Nieuws

Meer dan WvW
Er is zoveel meer dan alleen Weerwolven. Bezoek het café, een meeting of organiseer zelf een competitie. :)

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 11 12 [13]   Omlaag

Auteur Topic: Reacties op rolvoorstellen  (gelezen 14010 keer)

RickTorreman

Re: Reacties op rolvoorstellen
« Reactie #180 Gepost op: 19 maart 2020, 16:36:43 »

Wat vind men van de onruststoker? @Kevindemen @BloodWolf14 @bert-boefjes @adriaan
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

bert-boefjes

« Reactie #181 Gepost op: 19 maart 2020, 17:23:48 »

Ik vind hem op zich wel leuk! Zeker in een later stadion in het spel kan het altijd een aantal van slecht tegen een aantal van goed zijn. waarbij het soms net 1 stem kan schelen voor de lynch. Dus voor zulke momenten zou die leuk zijn.

Het enige waar ik wel over twijfel is of ik het een kracht vind die bij kamp goed moet horen. Vooral omdat de eerste dagen de lynch redelijk willekeurig is en het vaak goedjes zijn die dan sterven. Als de onruststoker dan zijn actie in zet, werkt hij zijn team eigenlijk meer tegen dan dat hij ze helpt.

Ik zou dan misschien eerder kiezen dat ie neutraal is en afhankelijk van de uitkomst z'n alliantie vast staat:
Sterven er 2 goedjes -> wordt ie slecht.
Sterven er 2 slechtjes -> wordt ie goed.
Sterft er een goedje en een slechtje -> Mag hij kiezen.
Sterft er een neutrale en een goedje -> wordt hij slecht.
Sterft er een neutrale en een slechtje -> wordt hij goed.

Al denk ik dat het misschien ook een leuke rol zou zijn als hulpje. Maar dan wel met de beperking dat hij alleen zijn kracht kan gebruiken als hij daadwerkelijk contact heeft met iemand van het wolvenboard. Dan moet de onruststoker naar de spelleider een pm sturen met de naam van de persoon van het wolvenboard met wie die contact heeft. En die persoon van het wolvenboard een pm naar de spelleider met de naam van de onruststoker. En vanaf dat moment zou hij dus zijn kracht kunnen gebruiken. Daarmee krijg je dus een hulpjesrol die ook actief op zoek moet gaan naar andere slechtjes.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Kevindemen

« Reactie #182 Gepost op: 19 maart 2020, 18:27:21 »

Eens met Bertje betreft neutraal. Al lijkt hij wel op een rol van weerwolven waaghalzen en is die ook goed. Werkt daar prima.
"Stay away from negative people. They have a problem for every solution" - Albert Einstein.
Pagina's: 1 ... 11 12 [13]   Omhoog