Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Welkom/ Algemeen. - Vergeet de geheime bij een komst in de school vanavond niet!  (gelezen 2073 keer)

anthony-boy2

• Gast

oke dat ziet er al slecht uit 4 stemmen :)

bert-boefjes

Ik heb met jullie mee gestemd. Wel even getwijfeld. Maar met de stem van Kip (bm) op anthony is dat best wat.
Dus ik hoop echt dat Geerte wolf blijkt te zijn en we haar mogelijk kunnen laten lynchen met onze stemmen  8), en dat de andere spelers eventueel nog gaan spreiden.
Ergens leek het me niet heel handig, omdat als Geerte inderdaad als wolf sterft, ze wel kunnen raden dat er adel in zit, en dat er een adel tussen de Geerte stemmers zit. Maar dat moeten we dan maar voor lief nemen!
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

anthony-boy2

• Gast

ik ben dood maar ja dat is het spel
 het was tof om adel te zijn hopelijk ben ik in een volgend spel wel adelijke

bert-boefjes

Je was een toffe mede-adellijke!

Maartjeee, dit betekent wel dat wij een nieuwe adel moeten kiezen. Zelf ben ik er redelijk overtuigd dat Tijgerke goed is. Dus die zie ik dan wel het liefst hier. Maar wat vind jij?
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Maartjeee

• Gast

Ja Anthony, hopelijk nog een keer samen adelijke! ;)

Trouwens, weten de anderen dat Anthony adelijke was?

Als jij van Tijgerke overtuigd bent lijkt me dat sws wel een goede keuze...? (Heeft veel ervaring enzo :p) Ikzelf vertrouw niemand nog echt genoeg of iets... Dus ik zou voor Tijgerke gaan dan

bert-boefjes

Nee :)
pas als het spel voorbij is, en alle boards open gegooid worden, wordt dus bekend wie er adel waren!

Maartjeee

• Gast

Okaj dat is wel mooi (anders was het miss wel heel obvious geweest dat wij het waren XD)

bert-boefjes

Tot die tijd zijn alleen wij het die het weten :D
Maar Tijgerke vind je  goed?

Maartjeee

• Gast

Ja, ik vind het best? :)

bert-boefjes

Oke mooi :)
dan moet je haar naam ook nog even posten in het andere topic :)

tijgerke87

oiiii

Maartjeee

• Gast

Hoooi! ;)
Pagina's: 1 [2]   Omhoog