Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Uitgespeurd  (gelezen 2588 keer)

Nobody

Re: Uitgespeurd
« Reactie #30 Gepost op: 24 juni 2013, 02:35:33 »

Thanks, het was een spannend potje..

Jullie hebben het ook goed gedaan, er is veel samengewerkt in het spel! Zelfs Wazigekip die uren lang online was en altijd bereikbaar was om alle feiten op het rijtje te zetten..
Overleggen wie de wolven zou kunnen zijn en zelfs als LIJK heeft hij het goed gespeeld. Ik begon bijna te twijfelen aan de koppel of Domien.
Dat de wolven, het lijk nogmaals hadden gelunched zou ik zelf nooit opgekomen zijn!

Toch wel fijn dat we na het spel alles kunnen nalezen!

En nogmaals... sorry G/G-koppel Geebster en Wschoolf1 :(

Ook jammer dat de wolven Wazigekip hadden gelunched omdat ze dachten dat hij Ziener was. Doordat ik Wazigekip niet in de hack wilde..

Redeast, je bent nieuw maar ik zie zeker vooruitgang!! Een hele fijne samenwerking gehad! O0

Maarja, ik heb niet iedereen opgenoemd maar iedereen heeft heel leuk gespeeld hoor :)

Tom?100! Je bent een goede spelleider!!
404 Error - body not found

Nobody

Re: Uitgespeurd
« Reactie #31 Gepost op: 24 juni 2013, 03:39:57 »

Ahw, ik vind het nu wel sneu voor Maanwolfje dat ze gewoon om reacties uit te lokken een leugen opgezet is tegenover haar en dat ze daarom al die stemmen krijgt

Aah joh! :) Het was allemaal een test! Vond het eigenlijk wel grappig ;D Die pm's die hij op de DT heeft gecitaat waren wel echt trouwens...
Heb hem daarna nooit meer erover gehoord eigenlijk.. en hij heeft mij na de lynch ook niet verdacht geprobeerd te maken?
404 Error - body not found
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog