Nieuws

Schrijf je nu in voor spel 548. Dit spel is voor iedereen die wel eens de discussie op één plek wil houden. Enkel het discussietopic!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 15 16 [17]   Omlaag

Auteur Topic: Reactietopic  (gelezen 13707 keer)

Inge

Re: Reactietopic
« Reactie #240 Gepost op: 30 mei 2013, 22:53:26 »

Kudos to Nobody!!! :D

Orange-King

« Reactie #241 Gepost op: 30 mei 2013, 23:55:04 »

Super goede motivatie van Nobody als spelleidster! Jij mag wel vaker nu waarschijnlijk :)
Schrijver van de meest inspirerende verhalen 2014

Nobody

« Reactie #242 Gepost op: 31 mei 2013, 01:23:33 »

Hey allen, hartelijk dank voor de complimenten!! Ook moet ik jullie bedanken voor het spelen, want als er geen genoeg spelers waren dan was het spel ook niet door gegaan.

Credits gaan ook naar Dixie die de eerste helft van het spel mij heeft geholpen met het bijwerken van topics en als ik vragen had dat ik bij haar terecht kon. En mensen toegang gegeven op het wolven- en dodenboard. Ook dank aan Stefano die mij tijdens de laatste helft van het spel heeft geholpen met nakijken en mij moderator van board 285 heeft gemaakt zodat ik zelf de topics kon bijwerken!
Voor vragen kon ik ook bij hem terecht. En hij heeft spelers toegang gegeven op het dodenboard en karma punten uitgedeeld :)
Super Bedankt!!

Ook gaat mijn dank naar spelers op het dodenboard, vooral Wazigekip die sinds zijn dood mij elke nacht heeft geholpen met het nakijken van resultaten. Toen ik niet helemaal uitkwam en vragen had over het spel variant weet hij altijd wel een goed antw te geven. (het was makkelijker om aan hem te vragen omdat hij het spel heeft meegespeeld).

En natuurlijk ook lieve mensen buiten dit spel die mij een berichtje hebben verstuurd over spel 285 :)

Ook Beertyah bedankt, dat ik de kans heb gekregen om zijn spel te mogen leiden :)!!

Jullie zijn toppers! Echt waar. Zonder jullie was het niet gelukt. Ik heb echt wel genoten van het spel en ik hoop jullie ook.
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2013, 02:20:45 door Nobody »
404 Error - body not found

Sil

« Reactie #243 Gepost op: 31 mei 2013, 07:47:41 »

Ik vond het een tof spel, Nobody!
Je enthousiasme en de leuke nachten maakten de lange duur zeker meer dan goed!
En ook prettig dat als je merkt dat spelers het wat minder beginnen te vinden, je gewoon kortere deadlines doet. :)

Geweldig! :D
Pagina's: 1 ... 15 16 [17]   Omhoog