Nieuws

Een nieuw forumteam
Heb jij al gelezen wie er in het nieuwe forumteam zitten? Bekijk het snel door hier te klikken voor het forumnieuws. Volg tevens 539, een afscheidsspel...

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Evaluatietopic  (gelezen 1427 keer)

Zabulus

Evaluatietopic
« Gepost op: 31 mei 2013, 11:58:26 »

We hebben dit spel een spelvariant gebruikt en ik ben benieuwd naar jullie belevingen van deze spelvariant :)

Evt andere op en/of aanmerkingen mogen ook (zowel positief als negatief ;))

Nephtysis

Re: Evaluatietopic
« Reactie #1 Gepost op: 31 mei 2013, 12:17:19 »

Ik vond dit een superleuk spel om te spelen en uit te puzzelen, ook al werden mijn theorieen complexer naarmate het spel vorderde. De gildes houden het compleet random gaan van de spelers tegen en geven ook de BM een ietwat andere functie, al was dat in dit spelletje iets minder aan de orde, gezien de meeste lynches na de poging richting Kingosje behoorlijk unaniem waren. Maar naar mijn idee dus zeker voor herhaling vatbaar :P

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

Sil

« Reactie #2 Gepost op: 1 juni 2013, 08:29:15 »

Ik heb het van de kant gevolgd en het lijkt mij ook een prima variant die opnieuw gebruikt kan worden!

Het maakt het spel leuker op sommige plekken, maar de balans wordt niet verstoord en ik kan zo 1-2-3 geen echte nadelen bedenken. O0

redeast

« Reactie #3 Gepost op: 1 juni 2013, 12:36:44 »

Ik vind het een geweldig eerste spel en ik gun de overwinning yara van harte!
"Every day could be your last"

Nephtysis

« Reactie #4 Gepost op: 1 juni 2013, 12:50:54 »

Ik heb het van de kant gevolgd en het lijkt mij ook een prima variant die opnieuw gebruikt kan worden!

Het maakt het spel leuker op sommige plekken, maar de balans wordt niet verstoord en ik kan zo 1-2-3 geen echte nadelen bedenken. O0

Het enige wat ik kan bedenken is dat een snelle overmacht in het ambtelijk en boeren gilde extreem zwaar meetelt, maar daar is in dit spel met de verdeling wel rekening mee gehouden gelukkig :)

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous
Pagina's: [1]   Omhoog