Nieuws

Hulpspelleideren?
Wil jij ook eens een spel helpen leiden met een tof thema, een vreemde variant of een waarachtige wending? Benader eens een spelleider!

Welkom, vreemdeling!

Je kunt inloggen middels de velden hieronder, of jezelf registreren als je dat nog niet hebt gedaan.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Tabletop Simulator op steam!  (gelezen 428 keer)

Rob

Tabletop Simulator op steam!
« Gepost op: 30 juni 2016, 13:55:02 »

Hallo, allemaal.
Zoals sommige al hebben meegekregen, óf via het cafe óf via facebook berichtje (de spam. D:) is Tabletop Simulator tot 4 juli in de aanbieding. Het kost 10 euro.

Je kan met Tabletop Simulator bijna alle bordspellen spelen (Sommige zijn er af gehaald door DMCA claims, zoals bv Splendors.) via het programma. Het is echt geweldig. Ik heb nu in 4 dagen ongeveer 42 uur in de game zitten.

Waarom ik hier eigenlijk reclame maak? Zoals mensen op de WvW week al weten doe ik NIETS liever dan spelletjes spelen, de hele dag door. En het leek mij geweldig met een hele grote WvW groep spellen te spelen, als je niet tijdens de WvW week bij elkaar kan zijn. Want je kan het gewoon online spelen.

Als je het al hebt, zou je dan je steam account naam door kunnen geven? Dan kan ik je toevoegen, en kunnen we een keer samen spelen! Lijkt me geweldig. :D

De games die ik tot nu toe heb gespeeld zijn:

-Smash Up
-Secret Hitler
-Codenames (GE. WEL. DIG. Dit ga ik kopen om mee te nemen tijdens WvW week. Geweldige party game.)
-De Schat en de Sleutel
-Betrayal At House on the Hill
-Pokemon Master Trainer (de nostalgie! :D )
-Forbidden desert (Verloren stad dacht ik dat die heette in het Nederlands)
-Bang! The Card game
-5 Tribes (Moet ik nog vaker spelen. Ik heb het heel even gespeeld, snapte er niet zo veel van!)

Sorry voor de spam, maar ik wil gewoon heel graag bordspellen met jullie spelen!

Bedankt voor het luisteren naar mijn rant. Oké, doei! :D

Steamnamen die Tabletop Simulator hebben:

-Aap met Mosterd. (Rob) Vraag mij niet hoe ik aan de naam kom. ::)
-Kimm501, Yinx, Yinxi, Dixie of Dixee (Kim, Dixie) :P
-Kevindemen. (Kevindemen)
-Skeilah (Skeilah). Omdat ze dit niet wil. ::)
-Sil1234 (Sil).
-Marleen (Julli).
« Laatst bewerkt op: 8 juli 2016, 15:46:28 door Rob »

Dixie

Re: Tabletop Simulator op steam!
« Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2016, 14:37:02 »

Vet! Mijn naam is geloof ik Kimm501, of Yinx / Yinxi, of Dixie / Dixee :P maar ik zal zaterdag even kijken voor de zekerheid ^^

Rob

« Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2016, 14:41:01 »

Ik heb je er heel volledig ingezet, haha! Ik hoor het zaterdag wel, en dan pas ik het aan. :)

Rob

« Reactie #3 Gepost op: 6 juli 2016, 11:32:03 »

Voor de mensen die denken dat ze het spel nog wel wouden hebben, maar 20 euro te veel vonden. Je kan het spel kopen via G2a nog, voor volgens mij 13 euro. Dat is echt safe, ik heb het gisteren ook nog voor iemand gekocht daar. Je kan gewoon via iDEal, paypal of andere betalingsmogelijkheden betalen. Als iemand het niet safe genoeg vindt of niet weet hoe hij daar kan bestellen, stuur mij dan gerust een persoonlijk bericht, en dan help ik je er mee! :D

Germelia

« Reactie #4 Gepost op: 7 juli 2016, 12:03:44 »

@Rob, wij hebben 5tribes in de kast staan, voel je vrij om een keer te komen spelen ;)
<3

Skeilah

• Spellenstop. Only forumchatting!
  • Global Mod
  • Bewoner
  • Overwinningen: +6/-13
  • Geslacht: Vrouw
  • €4164
  • Bekijk inventory
  • Stuur geld naar Skeilah
  • Braafste burger & Wangknijpschattigste WvW'er 2018
    • SCNVM - The Blog
« Reactie #5 Gepost op: 7 juli 2016, 14:17:27 »

Heb je me nu echt Silkat genoemd? :''') Mijn Steam-naam is ook gewoon Skeilah hoor. Silkat is een schuilnaam. ;3

Rob

« Reactie #6 Gepost op: 8 juli 2016, 15:46:00 »

@Rob, wij hebben 5tribes in de kast staan, voel je vrij om een keer te komen spelen ;)

Ooh! :D Ja, dat lijkt me wel een keer leuk! :D 5Tribes lijkt echt super leuk, alleen het ziet er een beetje ingewikkeld uit haha.

Germelia

« Reactie #7 Gepost op: 10 juli 2016, 14:36:16 »

Het is ook heel leuk en helemaal niet zo ingewikkeld. Wel een nadenkspel ;)
<3
Pagina's: [1]   Omhoog