Nieuws

Schrijf je nu in voor spel 548. Dit spel is voor iedereen die wel eens de discussie op één plek wil houden. Enkel het discussietopic!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Nacht 4:  (gelezen 2170 keer)

Rendez-Vous

• Gast
Re: Nacht 4:
« Reactie #15 Gepost op: 14 februari 2013, 17:48:44 »

Iemand trouwens enig idee waarom OK op Bert gaat? En moeten we niet uitkijken naar priesters en beulen die evt nog in het spel zitten? Vooralsnog lijkt Bert een burger geworden als we zijn claim moeten geloven. Ik zie daarom meer in het lunchen van iemand anders. Hierbij herzie ik mijn hiervoor geuite mening! :-)

Lan

« Reactie #16 Gepost op: 14 februari 2013, 17:58:59 »

Iemand anders lunchen vind ik ook prima. Ik heb het gepost nu maar betere opties vind ik ook prima. Priester verwacht ik niet nog een, maar beul zou zeker kunnen.

Tom?100

« Reactie #17 Gepost op: 14 februari 2013, 18:00:25 »

Als we die mogelijke beul op mij weten te zetten is het altijd goed, die sterft dan toch omdat ik IH ben. Maar als die er niet in zit ben ik ook blij hoor

Skunki

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 14 februari 2013, 18:26:58 »

Lunch Stefan dan! ;)

Tom?100

« Reactie #19 Gepost op: 14 februari 2013, 18:32:03 »

zou ik een goede vinden :P

EDIT: al is het best jammer dat als hij bengel is zichzelf zal bengelen

SpiritReacher

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 14 februari 2013, 18:38:52 »

Ik heb ook liever Stefano op de lunch.
Mocht hij het overleven, dan kan ik zeggen dat hij beschermengel is. :D

Tom?100

« Reactie #21 Gepost op: 14 februari 2013, 18:39:15 »

Ik heb ook liever Stefano op de lunch.
Mocht hij het overleven, dan kan ik zeggen dat hij beschermengel is. :D

dat klopt :P

Rendez-Vous

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 14 februari 2013, 18:39:34 »

Hoe groot is de kans dat Stefano bengel is? Plus: ik ben van mening dat, juist omdat hij SR verdenkt, hem nog niet lunchen een betere optie is. Ik zou het meest voor OK zijn.

SpiritReacher

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 14 februari 2013, 18:48:42 »

Als Stefano sterft in de nacht en we hebben nog iemand voor lynch, dan is het 5-5 en wij hebben bij BM voordeel.
We hoeven ons dan niet zorgen te maken over verdacht zijn enzo, want we hebben dan al gewonnen.

Het enige wat ons kan tegenhouden is een g/s-koppel. :O

Tom?100

« Reactie #24 Gepost op: 14 februari 2013, 18:50:40 »

Als Stefano sterft in de nacht en we hebben nog iemand voor lynch, dan is het 5-5 en wij hebben bij BM voordeel.
We hoeven ons dan niet zorgen te maken over verdacht zijn enzo, want we hebben dan al gewonnen.

Het enige wat ons kan tegenhouden is een g/s-koppel. :O

Of adel/beulen

Lan

« Reactie #25 Gepost op: 14 februari 2013, 19:17:06 »

Ik vind Stefan lunchen prima. Als er nog adel inzit dan is Zoë een masochist  :P 

Tom?100

« Reactie #26 Gepost op: 14 februari 2013, 19:29:53 »

is het nodig dat ik op Himan stem? Als ik daarop meeschaap zou ik mezelf wel eens verdacht kunnen maken, zeker omdat Himan al bij mij wamster claimde. Als jullie het kunnen winnen met die stem van stefan en de random stemmen daarnaast, dan stem ik gewoon op een ander :P
Pagina's: 1 [2]   Omhoog