Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het Dorpshuis of een meeting. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omlaag

Auteur Topic: Welkom doden!  (gelezen 5764 keer)

Wazigekip

Re: Welkom doden!
« Reactie #75 Gepost op: 28 mei 2013, 00:56:45 »

Nadat iedereen(of heel wat in ieder geval) zich er 10 dagen lang vanaf heeft gemaakt met een stempost van 1 of 2 regels vind ik het echt niet onredelijk om de laatste dag een beetje verhaal te verwachten. Ja, dit spel duurde langer dan normaal, maar de miniverhaaltjes kwamen al veel eerder.

Ik heb al spellen gezien waarbij mensen als ze inactief zijn hun woordenlimiet de dag erna moeten inhalen. En iedereen was hier vrij om 10 dagen lang zich er makkelijk af te maken met een stempost van 10 woorden. En geen officieel woordenlimiet betekent normaal niet dat je maar wat kunt aanbaggeren, dus ik vind dat Nobody hier nog heel mild in is geweest tijdens het spel.

Tom?100

« Reactie #76 Gepost op: 28 mei 2013, 01:04:24 »

Ja, voor degenen die de tijd hebben, is dit een goed maatregel, maar bijvoorbeeld devyathe is nu dus echt de sjaak, ze heeft aangegeven geen limieten te kunnen bereiken.

MvM

« Reactie #77 Gepost op: 28 mei 2013, 10:28:43 »

Dan moet je gewoon niet tot de laatste minuut wachten met een verhaal typen!

Wazigekip

« Reactie #78 Gepost op: 30 mei 2013, 19:56:31 »

En dat lijkt ook allemaal perfect te kloppen.

Nobody

« Reactie #79 Gepost op: 30 mei 2013, 20:11:23 »

Zolang er tot de deadline niks wordt gewijzigd wel ja :) Ik ga alvast aan het eindpost schrijven.
404 Error - body not found

Devyathe

• Gast
« Reactie #80 Gepost op: 31 mei 2013, 08:02:08 »

Dan moet je gewoon niet tot de laatste minuut wachten met een verhaal typen!

ik wacht nooit tot de laatste minuut met schrijven, maar heb het de afgelopen werken ontzettend druk gehad met werkdagen van soms meer dan 13 uur, en een moeder in het ziekenhuis, o.a.
toen ik me inschreef had ik er niet op gerekend dat dit spel bijna twee maanden zou duren...
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2013, 08:03:47 door Devyathe »
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omhoog