Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omlaag

Auteur Topic: Na klets topic  (gelezen 7445 keer)

redeast

Re: Na klets topic
« Reactie #75 Gepost op: 23 juni 2013, 14:09:03 »

Ah die had ik nog niet gezien.
Maar ik vind dat Sil gelijk heeft. Ik heb ook niet helemaal top gespeeld.
Aan de ene kant deed ik mee aan nog een ander spel, maar aan de andere kant had ik ook echt niet goed gelezen etc.
Dus ik hoop dat ik de volgende keer het beter doe.

"Every day could be your last"

tijgerke87

« Reactie #76 Gepost op: 23 juni 2013, 14:17:27 »

gewoon als je weet dat je als je aan 2 meedoet tegelijkertijd in beide niet super speelt het bij 1 spel houden zoals eerder genoemd als goede optie. Hoe leuk een thema ook is als ik me om welke reden dan ook niet goed op kan richten sla ik hem liever over dan een halfbakken spel te spelen en mogelijk rol niet volledig te kunnen benutten. Dat is gewoon zuur namelijk.

redeast

« Reactie #77 Gepost op: 23 juni 2013, 14:22:06 »

Ja klopt.
Ik deed wel een beetje mee met netwerken, maar ik had mijn aandacht meer op 291.
Nou ja, ik doe de volgende keren wel gewoon mee met één spel en dan hopen dat ik niet snel dood ga  XD

Gambit

• Gast
« Reactie #78 Gepost op: 23 juni 2013, 17:44:10 »

Oeh nu ik alle rollen bekijk met adel, is het eigenlijk ongelooflijk dat wij gewonnen hebben.
Goed had eigenlijk al 4 zekere goedjes die elkaar kenden.
de 3 adels (alle 3 WB dus goede vragen)
+ geliefde die priester was.

We hebben echt het geluk gehad dat de adel het niet goed verder uitspeelde en dat Lionne het koppel doodde.
Tevens Beschermengel die nachten vergeet en de huidenwisselaar die zijn/haar rol vergeet te gebruiken.
Daarbij Yeti die geen nachtelijke acties verpeste en dat was dit keer in het voordeel voor slecht.

PiperWyatt

« Reactie #79 Gepost op: 23 juni 2013, 17:48:49 »

Krijgen wij nu die befaamde Morana punten? :D

redeast

« Reactie #80 Gepost op: 23 juni 2013, 18:27:10 »

Ik zou er ook graag een krijgen. Maar goed jullie hebben inderdaad nogal veel geluk gehad.

nathh

« Reactie #81 Gepost op: 23 juni 2013, 18:51:35 »

Of we zijn gewoon superpro. :D ;D ;) :) 8) ::) :P ^-^ O0 (A) (6) XD

nathh

« Reactie #82 Gepost op: 23 juni 2013, 19:31:22 »

Ik heb net het eerste hoofdstuk van insurgent gelezen en helemaal aan het begin komt een vrouw met de achternaam Reyes voor. Gatan's achternaam. XD

PiperWyatt

« Reactie #83 Gepost op: 23 juni 2013, 20:22:11 »

Ik heb net het eerste hoofdstuk van insurgent gelezen en helemaal aan het begin komt een vrouw met de achternaam Reyes voor. Gatan EN DECLANs achternaam. XD

Cool :)

Mexicanobroeder

« Reactie #84 Gepost op: 24 juni 2013, 12:54:45 »

Wat ik nog wel het stomste vond van de wolven was om mij te lunchen. Piper, je wist dat Geerte delver was en dat ik een verzekering had. Had je mij als lijk gewild, in de situatie waarin ik redelijk goed slechtjes eruit aan het vissen was? Het is puur geluk dat Morana en Maureen het niet hebben verwerkt, maar dat was volgens mij wel het stomste wat jullie hadden kunnen doen. XD

PiperWyatt

« Reactie #85 Gepost op: 24 juni 2013, 13:15:30 »

Ik heb daar idd niet goed over nagedacht, over het feit dat Geerte die nacht ging delven. Dat is de enige steek die ik heb laten vallen, mag het? xD

EDIT: Ik heb ff wolvenboard nagechecked xD

Ik heb duidelijk gezegd dat ik er op stond om Geerte te lunchen, toen ik erachter kwam dat ze Delver was.
Citaat
Ik denk dat we er allemaal baat bij hebben een goede delver eruit te werken. Ik sta er dan ook op om Geerte te lunchen!!!
Verder zal ik 1 of 2 keer (liever 1) tegen Mexi zeggen dat de hack mislukt is.
Als Mexi daarna nog leeft (want ik zou hem dan nacht 4 willen lunchen omdat er anders kans is dat hij Geertes lijk wordt)

En toen kwam Geerte met dat ze nog niet wou delven, daarom werd er toen besloten Mexicano te lunchen. Dus Geerte heeft gelogen tegen mij xD
« Laatst bewerkt op: 24 juni 2013, 13:22:30 door PiperWyatt »

Mexicanobroeder

« Reactie #86 Gepost op: 24 juni 2013, 15:27:11 »

En toen kwam Geerte met dat ze nog niet wou delven, daarom werd er toen besloten Mexicano te lunchen. Dus Geerte heeft gelogen tegen mij xD

Een delver geloven is wel het meest naieve wat je kunt doen in de wereld van WvW.

PiperWyatt

« Reactie #87 Gepost op: 24 juni 2013, 19:46:07 »

Een delver geloven is wel het meest naieve wat je kunt doen in de wereld van WvW.
Ik weet het, maar net zoals zij mij vertrouwde, vertrouwde ik haar xD
Never trust a grafdelver :)

geerte11

« Reactie #88 Gepost op: 24 juni 2013, 23:26:10 »

Ik weet het, maar net zoals zij mij vertrouwde, vertrouwde ik haar xD
Never trust a grafdelver :)

nu dat vind ik wel weer heel lief van je <3
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omhoog