ook niet echt verwacht dat ik met die discussie het netwerk aan het twijfelen zou brengen, maar meer de zwevende goedjes. We hadden ten slotte 2 leugenstemmen beschikbaar, dus wellicht was het mogelijk geweest. Maar als je zo'n stomme fout maakt verdien je het gewoon dood te gaan. Goede les dit!  XD
Don't you bully me with your politeness! Love is hard to believe, ask any lover. Life is hard to believe, ask any scientist. God is hard to believe, ask any believer. What is your problem with hard to believe? - Yann Martel

Germelia

« Reactie #289 Gepost op: 1 maart 2013, 14:49:04 »

Je was wel de enige wolf die het echt probeerde! Vind nog steeds de 'you got me' posts echt stom...
<3

bert-boefjes

« Reactie #290 Gepost op: 1 maart 2013, 14:51:08 »

Je was wel de enige wolf die het echt probeerde! Vind nog steeds de 'you got me' posts echt stom...

Inderdaad!
Daarin moet ik je wel een compliment maken, dat je het toch wel nog probeerde :D
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

tijgerke87

« Reactie #291 Gepost op: 1 maart 2013, 14:58:14 »

ik vind het nooit zo erg om in een goed opgezette leugen te trappen (al doorzie ik het liever), zeker niet als je probeert om fouten uit te lokken en ze maken geen zichtbare fouten.
Dat is het mooiste als je dat voor elkaar krijgt  :)

nathh

« Reactie #292 Gepost op: 1 maart 2013, 15:06:06 »

Ik had ook niet echt verwacht dat ik met die discussie het netwerk aan het twijfelen zou brengen, maar meer de zwevende goedjes. We hadden ten slotte 2 leugenstemmen beschikbaar, dus wellicht was het mogelijk geweest. Maar als je zo'n stomme fout maakt verdien je het gewoon dood te gaan. Goede les dit!  XD

maar het netwerk wist het wel meteen als er met de stemmen gesjoemeld was. dat gaf ik door aan gait en gait aan het netwerk voor zover het kon volgen. ;D

Prue

« Reactie #293 Gepost op: 1 maart 2013, 16:16:38 »

Ik vind trouwens deze en haar reactie via PM wel erg nasty. Het was wel een goed en logisch argument dat jullie er elkaar kenden en daardoor was de kans dus groter dat jullie elkaars rollen wisten. Beetje jammer dat je in mijn ogen daar zo enorm defensief en aanvallend op reageerde. :P

Het blijft maar een spel hè ik moest iets om mezelf te verdedigen. I
k dacht ga zielig in de slachtoffer rol kruipen ;)
Het heeft wel gewerkt.
Maar je moet het niet persoonlijk opvatten hoor, dat was niet mijn bedoeling.

waterwork

• Gast
« Reactie #294 Gepost op: 2 maart 2013, 12:13:26 »

Gefeliciteerd iedereen met het verslaan van mij

Lanizae

• Gast
« Reactie #295 Gepost op: 2 maart 2013, 14:49:34 »

Not sure if just a regular joke or hard feelings...?

Sil

« Reactie #296 Gepost op: 2 maart 2013, 17:11:08 »

Ik vond het trouwens wel vervelend dat ik dit spel bij meerdere mensen hard mijn best gedaan heb om info uit te wisselen, en dat eigenlijk alleen Wazigekip en soms Heartless antwoordden..

Gait

« Reactie #297 Gepost op: 2 maart 2013, 17:12:53 »

Ik had alleen met nathh, bert en Heartless contact eigenlijk. Bert, kan je me toruwens nog even uitleggen waarom je zei dat adriaan te vertrouwen was?xD

bert-boefjes

« Reactie #298 Gepost op: 2 maart 2013, 17:14:20 »

Ik had vooral contact met Heartless en Skunki, als een soort van goed bewezen driehoek!
En Skunki zei dat de kans klein was dat Adriaan slecht zou zijn, dus vandaar!

Gait

« Reactie #299 Gepost op: 2 maart 2013, 17:23:44 »

Ah oke xD
Ik had echter niet verwacht dat het na deze nacht al over was xD
Pagina's: 1 ... 18 19 [20] 21   Omhoog