Nieuws

Een nieuw forumteam
Heb jij al gelezen wie er in het nieuwe forumteam zitten? Bekijk het snel door hier te klikken voor het forumnieuws. Volg tevens 539, een afscheidsspel...

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 ... 14 15 [16]   Omlaag

Auteur Topic: Reacties op rolvoorstellen  (gelezen 16512 keer)

redeast

Re: Reacties op rolvoorstellen
« Reactie #225 Gepost op: 6 oktober 2020, 16:15:41 »

Ik vind het een leuke rol, maar ik zou me dan wel afvragen waarom iemand dan wel voor IJzeren Hein zou gaan of voor Jager (tenzij er een spel is met ongeveer iedereen IJzeren Hein, dan is beul een beetje riskant).
"Every day could be your last"

bert-boefjes

« Reactie #226 Gepost op: 6 oktober 2020, 19:26:53 »

Ik vind het een leuke rol, maar ik zou me dan wel afvragen waarom iemand dan wel voor IJzeren Hein zou gaan of voor Jager (tenzij er een spel is met ongeveer iedereen IJzeren Hein, dan is beul een beetje riskant).

Eigenlijk had ik dat om een paar redenen bedacht:
-Je wilt toch dat je na een dag al iets kan hebben en niet dat je dan meteen een sterkere kracht krijgt.
-Zeker als je verwacht dat het een kort potje kan worden of net wat je zegt als je verwacht/hoort dat er meerdere speler jager of beul claimen kan het nuttig zijn.

Daarnaast vind ik het zelf ook wel handig dat hij gewoon als burger gezien wordt. Want hij zou (na lang genoeg wachten) immers bewijsbaar zijn. Als je dat vrij vroeg roept heb je kans dat je bekeken gaat worden. En je wilt daarmee niet teveel in de schijnwerpers staan, want als je dan bekeken gaat worden zien ze burger. En als je gewisseld wordt en nog niets gesmeed hebt, dan moet een nieuwe Smit van voor af aan beginnen met smeden.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Zabulus

« Reactie #227 Gepost op: 15 oktober 2020, 22:26:56 »

@De Smit: Klinkt als een leuke rol. Persoonlijk zou ik de beul niet drie maar zelfs vier nachten laten wachten. Voor mij is het dan meer in evenwicht. Want zoals Redeast zegt: Zoals het nu is zou ik bijna altijd voor beul gaan. Maar dat is vooral een persoonlijke voorkeur. Verder vind ik het feit dat hij altijd als burger wordt gezien weinig toevoegen. Ik zou het gewoon op smit houden.

@De Bommenmaker: Persoonlijk vind ik het te willekeurig. Kan wel strategisch gebruikt worden, dus het is niet een rol die ik nooit zou willen gebruiken. Maar niet echt mijn stijl zeg maar

@Lijkschouwer: Leuke rol, maar ik vind hem zoals hij nu is te zwak. Ik zou het aantal verhogen naar twee of misschien zelfs drie keer. En ik zou hem gewoon goed maken. Heeft slecht denk ik vrij weinig te bieden.
Pagina's: 1 ... 14 15 [16]   Omhoog