Nieuws

Zin in een potje weerwolven van wakkerdam?

Klik dan hier en meld je aan!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Jeanine? Wie is dat dan?  (gelezen 519 keer)

maureen

Jeanine? Wie is dat dan?
« Gepost op: 28 mei 2013, 17:11:48 »

Huh Jeanine? Ja Jeanine!

Wie Jeanine is zullen jullie zo direct te horen krijgen, eerst spelen we voor dit selecte groepje een filmopname af. *stopt schijfje in de afspeler* en de film begint op een klein tv scherm:

(een vrouw verschijnt in beeld en begint te praten)

"Hallo, in deze opname zal ik jullie alleen vertellen wat jullie moeten weten. Ik ben de leider van een organisatie die strijd voor gerechtigheid en vrede. Die strijd is de afgelopen decennia steeds belangrijker geworden, en daarmee ook bijna onmogelijk, en wel hierom."

(op de opname verschijnen beelde van doden, gevechten en moorden)

"Jullie kunnen je dit niet meer herinneren, maar als jullie denken dat dit de daden zijn van een terroristische groepering of een dictatoriaal regime, dan hebben jullie slechts ten dele gelijk. De helft van de mensen op deze beelden, die deze verschrikkelijke daden begingen, waren jullie buren, jullie familieleden, jullie collega's. Wij voeren geen strijd tegen een bepaalde groep. wij voeren strijd tegen de menselijke natuur, of wat daarvan geworden is, in elk geval.
Daarom zijn jullie zo belangrijk. Onze strijd tegen geweld en wreedheid behandelt alleen de symptomen van een ziekte, en geneest haar niet. Jullie zijn het geneesmiddel. Om jullie te beschermen hebben we een manier gevonden om jullie van ons gescheiden te houden. Van onze watervoorziening. Van onze technologie. Van onze maatschappelijke structuur. We hebben jullie maatschappij op een bepaalde manier vormgegeven, in de hoop dat jullie het moreel besef terug vinden dat de meesten van ons verloren hebben. We hopen dat jullie in de loop der tijd zullen veranderen zoals de meesten van ons dat niet meer kunnen. Ik laat deze beelden voor jullie achter omdat jullie dan weten wanneer het tijd is om ons te kunnen helpen. Jullie zullen weten wanneer het tijd is wanneer velen van jullie flexibeler van geest lijken dan anderen. Jullie zullen deze mensen Afwijkenden noemen. Zodra ze in grote getallen onder jullie zijn, moeten de leiders Vriendschap de opdracht geven om de poort voor altijd open te zetten, zodat jullie uit jullie isolement kunnen komen.
Deze informatie is voorbehouden aan de regeringsleiders. Jullie moeten met een schone lei beginnen. Maar vergeet ons niet.
Ik sta op het punt om me bij jullie te voegen. Net als de rest zal ik vrijwillig mijn naam, mijn gezin en mijn thuis vergeten. Ik zal een nieuwe identiteit aannemen, met valse herinneringen en een vals verleden."

(de opname is gestopt en het beeld wordt zwart).

Maar nu, terug naar het heden waar we het net nog over Jeanine hadden. Zij is, om het zo maar te noemen, de opperbaas van Eruditie. Ook zij kent de waarheid van de facties en het plan dat de poort geopend moet worden als er veel afwijkenden zijn. Maar dit wil zij niet, zij wil door blijven gaan in deze wereld van de facties en jullie binnen het hek houden. Jeanine spoort alle afwijkenden op en vermoord hen of sluit hen op. Jullie taak als adel is om hiertegen te strijden, oftewel, jullie zijn de tegenhangers van Jeanine.

Verhaal technisch weet je dit niet. (Tenminste, je weet het wel, maar je mag er niet over schrijven!!)

Als je hier nog vragen over hebt: Stel ze dan, of pm ze naar Morana EN maureen.
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2013, 16:16:32 door maureen »
Pagina's: [1]   Omhoog