Nieuws

Een nieuw forumteam
Heb jij al gelezen wie er in het nieuwe forumteam zitten? Bekijk het snel door hier te klikken voor het forumnieuws. Volg tevens 539, een afscheidsspel...

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Poll

Welke wereld wordt hierna bezocht?

Geen, we blijven in de wereld van Snoopy
Ik denk dat we in de wereld van Snoopy blijven

Pagina's: 1 ... 9 10 [11]   Omlaag

Auteur Topic: Speltopic - Wat een mooie werelden allemaal!  (gelezen 13963 keer)

Tom?100

Re: Speltopic - Wat een mooie werelden allemaal!
« Reactie #150 Gepost op: 5 april 2013, 22:55:37 »

De Roze Panter loopt door in het hol van Krimson. Ze moeten een uitweg vinden! Als ze die niet vinden, dan gaat het helemaal fout! Dan komt Bolderbast voor de Roze Panter staan. Panter, ik ga je nu iets vertellen waar je niet blij van wordt, ik heb je al die tijd voorgelogen. Ik ben ook een hulpje van Krimson geworden, maar ik zweer uit mijn hart dat ik je wil helpen met het vinden van een uitweg! Ik kan DirkJan ook mee laten helpen met het vinden van de uitgang, maar we moeten die Jommeke & Flip vermoorden! Ja, je hoort me goed, vermoorden. Ze zijn erop uit om iedereen te vermoorden en dan kan je kiezen: een hulpje van Krimson die je wilt helpen ontsnappen, of een moordmachine die je sowieso zal vermoorden. Hee! Luister niet naar die vuile vent! De Roze Panter draait om en ziet Jommeke & Flip allebei op hem af komen rennen. Luister niet naar die kerel, ik ben samen met jou en ik zal met jou en Robin de uitgang vinden! Maar die vent probeert je alleen maar te bespelen en zo ons om te brengen. Niet doen, echt niet! De Roze Panter is in de war en weet niet goed wat hij aan moet. Zullen we dit beslissen onderweg naar de uitgang! Ze rennen en de Roze Panter denkt na. Hij moet een keuze maken en hij besluit zijn vertrouwen bij Bolderbast te leggen. Sorry Jommeke & Flip, ik vertrouw jullie niet na al die moorden. Dat meen je niet! Die Bolderbast heeft iedereen vermoord! Dat heb je nog met je eigen ogen kunnen zien jij zwijn! Je denkt niet helder na, je bent gek, gestoord. Ik maak je helemaal af! Bolderbast gaat tussen Jommeke & Flip en de Roze Panter staan. Nu stil jullie, ik sla jullie neer! Bolderbast haalt uit en legt Jommeke & Flip in één keer neer met een lompe rechtse. Kom je nog, pantertje, of moet ik het zelf op gaan lossen? De Roze Panter twijfelt even, maar besluit toch mee te helpen. Hij valt Jommeke & Flip aan, zonder te weten wat de gevolgen ervan kunnen zijn.

Stefano

Re: Speltopic - Wat een mooie werelden allemaal!
« Reactie #151 Gepost op: 13 april 2013, 02:12:01 »

De Nacht

In het lab van Barabas

Het was zover! Krimson begon in zijn vuistje te lachen. Er waren nog maar vijf mensen over en twee daarvan waren zijn handlangers. Als ze nu nog wat anderen konden doden, dan zou hij de heerser worden van alle stripwerelden! Dan was hij eindelijk de leider. Via het beeld volgde hij de bewegingen, totdat hij ineens wist wat hij moest doen. Hij zag namelijk dat Jommeke niet meer vertrouwd werd en dat stemde hem zeker vrolijk. Jommeke was voor hem zeker een doorn in het oog geweest, zeker nadat er al eerder geprobeerd was om hem uit te schakelen. Toen lukte het niet, want Robin had op de een of andere manier zijn dood tegen gehouden. Och ja, nu maakte het toch niet meer uit. Als dadelijk Jommeke er niet meer was, dan hield niemand hem meer tegen! Hij keek nog even naar het scherm en zag toen hoe Dirkjan en Bolderbast richting Jommeke liepen en hem oppakte. Nog voor Jommeke het door had, had Bolderbast Jommeke tegen de muur aan gegooid. Krimson zag dat Jommeke flink schreeuwde, maar wat er werd gezegd kon hij niet verstaan. Wel zag hij dat Jommeke flink kwaad was. Meteen schoot Robin Jommeke te hulp en het zag er niet al te best uit voor Bolderbast en Dirk Jan. “Schiet op,” mompelde Krimson. “Dit had allang afgelopen moeten zijn!” Krimson schudde nog zijn hoofd, maar daardoor miste hij wel meteen een hoop actie. Want in de tijd dat Krimson zijn hoofd  schudde, was The Pink Panther op Jommeke afgelopen en sleurde hij hem mee richting de muur. Robin zag dit en vuurde zijn enterhaak op The Pink Panther af. Nog voor de enterhaak zich in het lijf van The Pink Panther had geboord, wist Jommeke ook dat dit zijn einde werd. De enterhaak ging te snel en kon niet tegen gehouden worden door het lichaam van The Pink Panther. “Dit is wrang. Zo lang volgehouden om Krimson tegen te houden en dan net op het laatste moment sterven door zo iets stoms,” mompelde Jommeke. Nog geen seconde later boorde de enterhaak zich door de lijven van The Pink Panther en Jommeke en vlogen hun harten er uit. Ze waren beide op slag dood.

“Yes! Eindelijk is het gelukt!” schreeuwde Krismon het uit. Hij keek nogmaals naar het scherm van de teletijdmachine en lachte toen. Zijn pillen, zijn handlangers. Hij had niemand meer nodig! Nu kon hij alleen heersen. Hij moest nog een klein dingetje doen. Robin zou gestraft worden en eeuwig in zijn zoutmijnen werken. Bolderbast en Dirk Jan, die zouden ook nog een beloning krijgen. Alhoewel…beloning. Ze hadden al veel eerder de overwinning binnen kunnen halen, maar deden dat niet. Krimson wreef in zijn handen en wist toen wat hij moest doen. Hij zou ze in de vergetelheid sturen, naar die stakkers van een Suske, Wiske, Lambik,  Jerom en Tante Sidonia. Ze zouden nooit meer in hun eigen wereld komen. Nee, ze zouden allemaal geregeerd worden door Krimson en hij zou ervoor zorgen dat alle werelden er naar zijn evenbeeld uitzag. Krimson keek naar boven, stak zijn handen in zijn lucht en begon te lachen! Dit was het begin van….

Het Einde!!!
Pagina's: 1 ... 9 10 [11]   Omhoog