Nieuws

Schrijf je nu in voor spel 548. Dit spel is voor iedereen die wel eens de discussie op één plek wil houden. Enkel het discussietopic!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Overleg nacht 1: The researchers arrived!  (gelezen 2139 keer)

timmeh

• Gast
Re: Overleg nacht 1: The researchers arrived!
« Reactie #15 Gepost op: 31 mei 2013, 15:56:52 »

Ah oke,

Ik heb nu goed geclaimd 8)
En jullie dan?

MvM

« Reactie #16 Gepost op: 31 mei 2013, 16:52:27 »

Ik heb geclaimd dat ik aan de goede kant sta.

Wat betreft Sjamaan. Jammer als we hem/haar lunchen, maar je kunt er niets aan doen. Als je er actief naar op zoek gaat is het een te groot risico, daarbij is er ook een redelijke kans dat er helemaal geen sjamaan is. ^-^

MvM

« Reactie #17 Gepost op: 31 mei 2013, 16:53:14 »

Wat betreft lunch, zullen we gewoon de bovenste van het lijstje in het infotopic lunchen? Dat is dan dus bert-boefjes...

timmeh

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 31 mei 2013, 16:56:33 »

Mijn idee was om een ervaren speler dr uit te gooien en dat is Bert-boefjes ook dus ik vind het prima.

MvM

« Reactie #19 Gepost op: 31 mei 2013, 17:18:45 »

Ik heb de lunch geplaatst. Mochten jullie hem nog willen wijzigen, mag dat van mij.

Ik moet in ieder geval zo gaan werken, dus voor de deadline ben ik niet meer online..

smiekero

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 31 mei 2013, 18:45:23 »

Ik ben het er wel mee eens. We weten nog niet genoeg om een zekere keuze te maken, en een nieuwe speler eruit donderen is niet erg sportief :P

Nobody

« Reactie #21 Gepost op: 24 juni 2013, 03:34:56 »

Mijn idee was om een ervaren speler dr uit te gooien en dat is Bert-boefjes ook dus ik vind het prima.

Damn.. XD Pijnlijk, maar dit zal ik wel als een compliment opvatten hoor double-B! Wel jammer dat nacht 1 lunches meestal doorgaan.
404 Error - body not found
Pagina's: 1 [2]   Omhoog