Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Moranapunten!  (gelezen 1338 keer)

Morana

Moranapunten!
« Gepost op: 5 maart 2013, 10:49:47 »

Iedereen die het spel langer overleeft dan 3 nachten en geen enkele keer inactief is geworden, krijgt 1 zogenaamde "Morana-Punt".
Onder activiteit wordt niet alleen stemmen verstaan, maar ook het schrijven van een leuk stukje. Exacte richtlijnen stel ik daar niet voor op, maar als je 3 dagen achtereen je ervan af maakt met iedere keer maar 2 regeltjes waarin je je stem zet, is dat niet actief.

Morana-Punten kan je in een volgend spel inzetten, vanaf het moment dat je je hebt ingeschreven voor dat spel totdat de inschrijvingen sluiten, voor extra leuke voordeeltjes:
Voor 1 Morana-Punt mag je 1 rol insturen die je in de rolverdeling opgenomen wil hebben
Voor 2 Morana-Punten mag je 2 rollen insturen die je in de rolverdeling opgenomen wil hebben
Voor 3 Morana-Punten mag je 3 rollen insturen die je in de rolverdeling opgenomen wil hebben
Voor 4 Morana-Punten mag je 4 rollen insturen die je in de rolverdeling opgenomen wil hebben
Voor 5 Morana-Punten mag je 5 rollen insturen die je in de rolverdeling opgenomen wil hebben

Voor 1 Morana-Punt kan je ook je rol opsturen van het laatste spel dat je hebt gespeeld, dan krijg je die bij mijn spel niet
Voor 3 Morana-Punten kan je ook een voorkeur van 3 rollen opsturen die je niet zelf wil hebben. Alle 3 deze rollen krijg je dan niet.
Voor 5 Morana-Punten kan je ook een voorkeur van 3 rollen opsturen die je zelf wel wil hebben. Welke van de 3 opgestuurde rollen je krijgt is dan een verrassing.

De maximale inzet van Morana-Punten per spel is 5 punten.

Gait

Re: Moranapunten!
« Reactie #1 Gepost op: 8 april 2013, 00:25:31 »

Morana worden de puntn nog uitgedeeld voor dit spel?:3

Nobody

« Reactie #2 Gepost op: 8 april 2013, 01:47:45 »

Kan je met 5 Morana-Punten ook 5 hetzelfde rollen insturen zoals.. 5x cupido of 5x jagers??
5x conversiewolven :P haha!

Zoniet, mag dat dan wel bij 3x?
404 Error - body not found

Morana

« Reactie #3 Gepost op: 9 april 2013, 11:36:02 »

Morana worden de puntn nog uitgedeeld voor dit spel?:3
Ja, ik ben een weekend weg geweest met mijn orkest, maar ik ben het niet vergeten. Ik zal het ergens deze week doen :)

Kan je met 5 Morana-Punten ook 5 hetzelfde rollen insturen zoals.. 5x cupido of 5x jagers??
5x conversiewolven :P haha!

Zoniet, mag dat dan wel bij 3x?
Ik zou het gewoon proberen XD

Morana

« Reactie #4 Gepost op: 15 april 2013, 21:50:26 »

done!
Pagina's: [1]   Omhoog