Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Infotopic - Name, planet, sector and identification number please?  (gelezen 4405 keer)

tijgerke87

Re: Infotopic - Name, planet, sector and identification number please?
« Reactie #15 Gepost op: 30 mei 2013, 21:37:27 »

sorry vandaag verliep erg chaotisch voor mij  :-\

Gambit

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 30 mei 2013, 23:09:03 »

23 uur pas hier online, dus sorry

Julianwolf

« Reactie #17 Gepost op: 2 juni 2013, 23:53:02 »

Wacht, ik zie nu goed daar er niet eens een verlichter in zat? XD

tijgerke87

« Reactie #18 Gepost op: 3 juni 2013, 00:45:19 »

Wacht, ik zie nu goed daar er niet eens een verlichter in zat? XD

*ding ding ding*

men word wakker hoor  (A) dat er staat dat er een bepaalde rol in kan zitten en hoe die dan zou werken houd niet in dat die er werkelijk inzit  (A)

PiperWyatt

« Reactie #19 Gepost op: 3 juni 2013, 07:32:28 »

*ding ding ding*

men word wakker hoor  (A) dat er staat dat er een bepaalde rol in kan zitten en hoe die dan zou werken houd niet in dat die er werkelijk inzit  (A)
Sorry maar dat vind ik onzin. niet van de nieuwe rollen maar wel die orc rol. Daar strooi je alleen chaos meexD Ik heb me goed laten vangen hierin!

Shaddow

« Reactie #20 Gepost op: 3 juni 2013, 09:39:50 »

Sorry maar dat vind ik onzin. niet van de nieuwe rollen maar wel die orc rol. Daar strooi je alleen chaos meexD Ik heb me goed laten vangen hierin!
Wat, het is onzin dat als je normaal speelt zonder dat iemand weet welke rollen erin zitten, je dit keer niet zegt welke rollen er allemaal inzitten? :p.

Genoeg mensen hebben al gezegd, die orc zat er niet bij :p.

Dat soort aankondigingen betekenen nog vaker dat de rollen gaan veranderen.
VOTE SHADDOW FOR BM 4825

EEN GOED GOEDJE, EEN SLECHT SLECHTJE

Nephtysis

« Reactie #21 Gepost op: 3 juni 2013, 11:24:24 »

Ik vind het eigenlijk wel zo eerlijk tegenover de slechtjes wanneer de goedjes niet direct weten of ze een bepaalde rol wel of niet hebben wanneer die momenteel getest wordt op een kleine aanpassing. Ik vind zelf eigenlijk dat die notice gewoon ieder spel gepost moet worden, ongeacht of die erin zit, want het is niet de bedoeling dat je ook maar enige info hebt over wat er wel of niet inzit.

Be who you are and say what you feel, because those that mind don't matter and those who matter don't mind. ~ Dr. Suess

PiperWyatt

« Reactie #22 Gepost op: 3 juni 2013, 16:34:29 »

Ik vind het eigenlijk wel zo eerlijk tegenover de slechtjes wanneer de goedjes niet direct weten of ze een bepaalde rol wel of niet hebben wanneer die momenteel getest wordt op een kleine aanpassing. Ik vind zelf eigenlijk dat die notice gewoon ieder spel gepost moet worden, ongeacht of die erin zit, want het is niet de bedoeling dat je ook maar enige info hebt over wat er wel of niet inzit.

Ik zeg niet dat je moet vertellen wat er in zit, maar je moet niet over een orc beginnen als die er niet in zit. Dan heeft die aanpassing toch ook geen reden? Ik ken jou als spelleider niet, maar als dit net zoiets is als Saskias oude dorpsman of hoe het ook heet dat ze in haar skyperegels heeft staan, is dat ook ok voor mij. Je hanteert die rol bij jouw spellen. Maar dan had iemand wel tegen mij mogen vertellen dat dit standaart bij jouw spellen zit. Nu vond ik het alleen maar raar omdat je wel op het verkeerde spoort gezet wordt. Dat je rollen wil testen en zegt: deze kunnen getest worden en er zit er 1 of meerdere niet 1 dan vind ik niet erg, maar die orc dat vond ik dan weer onzin omdat dat gee.n 'nieuwe' rol is, snap je? Want als je niet over een orc begonnen was, had ik niet gedacht dat er een in zit, of misschien juist wel adhv de gebeurtenissenDit is ook helemaal geen verwijt of dergelijke, ik snap jullie standpunt. Ik hoop dat jullie de mijne ook kunnen zien?

tijgerke87

« Reactie #23 Gepost op: 3 juni 2013, 16:40:09 »

dat doet elke spelleider, als er wijziging zit in hoe een rol werkt dat spel ongeacht of die er nu wel of niet in zit dan word dat vermeld.

PiperWyatt

« Reactie #24 Gepost op: 3 juni 2013, 16:52:00 »

Dat wist ik niet :( Nevermind dan. Weer een les geleerd :)

nathh

« Reactie #25 Gepost op: 3 juni 2013, 18:20:03 »

Dat wist ik niet :( Nevermind dan. Weer een les geleerd :)

Dit spel had toch Stefano als echte spelleider?
Nou dan, bij al Stefano's spellen staat die aanpassing van de orc erbij als je het mij vraagt, ga maar teruglezen. ;)

PiperWyatt

« Reactie #26 Gepost op: 3 juni 2013, 18:36:47 »

Dit spel had toch Stefano als echte spelleider?
Nou dan, bij al Stefano's spellen staat die aanpassing van de orc erbij als je het mij vraagt, ga maar teruglezen. ;)
Ik dacht alleen van Nephtysis xD Nu voel ik me heel dom :( Niemand heeft ook ooit geopperd dat dit bij al zijn spellen zo is xD

Roggie99

« Reactie #27 Gepost op: 3 juni 2013, 20:38:22 »

Stefano

« Reactie #28 Gepost op: 3 juni 2013, 20:58:47 »

Waarom denk je dat ik zo vaak duidelijk heb gemaakt dat alle pm's naar mij en Neph moesten :P Dat is altijd met hulpspelleider erbij :P
En idd, als ik rollen heb die eventueel aangepast worden, zet ik dat er bij :P
Pagina's: 1 [2]   Omhoog